KostråD.




Hey och god söndag alla fina läsare! =D

Jag var ju hos dietesten i Fredags. Jag håller på planerar upp en viss strategi för kost/träning. Mitt mål är att hjälpa alla här som läser, och alla jag möter att äta rätt/bota sjukdomar/rätt träning.

Därför kommer jag kunna hjälpa väldigt många som behöver hjälp att gå upp i vikt, gå ner i vikt och få ett hälsosamt tillstånd för kroppen som vi oftast misshandlar pga det vi äter som skadliga livsmedel fullproppade med konserveringsmedel.

Kost är medicinen vi glömt bort.

Nu kommer jag kunna hjälpa alla. Att blanda kost/träning/mentalt/hälsa, ja kommer göra allt o nånting nytt som ingen gjort, som en livscoach med många aspekter för att kunna hjälpa vår generation och våra barn.

Det känns jättehärligt! =D

Nu ska jag iväg på fotbollsmatchen, hoppas jag gör mål idag! Missade ju straff senast, för mycket i huvet med allt med Matilda.

Nu ska jag se till att vi vinner o att jag gör mål igen! =D

Kärlek
/ - D.


Postat av: Jessica

söt bild!

har du haft en bra helg?

2011-04-03 @ 17:31:14
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: johanna

Skulle gärna vilja ha råd. Har diabetes vad ska man äta då? kan du maila mig Dede?

2011-04-03 @ 22:54:21
Postat av: missy

vad ska man äta för att gå upp i vikt? Har haft problem med att gå upp, alla klagar på att de är tjocka men själv har jag haft massa problem med att gå upp hela tiden, är smal o snygg säger många, men aah skulle behöva gå upp i vikt lite.

2011-04-04 @ 12:10:57
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: missy

vad ska man äta för att gå upp i vikt? Har haft problem med att gå upp, alla klagar på att de är tjocka men själv har jag haft massa problem med att gå upp hela tiden, är smal o snygg säger många, men aah skulle behöva gå upp i vikt lite.

2011-04-04 @ 12:11:17
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: HANNA

Vet inte om jag vill gå ner i vikt, då förlorar jag mina stora tuttar haha! ;)

2011-04-04 @ 16:54:32
Postat av: HANNA

och tuttarna vill jag inte förlora! ;) eller man gör väl de om man går ner i vikt???

2011-04-04 @ 16:55:18
Postat av: sandra

viktigt o träna o må bra! vill också bli tränad som dig o haa muuskler! magmuskler framförallt!

2011-04-04 @ 18:25:09
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycke väger du dede?

2011-04-04 @ 18:25:51
Postat av: elina

Gick de bra på matchen Dede?

2011-04-04 @ 20:05:46
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: Fiia

låter ju bra ;)!

hoppas du bara kan svara på allt inom kost till och med dem som har sjukdomar och ej får äta vissa saker.

2011-04-04 @ 21:52:41
URL: http://cutis.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: