Farväl Nath.


Ett öppet brev till Nath.






Hey gumz...

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja detta brev. Jag är så jäkla tom efter jag hört allt som hänt. Och jag vet inte vad som hänt med dig och varför. Jag vet att du mår dåligt. Men du behöver inte lyssna på den systematiska världen och du behöver inte styras av den världen.

Alla som läst bloggen vet att det var meningen att jag skulle träffa dig och vi bestämde oss för det och du var du var lycklig. Och jag uppmanade alla läsare att inse att det inte var en dejt. Men det hann aldrig bli av.

Jag träffade Matilda sen. Du pratade inte med mig på månader enbart för de.
När jag vart tillsammans med Matilda försvann vår kontakt.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig, stävja dig från den det destruktiva liv du levde och lever än idag.

Men jag kan inte sträcka ut min hand längre. För även hur långt jag än skulle sträcka mig kan jag inte nå dig idag. Du är förlorad och jag har inte kunnat göra nånting åt de.

När jag och Matilda hade ett uppbrott började vi prata igen. Du var olycklig och är det än. Vår kontakt försvann. Nu är du en omslagsflicka - och jag vill förändra världen. Hur ska vi nånsin gå åt samma håll? Det kommer vi aldrig göra.

Det är svårt att se på när någon man tror så mycket på
förlorar sig själv i den systematiska världen med pengar och fame.

Du behöver inte den världen! Du är så mycket mer än bara en omslagsflicka!

Jag önskar verkligen du kunde bryta dig loss...

Jag bryter inga band med detta brev. Jag kommer alltid finnas här om du vänder dig om och behöver mig. Som en vän. Men just nu kommer jag inte kunna nå dig för vi är på olika vägar på våra liv och jag har en helt annan väg att gå än dig.

Mina drömmar handlar om att revolutionera hela den systematiska världen!
Din är att bli en del av den.

Om världen ska ta ett kliv från denna systematiska kapitalistiska materialistiska sexistiska värld med inprogrammade egocentriska drömmar måste man först förändra sig själv.

Oh är det här verkligen vad ditt hjärta önskade?

Fäller en tår för allt. Och jag önskar jag kunde nå dig. Jag önskar jag kunde rädda dig och förändra allt.

Jag vet att du inte mår bra - men det finns ingenting jag kan göra längre.
Och det får mig känna så maktlös.


Allt jag nånsin velat är att se dig lycklig igen...

Jag vet att du läser just nu.

Jag vill att du  ska veta.

Jag stänger inga dörrar. Jag lovar att öppna den dagen du knackar på.

Men jag måste gå den vägen jag behöver gå.

Jag önskar dig all lycka min vän...

Farväl...

Kärlek
Truly Yours
/ - Daniel.




Var det här verkligen vad ditt hjärta ville och jag vet ju att du mår dåligt? Jag önskar verkligen du kan bryta dig fri och inte vara del av denna sjuka sexistiska värld.
Bli ingen systematisk puppetdocka - förändra det här systemet istället.





Så här kommer jag komma alltid komma ihåg dig.




Postat av: amanda

Hoppas de löser sig <3

2011-12-06 @ 07:18:57
Postat av: Anonym

Hahaha, var det detta som var det chockerande, som skulle skapa dramatik? Du är rolig du, stora ord - utan innehåll.

2011-12-06 @ 15:07:43
Postat av: Missy

Synd att de blev så men jag förstår dig ni har ju olika vägar.



Väldigt fint och starkt skrivet!



Hoppas hon lyssnar! kraaam!

2011-12-06 @ 18:59:32
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: Missy

Synd att de blev så men jag förstår dig ni har ju olika vägar.



Väldigt fint och starkt skrivet!



Hoppas hon lyssnar! kraaam!

2011-12-06 @ 19:01:29
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: JÄTTESNYGG!!!!

Snälla bli ihop med henne!! hon är jättefin (a)

2011-12-07 @ 20:53:50
Postat av: JÄTTESNYGG!!!!

Snälla bli ihop med henne!! hon är jättefin (a)

2011-12-07 @ 20:54:00
Postat av: Anonym

Bli ihop med Natta!!!



Ni skulle bli bästa finaste paret :) D.Dede <3 Natta!

2011-12-07 @ 20:54:27
Postat av: Anonym

Bli ihop med Natta!!!



Ni skulle bli bästa finaste paret :) D.Dede <3 Natta!

2011-12-07 @ 20:54:37
Postat av: This Is Olessia

aw :( usch!!!!

2011-12-08 @ 08:53:52
URL: http://www.thisisolessia.wordpress.com
Postat av: Drawings

Vacker text:D

2011-12-08 @ 18:34:08
URL: http://drawings.devote.se
Postat av: katja

Mycke bra skrivet!

2011-12-08 @ 19:18:02
Postat av: katja

Mycke bra skrivet Dede!

2011-12-08 @ 19:18:19
Postat av: t

Tycker ärligt du är full av skit D. Snackar om girlie som är vacker på insidan och vill förändra världen, men själv faller du - och har bara ögon för stereotypa fjortisar som är strippor eller senare blir utvikningsbrudar. Du kommer aldrig hitta din "girlie" om du fortsätter leta på helt fel ställen. Men sen är ju frågan om du verkligen vill hitta henne också. Tvivlar mer och mer på dig. Sen lovar du massa saker i din blogg, att skriva och avslöja men som aldrig sker. Besviken. Jag tror på en förändring, och det känns som att den kommer men börjar mer & mer se att you're in it for the fame typ. Förlåt, men det känns lite så.

2011-12-09 @ 03:30:22
Postat av: mmmmmhmm

Bli ihop med Nath Dedee!



Finaste paret ju :)

2011-12-09 @ 07:35:17
Postat av: Anonym

är du ihop med matilda nu eller tog de slut??????????????????????????????????????????????????????



SVARA!!!!!

2011-12-09 @ 07:35:39
Postat av: Anonym

är du ihop med matilda nu eller tog de slut??????????????????????????????????????????????????????



SVARA!!!!!

2011-12-09 @ 07:35:44
Postat av: petra

är inte du ihop med matilda nu??

2011-12-10 @ 10:37:10
Postat av: petra

och den här tjejen tycker jag inte du ska bli ihop med, visst hon kanske ser bra ut och gillar dig men hon är inte värd dig! och du skrev ju att girlie inte handlar om utseende så jag tycker absolut inte du ska bli tillsammans med den här tjejen. hon har ju inte ens samma mål som dig i livet!!



hoppas du inte faller för henne!!

2011-12-10 @ 10:38:24
Postat av: stillvoices

hoppas du hittar den riktigt Girlie Dede :)



Du skriver så sant och så bra från hjärtat! Önskar verkligen fler killar tänkte så.



2011-12-10 @ 10:40:32
URL: http://stillvoices.bilddagboken.se
Postat av: LT

Vad heter Nathalies blogg? någon som vet?

2011-12-11 @ 17:15:04
Postat av: madde

lt - nattafoxy heter hennes blogg, men hon har avslutat den nu tror jag.

2011-12-22 @ 17:04:53
Postat av: Anonym

är det någon som vet om de hade sex????????

2011-12-22 @ 17:05:31
Postat av: Anonym

var Dede och Natta aldrig ihop alltså? då hade de inte sex, för de är de rykten jag hört.

2011-12-22 @ 17:06:03
Postat av: oooooooo!!

Jag tycker med att du ska satsa på Matilda och hon är ju förmodligen Girlie?? För natta är det inte, man gör sina val liom..



DEDE VÄLJ MATILDA!!!

2011-12-22 @ 17:07:24
Postat av: sandra

Bästa texten helt klart! :) Så jäkla bra!



ÄNTLIGEN EN VETTIG KILLE!!!



<3 Go Dede!

2011-12-22 @ 18:03:44
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

Bästa texten helt klart! :) Så jäkla bra!



ÄNTLIGEN EN VETTIG KILLE!!!



<3 Go Dede!

2011-12-22 @ 18:04:07
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: VICTORIA

men herregud kan ni läsa eller? det står attp dede inte hann med henne och att han träffade matilda, det är ganska uppenbart att han valde Matilda före nån stereotyp FJORTISBITCH!!! Okey så ni borde läsa lite bättre, han valde ju själv bort henne för Matilda.

2011-12-23 @ 08:24:40
Postat av: VICTORIA

Fortsättning. Sen tyckt er jag det är soklart att han ska välja matilda, eftersom det inlägg man sett av matilda har varit "girlie" när man såg hennes text som hon själv gjort. Matilda är förmodligen girlie! de tror jag allfall. jaja nu ska ja inte tjata mer <.<

2011-12-23 @ 08:26:12
Postat av: L

De ju ni som skriver qtt hon e fjortis osv som Är riktigt typiska, Vilka är ni för att dömma vem som är girle material eller inte? Ni har inte ens en aning om hur den där girle ska vara. Det finns människor med extrem potebtial för stora saker vars yttre styrs av världen, men den rena själen aldrig förändras, och i sinom tid hittar den tillbaka till det den var menad att vra. Det är hoppet om en bättre värld som driver oss till tron på att den finns. Om ni vill vara exemplariska börja med att se era fördommar i vitögat och krossa dem.

2011-12-26 @ 22:16:47
Postat av: FIlippa

HAHAHA alltså seriöst? Vem tror du att du är? "Du är redan förlorad yadayadayada" hahahahah! Wake up

2012-03-08 @ 16:01:18

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: