D-Day

HEY ALLA! =D

Tack för alla fina kommenterar och alla som följer mig! Det är jättesweet!
Idag har jag fotbollsmatch och matchen börjar 12.00 så jag måste skynda mig.



Igår klippte jag mig föresten, och vart heeelt grymt! ^^ på Zodiak vid åhlens!

Önskar jag kunde lägga upp en bild så folk vill se men en sann revolutionär visar aldrig sitt ansikte eller vill ha kändiskap. Därimot har jag funderat på att verkligen börja gå ut med vem jag är. Det kanske är dags?
Jag ska tänka över det noga nu i allafall.
Helst vill jag inte ha kändiskap eller att den dagen jag får barn att de förföljs av fotografer och människor. Hellre ett liv lycklig och trygghet. Men, det kan bli så nu att jag går ut mainstream, fast med ett helt annat budskap. Men ska försöka behålla mitt namn så ingen vet mitt riktiga namn. Private Space.

Två sorters människor växer fram i slutet av vård tid
Samtidigt så ser jag att folk jagar kändiskap, idol, vill "ha-ha-ha" -  medans jag vill förändra världen bara för allti? Så det växer två olika människor just nu.

*
De materialistiska egocentriska som vill ha kändiskap och pengar.
* Revolutionärer från hjärtat som vill förändra vår sjuka värld. Och de ökar, även om de materialistiska folket är i majoritetet.

Har lagt till två nya kategorier idag: "Sågningar av kändisar" och "Sanningen om mat, livsmedelindustrin och läkemedelsindustrin".

Ikväll kommer en sågning av en "blogg-kändis" med...Stay tuned!

Ska försöka bli bättre och svara på alla kommenterarer med, men ibland hinner jag helt enkelt inte, så förlåt om jag inte svarar. Har modifierat bloggen med då ja får helt galna kommentarer från speciellt tjejer som vill träffas..

Nu ska jag på match! Kaptensbindeln är på, och jag är laddad som daaaaamn! ^^

Bless you som läser!
Energi och kärlek rakt till dig!

Kärlek
Truly Yours
/  -D.Dede


Captain D!

Postat av: Clara

Så fin :) mm är verkligen tjejer som är galna i dig:P

2009-04-25 @ 16:03:29
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Stina

Crazy in DE! :) haha ny beyonce-låt passar dig :P

2009-04-25 @ 18:49:19
Postat av: Rita

hur gick matchen D?

2009-04-26 @ 13:02:04
Postat av: D.Dede

Förlust med 5-3 tyvärr! Men var bara träningsmatch.



/ - D.Dede

2009-04-26 @ 15:37:07
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Patrik Kling

Wow De!



Din blogg är grymt bra, massor med kärlek till dig :)



Nu är jag ingen tjej :P, men vi måste träffas snart och disktuera revolutionmusic.se :) Jag har en del idéer om hur du kan lägga upp din framtida musik och erbjuda donation som betalning. Vi måste lämna mainstream och göra det på vårt sätt, med KÄRLEK!



Anyway, keep up the blog! Jag kämpar vidare med mitt (och just det, jag har äntligen gjort klart min andliga resa, I now know what I need to know).



Jag hänger inte heller så mkt på msn som jag brukade, och du är aldrig där jag när jag är där.



Sen måste jag säga att du får massor av props för att du orkar hålla på med bloggandet! Det behövs verkligen!



Kärlek!!

- Patrik

aka seilon (www.seilon.org)

2009-04-26 @ 23:33:11
URL: http://www.patrikkling.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: