Nya kapitel skrivs.

 


Hey alla kära läsare!

Jag har varit upptagen som ni märkt, men snart kommer det en ny berättelse.
En del har frågat om lyrik, och det kommer även komma det mer.

Det har nu gått 891 dagar på denna resa, det är snart 900 dagar! Helt otroligt.
Jag vet att jag tagit på mig ett omöjligt uppdrag, men inom mig kommer de alltid vila ett mantra att jag ska klara av detta. Att göra det omöjliga möjligt.

Jag har gjort misstag på vägen, och jag kommer göra det, men min intention är god. Det är trots allt det viktigaste att jag verkligen utsatt mig för det här, och strävar efter o bli den bästa man jag kan bli.

Jag är en man under en enorm förvandling. Och alla vet, att jag försöker bara bli den bästa man jag kan bli för kvinnan mitt hjärta tillhör, och för världen.

Jag vill spränga bort mitt stereotypa skal.

Att inte längre vara den som ses som fotbollspelare.

Lagkapten.

Men jag kom på att det kommer ta tid. Det är inget som sker på 1 natt.

Wow, jag önskar jag kunde säga så mycket mer till er.

Jag läste med att I ett samtal mellan två människor är
- 55 procent från kroppsspråket
- 38 procent från rösten
och bara 7% från orden. 
 
Men ändå har jag nästan nått dig och du som läser har förstått, som man nästan nuddar varandra genom de här orden och träffar de djupaste i själen.

Jag har med sagt till alla, att jag aldrig vill ha nånting av nån.

Jag vill bara förändra världen och bli den bästa man jag kan bli.

Det är allt mitt hjärta nånsin önskat...

/  - D.
Postat av: h

Om du läser det här, glöm inte hur otrolig, vacker och speciell du är. Du är mer älskad än du någonsin kan ana. Du förtjänar all världens lycka. Och när du du uppnår ditt innersta hjärtas essens och själs syften kan ingenting i denna värld stoppa dig.

2013-07-19 @ 17:35:47
Postat av: h

<333333333

2013-07-19 @ 17:35:55
Postat av: madde

Dede ska du ha läsrträff? isf när?? har jag missat den helt??

2013-07-20 @ 15:18:05
Postat av: madde

Dede ska du ha läsrträff? isf när?? har jag missat den helt??

2013-07-20 @ 15:18:12
Postat av: sharon

Oj..att du orkar :P imponernade.

2013-07-21 @ 16:58:40
Postat av: sandra

Jag vill lära mig kroppspråk och sånt, kunde inte de siffroran men helt otroligt är det att orden är så lite men dina ord känns så mycket :)

2013-07-22 @ 15:52:36
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: sandra

<3333

2013-07-22 @ 15:52:45
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: VARFÖR!!

VARFÖR 1000 DAGAR?????

TÄNK PÅ GIRLIE!!!!??????

2013-07-22 @ 22:14:28

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: