D.Dede svarar om bloggkriget!

Sofia intervjuar D.Dede!

Hej D.Dede! Har hänt ganska mycket den här veckan. Först o främst så är alla nyfikna på vad du har att säga om Kajsas kommentarer om dig? Hon säger att hon är "Girlie" i dina kärlekstexter.


- Jag ska säga de här rakt och ärligt. Hon kan fucka off. Så trött på stereotypa tjejer! Girlie är ju lixom vackrast själsligt. Tror folk verkligen tjejer att man kan fånga mig för att man ska se bra ut? Jag har ju skrivit att jag skulle tacka nej till Jessica Alba, Elita o.s.v för Girlies skull. Ah, alla världens sexigaste tjejer kan inte ens få mig, man måste va nått unikt, vackert o speciellt.

 
D.Dede svarar o kritiserar Kajsas videobloggar.


Jag förstår inte hur en sån fin kille som du kan finnas! Alla borde ha en D (:
 Men är det inte jobbigt med ALLA TJEJER som säger att de är Girlie?

- Det finns en gräns, men jag går enbart på känsla och ögonen. Min framtida flickvän kommer inte leva bland "krav&måsten". Hon är helt fri från det =D så de ska va!

Vad tycker du om att Kajsa dissade Kenza? Storbloggkrig på gång!
- Jag måste vara diplomatisk, jag har ingen åsikt om Kenza. Hon nämndes en gång i min text men det var för att en viss bloggare trodde jag peka ut henne som en sterotyp.

"Kissen saknar klös! (graow)
"Handlar texten om Kenza?" Wow du är skapligt trög?
Hur kan du påstå att du är en kvinnlig D!?
Du vill ha skandaler o fame som Britney Spears"


Det var en smart diss mot en viss känd bloggare, och det framgår ju tydligt att de inte är mot Kenza. Så nu du vad händer i veckan?
Får hjälp med bloggdesign av Jessica och Becka, ska till tandläkaren, klippa mig coooool, fotbollsmatch and som ordinary stuff =D hahaha en del ville ha utlottningar med o tävlingar att man kan vinna en bioträff med mig eller ut o äta...

Det vore nått det :) men alla tjejer har ju blivit helt kära i dig, många har fallit för utsidan, men de allra flesta för insidan. Du kan inte ens ha bilder för att alla börjat jaga dig så. Vill du bli mer offentlig?
- Jag tror jag kommer bli det till slut, men mitt huvudmål var ju att förändra världen o tankesätt på folk.
Det var ju som en del bloggare sa: "De kommer koncentrera sig på dina bilder o hur fin du är, o inte lägga märke till dina texter." Helt plötsligt har jag då ändrat mitt mål, kan aldrig sälja min själ.

Aw drömkille är du (: Du har nått inget annan har. Du är en kille som ja, det går inte beskriva dig du har allt de där. O jag hoppas du fortsätter länge till med bloggande, du stärker och utmanar allt och alla! Ge oss en hint vem som är Girlie eller om du träffat henne?
- Tack, naaww Girlie i mina kärlekstexter är ju nån av mina läsare. De kommer bli en helt helt helt obeskrivlig underbar vacker känsla! =D inge jordiskt vanlig kärlek  =D men vem hon är, aaww time will tell vem som är vackraste Girlie.

Läs mer i kategorierna allt om "Allt om D.Dede" där du kan läsa mer om Dede o ställa frågor, och Dede&Girlie texterna finns "Känslor, lyrik och musik" kategorin.
Postat av: Anonym

Hej hur gammal e du? :o

btw fattar inte vad det e med hon däår kajsa hon är inte så självsäker irl fattar inte vad hon försöker leka kenza är en vacker tjej, men en OTROLIGT vacker insida!!! hon är den enda tjej jag vet som är vacker på insidan och utsidan..

2009-08-16 @ 14:14:46
Postat av: petra

Du säger jämt att du inte vet vem girlie är och att det inte är utsidan som räknas utan insidan...men ändå verkar inte folk vilja lyssna till det utan fortsätter ändå fråga..måste va tröttsamt. Sen förstår jag inte hur tjejer kan säga att de blir kära i dig när de faktiskt inte känner dig, missuppfatta mig inte nu för du är säkert en jättego och snäll kille...men för alla oss som egentligen inte vet vem du är så är du bara en person som sitter bakom en dator och skriver. Och att skriva är en sak, men hur vet man att det är egentligen sådan personen är? Man har läst många ggr i tidningen om folk som bara pratat över nätet och sen när de träffas så visar det sig att de är inte alls sådana som de verkade vara... hoppas du förstår vad jag menar.... Dessa tjejer som säger att de är kära i dig vet inte vad kärlek är...de kanske blir kära i dina ord och texter som du skriver men inte i dig som person.



//Petra

2009-08-16 @ 15:13:38
URL: http://www.metroblogen.se/petra74
Postat av: Anonym

kajsa är störd :S



go DeDe!

2009-08-16 @ 16:12:52
Postat av: Amanda

Hej!

Vilken fin blogg du har, har också en blogg!

Skulle vara kul om du gick in på den, och skrev en kommentar:)

Just nu sitter jag i soffan och har inte alls något att göra.. Så jag skulle vilja att du skrev en söt kommentar till mig så jag kan läsa vad du skriver till mig!

Hoppas du har en underbar dag:)

KRAAM Amanda

2009-08-16 @ 17:28:21
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: victoria

men varför favoriterar du då "hot girl on webcam" på youtube ? i can tell bruden hade fejkbröst som du "inte alls tänder på" ?

2009-08-16 @ 18:01:04
Postat av: Patrik Kling

LÄGG INTE UPP DETTA D ! :D



Men jag har en idé, en jävligt bra idé..



Jag har läst en massa fysik och en massa religion och ja du vet, du är ju på samma väg :).



Men iaf, nu finns det så mycket bevis för att vi själva skapar verkligheten och vi kan forma den som vi vill. Vi behöver pengar, för det som skapar verkligheten är pengar, som är energi manifesterat helt enkelt. Som allt är.



I vilket fall som helst.



Vi behöver skapa en slags organisaiton, den behöver inte vara officiell på något sätt. Jag kan sköta den.



Det vi ska göra är att ha ett möte med kreativa och vakna människor. Vi borde träffas på något hotell eller liknande där vi kan ha ett konferens rum.



Vi kan genom musik tjäna pengar och behöver skapa ett skivbolag.



Musiken vi ska göra ska vara musik som väcker människor.



Pengarna vi tjänar kan vi lobba med och sprida sidor såsom EkonomiskReform.se



Vi kan med musiken forma folks åsikter så vi börjar skapa en bättre verklighet. För vi är gud.



:)



Its all love bro! Its time to show

the world what we know

:D



Så min plan var denna:



Vi samlar pengar genom din blogg, så vi kan samordna ett möte i t.ex. Örebro. En weekend eller liknande. Där vi lär känna de som ska arbeta med projketen vi har igång.



En sak du ska veta är också detta: Kissie och Kenza är du, för alla är en, du dissar dig själv. Det kommer komma en dag då ni blir eviga vänner, även om det inte är så uppenbart. :)



Och när det sker kommer du komma ihåg detta och skratta :P



Anyway, vi får ju planera, jag slänger lite idéer på dig bara !



peace bro, kärlek!

2009-08-16 @ 19:40:38
Postat av: emma

DU VINNER DEDE!! :) kajsa är ett joke!

2009-08-16 @ 21:39:18
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<33

2009-08-16 @ 21:39:31
Postat av: Anonym

<33

2009-08-16 @ 21:39:36
Postat av: amanda

Älskar dig DEDE!!!



Fuck kajsa stora j-70tuttar men ingen själ!!!:D



GO DEDE!!!<3

2009-08-16 @ 23:13:04
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Amelie

Gillar dina texter :)

2009-08-17 @ 00:37:14
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/
Postat av: Jossi

Snygg blogg! :D

Allt bra? :]

2009-08-17 @ 09:54:30
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: mini

Tack söt :)

händer hos dig :) ?

2009-08-17 @ 12:08:19
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: Emma

hej sötnos,

allt bra?

puss

2009-08-17 @ 13:51:38
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså vad gäller hon kajsa,

SÄTT DIT BITCHEN BARA, HON FÖRTJÄNAR DET!

2009-08-17 @ 21:21:25
Postat av: Tammy igen, förvånad? :P

Haha jaaa klart jag ska sprida om din blogg och dina låtar ! super bra ju!... Men kom igen jag vill VERKLIGEN se en bild, blir så nyfiken ju ^^ vill se vem du är!

Skicka till min mejl? blink hehe



Nej men massa kärlek tillbaka !!!



Kram på dig //Tammy

2009-08-18 @ 00:04:56
URL: http://bemybee.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Tack alla=D

Men skriv inte anonymt ffs =D



Kärlek

/ -D.Dede

2009-08-19 @ 20:18:06
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: