Veckans kommentarer + UFO

Veckans kommentarer presenteras varje söndag!


Veckans finaste från Sofia www.sorotsia.blogg.se:

"Jag hoppas verkligen inte att du har gett upp kärleken! Jag vet att jag själv gjort det men det är inget för dig. Du har fortfarande chansen att göra någon till världens lyckligaste, bara för att du är du. Vildhästen inom dig ska inte tämjas, möjligtvis lugnas en smula. Men vildhästen är du, och det kommer en dag en kvinna, tjej, flicka, som du kommer att vilja ge ditt hjärta till! Så håll ut. Du är den ända manen som verkar vilja älska någon på riktigt!
Håller alla mina tummar för att det ska gå så som du hoppas !!!
Lyckokramar!!!"






Veckans klokaste från Karolina www.karolinasworld.blogg.se:

"villkorslös kärlek borde finnas hos oss människor på samma sätt som djur visar till oss, men människor är så rädda för att öppna sig för dom har redan bestämmt sig för att bli svikna..."




Veckans avundsjukaste ^^ haha tycker ba sånt här är kul när killar blir avundsjuka på mig ^^ ingen kan ju slå mig för ingen har de ja har ^^ "Har jag slutat tro på kärlek" tände han till ^^
Från en herre som kallas "Robert" ^^

"Här sitter jag och skrattar åt ditt patetiska försök till ett seriöst inlägg om kärlek!
Hur gammal är du egentligen? Att prata på om shablonsvenssonlivet, som bara är ett myntat uttryck, är bland det löjligaste en person som säkerligen som inte har någon ålder och rätt att prata om det som ung.
Kärlek är idag om du jämför med förut, fortfarande samma känsla. Sluta älta och gå vidare i ditt liv för allas skull.
Vad vet du egentligen om kärlek? Du fördömer människor och säger att äkta kärlek inte finns, "få som har känt så" och så vidare.

Kom tillbaka och skriv någonting bitter när du är sisådär åttiofem år. Då kanske du vet lite mer om kärlek."





Sen har vi ju Veckans "Lisa".

Men hon verkar ha försvunnit.
Hon skrev att jag att jag valt bort en tjej undermedvetet, men sa inte vilken tjej jag valt bort?
Eftersom jag valt bort alla tjejer jag mött, träffat och pratat med så är det ju en del. Jag undrar vem jag valt bort undermedvetet?




WTF is this too? The world is changing, and something is happening.

I promised magic.

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.Dede

www.dedeprivat.blogg.se is the shiiiit!
Postat av: Z

Vem är hon Lisa? är det ditt ex??

2009-04-13 @ 10:15:04
Postat av: Karl

Robert vilken kille hahaah! keep it up bro!

2009-04-13 @ 10:27:27
URL: http://vaken.se
Postat av: Anonym

jag tänkte på en sak, en tjej sa att du var ihop med en tjej som heter manda..stämmer det?? du får gärna svara i bloggen eller adda mig på msn <3

2009-04-13 @ 10:29:21
Postat av: Clara

Du får otroligt fina kommentarer, men det är ju för att du är den finasde med (: <3

2009-04-13 @ 10:39:04
URL: http://lightowrkers.org
Postat av: Anonym

<3

2009-04-13 @ 10:39:31
Postat av: Stephanie

jätte fin blogg

2009-04-13 @ 12:13:17
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: chrille

inget om Ipred lagen?

Yttrande friheten?

Store brors syndromet?



Upp till kamp!

2009-04-13 @ 12:14:37
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Chrille //



Yes upp till kamp! :)

Står redan en del om storebrorsystemet och FRA med i de äldre bloggarna :) kommer mer!



Tack alla!

Peace

/ - D.Dede

2009-04-13 @ 12:17:38
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är fortfarande kvar och jag är inget ex. Har slutat kommentera eftersom jag tycker att ägaren av denna blogg inte kan ta emot kritik utan hänger ut sina läsare som är emot honom. Ett bra exempel på det är Robert. Tycker att du Dede som ska vara en så god människa ska kunna acceptera andra som inte har samma åsikter som dig, men det gör du inte. Dåligt!

2009-04-13 @ 17:52:40
Postat av: D.Dede

Lisa //

Kom precis hem. Exakt vilken kritik är det du hade, att jag har för höga krav på mina tjejer? Det visade sig ju att de inte var så, o vem vet bättre än det än mig själv va ja har för krav? Jag hängde inte ut någon, eftersom folk står för det de skriver så kan jag väl lyfta fram det. Hade jag döljt det hade du sagt att jag inte kunde ta kritik. I fear no one and nothing ^^ Förövrigt, hade ja bara en fråga till dig: Vem är tjejen jag valt bort undermedvetet?



Peace

/ - D.Dede

2009-04-13 @ 18:03:47
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

I mina ögon så förlöjligar du Robert med att skriva att han är avundsjuk.



För sista gången; jag vet inte vem du har valt bort, sa bara att du kanske har gjort det.

2009-04-13 @ 18:21:52
Postat av: D.Dede

Det är ju min åsikt? Har jag inte lika rätt till den som har till sin? Finns inga fel överhuvudtaget i det.



Vem är du?

2009-04-13 @ 18:27:16
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du har, men jag tycker ändå inte du är snäll.



Vad spelar det dig för roll? Vill du ha min blogg så du kan tracka mig där?

2009-04-13 @ 18:34:56
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 18:42:23
Postat av: D.Dede

Dåså, neeh "not the good guy" ^^ . Om du bryr dig så mycket om mig, så kan du väl säga vad din blogg är och vem du är. Du kanske har vettiga åsikter? Vem vet.

2009-04-13 @ 18:42:40
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skriver inte åsikter så som du gör på din blogg. Min är till för mina vänner.

2009-04-13 @ 18:47:11
Postat av: Sofia

Naaaw ^^ Jag visste inte att JAG av alla personer skulle komma att ha sagt den finaste komentaren den här veckan ^^

Men väldrig roligt att jag sagt någonting bra för en gångs skull ^^

Och jag menar verkligen vart enda ord!!! :)

Så glad :)

Pussa och kramar från den lyckligaste personen jag vet just nu ^^

Du lyste verkligen upp min dag :)

2009-04-13 @ 19:08:06
URL: http://sorotsia.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: