Ett stort avslöjanDe - Dede&Matilda flyttar ihop.




Stort avslöjande i dag på Dedeprivat om Dede&Matilda!





Hey Heey alla fina läsare!! =D

Idag skulle jag berätta det stora avslöjandet om mig och Matilda.

Är ni redo? =D

Vi har pratat om det under en tid och vi kommer flytta ihop tillsammans.

Det är mer än kärlek det vi upplever, det är väldigt svårt för utomstående att förstå allt det universiella, essentiella vi upplever t.ex mina föräldrar som undra om de inte gick för snabbt, men de har inte någon aning om vad vi känner eller går igenom. Vi vandrar bokstavligen på moln och vi vill inte vara ifrån varandra.

Det är jättesvårt att förklara känslan
men man känner att något känns rätt i hela sin själ. Man har hittat hem. Man har hittat en själsfrände. Så förälskade och Matilda har med sagt saker till mig som gör att jag har blivit helt förbluffad. Det här var det jag alltid sökte, nånting speciellt, innerligt och vackert. Nu har jag hittat henne.




Vi går bokstavligen på moln och ja, vi kommer även göra ett par obeskrivliga resor nu med vilket alla ni läsare kommer få följa =D


Varje gång jag skrivit en text, om de varit om världen eller Girlie eller nånting annat så har det alltid varit från hjärtat. Jag skriver från mina drömmar, min inspiration och metaforiskt.

Jag önskar verkligen att alla ska få känna det här, som jag och Matilda upplever.

Ingen stereotyp vanlig tråkig svensson-kärlek kantrat med lögner, bråk, otrohet. Det ser man överallt i samhället idag.

För o hitta riktig innerlig evig kärlek så måste man själv vilja vara det för o uppleva det.

Jag är så tacksam för allting =D

Jag är jättelycklig och jättestark, oövervinnerlig.

Detta är självklart en början på en ny epok och jag kommer bli mer offentlig det här året.

Nu ska vi snart inreda meed ;D haha undrar hur de kommer gå?

Well, jag hoppas ni alla kan känna energin o kärleken!

Jag är jättelycklig och jag har hittat världens vackraste.

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.




Nejdå absolut inte - tvärtom nu kommer alla få en mer inblick i våra liv och vårat nya hem.

Postat av: tina

WOW :) Grattis!!!

2011-01-04 @ 19:36:31
Postat av: sarah

Fiin blogg :D

2011-01-04 @ 20:07:58
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Tina

jättekul för er! :)

2011-01-04 @ 21:54:58
Postat av: Emma

Oh vill med känna den kärleken!!

2011-01-04 @ 22:30:00
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Emma

håller med dig Dede! ingen kan älska längre i den vanliga världen men vart hittar man någon som tänker o förstår än överhuvudtaget.

2011-01-04 @ 22:30:36
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anna H

Lycka till med inflyttningen :D!

En nyfiken fråga bara,

varför har du inga bilder på dig själv på din blogg? :)

2011-01-04 @ 22:47:03
URL: http://annahilpinens.blogg.se/
Postat av: stina

grattis!

2011-01-04 @ 23:51:15
Postat av: stina

<33

2011-01-04 @ 23:51:27
Postat av: Miss Bill

Grattis Dede!! :)



FinasDE paret aaaw!

2011-01-05 @ 09:41:00
URL: http://missbill.se
Postat av: Miss Bill

Grattis Dede!! :)



FinasDE paret aaaw!

2011-01-05 @ 09:41:03
URL: http://missbill.se
Postat av: Amanda

gud va kul när flttar ni ihop då?

2011-01-05 @ 09:48:07
Postat av: Anonym

och vart flyttar ni om man får fråga? om du vill svara på de förstås hihi.

2011-01-05 @ 09:48:39
Postat av: sandra

Grattis Dede o Matilda!<33

2011-01-05 @ 09:51:43
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Thi

Grattis Daniel :)

2011-01-05 @ 11:00:03
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

det roliga med bloggar är att alla är unika! =)

finns något för alla (:

2011-01-05 @ 12:18:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså.. sorry, men du känns så fake D: Visst, det du vill och så är säkert äkta, jag vill oxå allt detdär. Alla vill det? Men du skriver att du ska ut och resa 24/7, lägga upp bilder och sånt men det händer aldrig? Aja, ska inte klaga för du är bättre än dom flesta killarna, men ändå ._.

2011-01-07 @ 01:51:02

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: