Därför lämnade jag min livs kärlek.



Därför lämnade jag min livs kärlek.

För att inte hänga ut nån på Dedeprivat har bilden beskurits o censurerats.
Det är en otrolig känslig kärleksrelation om två personer D&E - som älskar varandra men vägarna skiljs åt när D bestämmer sig för att gå.


 


Jag vet inte riktigt...

Hur jag ska börja skriva detta brev...

Berätta hur jag lämnade den jag älskade...

Mest av allt i hela världen...


Vi spolar tillbaka tiden några år. Vi hade bestämt oss för att träffas o när vi gjorde det spraka de känslor mellan oss. Oh du värmde hela min själ. Du healade mig om nätterna, och gjorde mig starkare än nånsin.

Jag kom från ingenstans. Som en stormvind in i ditt liv. Hela din världsyn förändrades.
Det skapades nätter jag aldrig glömmer. Men en dag bestämde jag mig. Att gå min väg.

För mitt hjärta var så sårat. Jag kunde inte le längre. Varför slutade jag le?
Jag hade ju allt. Jag hade dig, en framtid, en förlovningsring på gång.

Till och med ett eget hus. Framtiden säkrad, pengar, ja allting man behöver i en materialistisk värld. Och en otrolig vacker tjej.


Men jag grät varje natt...


Du (E) frågade alltid: "Kan jag inte göra dig lycklig?"

Jag (D) svarade alltid: "Jag vet inte vad som är fel, jag har ju allt?"

E: "Vad vill du göra D?"

D: "Jag...vill...jag vet inte gumman..."


Men jag kom på mig själv varje natt. Allt enligt systematiska termer kan inte fylla mitt hjärta. Ett kapitalistiskt samhälle kan inte fånga mina drömmar. För mitt hjärta vill så mycket mer.

Jag har alltid drömt om att revolutionera världen och förändra den. Och du behövde din trygga värld för jag ville aldrig se visa dig hur den riktiga världen såg ut eftersom jag ville skydda dig. Du var så sårbar och vacker och förtjänade inte den...

Det var därför jag lämnade dig. Det var inte för att jag inte älskade dig längre... det var för att jag älskade dig så enormt mycket att jag lämnade dig...

Våra konstraster av våra uppväxter. Jag var bara ett fattigt barn, utan pengar, utan nånting och även föräldralös från landet ingenstans.

I mitt bröst har jag alltid vetat om vad jag var menad att göra. Jag kunde inte förneka det för mig själv längre.
Mina visioner om framtiden, mina minnen av tidigare liv, till och med att komma ihåg vad som hände den dagen man dog.


En gåva från mina riktiga föräldrar. Som ingen vet vilka de är. Jag förstod så mycket om världen och världen bortom den. Mitt hjärta kan inte fly i materialistiska drömmar för det skulle aldrig göra mig lycklig.

För livet handlar inte om att få allt i hela världen. Livet handlar om att kunna tänja sina gränser, uppnå sin själs innerliga mål, och gå ditt hjärtat behöver och inte alltid vill.


Och mitt hjärta blir inte helt lyckligt av att leva systematiska drömmar...


D: "E...jag måste gå min väg...jag önskar bara att du blir lycklig..."

E: "Varför lämnar du mig? Älskar du mig inte längre? Vad är de du vill ha av mig?"

D: "Det finns en sak jag måste göra..."

E: "D...gå inte...vi kan bli lyckliga..."


Jag försvann den natten... Jag grät så många nätter...

Det var inte bara tårar varje natt för mitt krossade hjärta. Jag grät för att jag krossade ditt hjärta...
Det hjärtat jag älskade mest i hela världen...

Jag grät 33 nätter i sträck... Knappt någon sömn. Min livs kärlek. Jag hade valt att förlora allt det. För vad? För att jag har så mycket inom mig och att jag vill uppnå nånting större än systematiska val i livet?

Det finns så mycket inom mig. Och vi hade nog även lite olika mål i livet. Kanske du ville ha den materialistiska världen medans jag ville störta den och förändra världen?

Mitt hjärta brinner för förändring. Det är mitt kall och jag kan inte stoppa det. Jag vill förändra världen så mycket att jag kan sprängas ibland. Min själ brinner och ögonen kan förvandlas till eldklot. Jag förstår ibland själv inte den kraft jag har inom mig - men jag vill låta den explodera och exponeras ut.

Från hela mitt hjärta..
.

Ibland kunde jag ligga uppe om nätterna och bara tänka... tänk om jag förlorade min mor och far i krig, tänk alla barn som svälter ihjäl, tänk alla som upplever sån sorg och smärta. Det blev min energi att förändra världen.

Varför agerar inte västvärlden!

Så min vilja skapades.
Jag kan aldrig nånsin låta nån stoppa min dröm. Att förändra världen och att våga störta vårt giriga kapitalistiska samhälle som skapar svält, krig och död. Där 26 000 barn dör varje dag.

Oh drömmarna...

Ditt sms: 6/6-2006 "D, gör inte de här, åk inte dit"

Jag svarade inte. Jag lämnade allt. Min livs kärlek.
Allt världen hade att erbjuda. På ett äventyr... En dröm...

Jag kan fälla tårar till tidens slut...

Oh det finns nätter jag fortfarande gråter...


Men jag önskar du en dag kan förstå mig...

Jag behöver göra de här...

Det är mitt kall...

Från mina riktiga föräldrar...

Oh jag kommer nog aldrig tillbaka...

Aldrig nånsin...

Jag hoppas du kan förstå allt de här...

Jag vill förändra världen och sen få vila ut och vara i fred...

De har kostat så mycket...

Oh ingen kan nånsin stoppa den drömmen...

Så låt mitt hjärta vila sen...

När mina tårar skapat oceaner...


Oh när världen förändrats.


Jag älskade dig. Mitt hjärta kunde inte bli lyckligt med dig.

Det krossades...

Tårarna för dig oh världen...

Oh jag kommer försvinna för alltid...

Förlåt mig en vacker dag...

Kärlek
/ - Din D.

 




Postat av: Missbill

Dede vännen,varför kände jag igen mig för i den texten? har jag gjort ett misstag?eller är det helt enkelt bara så här?... mycket tankar blir en grubblare för stunden som du.. godnatt vännen!

2010-06-22 @ 00:28:16
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: emma

Du är så himla fin <3

2010-06-22 @ 06:24:57
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: mirre

Tårögd...:( <3



SÅ HIMLA VACKERT! du är så jäkla vacker D...hur du kan uttrycka dina känslor så mycket! så jäkla fin...



Man vill bara krama om dig!

2010-06-22 @ 06:41:27
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: mirre

Tårögd...:( <3



SÅ HIMLA VACKERT! du är så jäkla vacker D...hur du kan uttrycka dina känslor så mycket! så jäkla fin...



Man vill bara krama om dig!

2010-06-22 @ 06:41:32
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag tycker det är såd himla bra att du vågade, även om det är sorgligt. Men om inte du var lycklig hur skulle ni då kunna vara det tillsammans?



Äntligen någon som faktist säger ifrån det vanliga och har insett att livet är bättre än så. Man behöver inte leva som alla andra vill och ser som en självklarhet.

2010-06-22 @ 12:53:30
Postat av: THERÉSE

vackert.

2010-06-22 @ 13:05:38
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: clara

Inte med några ord kan jag förklara hur VACKER du är Dede :) vackrasde!



du är så fiiin! Starkt gjort!

2010-06-22 @ 17:08:09
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

Inte med några ord kan jag förklara hur VACKER du är Dede :) vackrasde!



du är så fiiin! Starkt gjort!

2010-06-22 @ 17:08:29
URL: http://lightworkers.org
Postat av: celina

Så himla vaaacker <3 D<3

2010-06-22 @ 18:32:27
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: mina

Du är sjuukt fin.

2010-06-22 @ 18:32:44
Postat av: amanda

började gråta...



så himla soorgligt! men så vackert! du är speciell D ! så unik <3 puss!

2010-06-22 @ 19:05:10
URL: http://sarajohansson.blogg.se/
Postat av: emma

d, du är min idol. svårt o hitta en underbarare människa! du lever verkligen upp till drömkille!



kärlek såå mycke! <3

2010-06-22 @ 20:21:20
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

Du är UNDERBAR!!!

2010-06-22 @ 20:55:34
Postat av: kanskegirlie

kan du inte skriva vem som är girlie nu? eller vad de är hon?

2010-06-22 @ 20:55:49
Postat av: kanskegirlie

va det hon?? LOVE U D!

2010-06-22 @ 20:55:59
Postat av: Atousa

Alltså jag beundrar verkligen dig!

Synd hur det blev mellan er bara, även om det var meningen "/

2010-06-22 @ 21:36:35
Postat av: rosa

såå fiint <3

2010-06-22 @ 23:41:33
Postat av: rosa

jag började gråta....<3

2010-06-22 @ 23:43:28
Postat av: sandra

shiit fick nästan ont i hjärtat av att läsa...hur kan de finnas en kille som du??????? respect&kärlek!<3

2010-06-22 @ 23:45:14
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: J

är du ihop med nån? eller sara bill? eller manda?

de skriver att du är en drömkille.



hittade din blogg o jag är chockad och mållös över dina känslor. du är en otrolig kille. jag skulle ge mycket för en sån som dig jag har mött så många dåliga killar!! du ger hopp allafall! nu spelar jag inte girlie men ni kommer bli riktigt lyckliga.

2010-06-22 @ 23:49:12
Postat av: chanine

jadu Dede.

först och främst vill jag tacka dig. det kanske låter konstigt men att du verkligen är såhär ärlig. och verkligen visar henne att det inte var för att du inte älskade henne utan just för att du älskade henne FÖR mycket. farligt mycket, jag har gjort det jag med. och jag har blivit älskad på det sättet.



För det andra vill jag att du ska känna att du är stolt över dig själv. till 110% och jag vet att minst 700 tjejer här i sverige skulle döda för att få träffa dig. men dom spelar ingen roll. dom som spelar roll är att du måste hitta den tjejen som verkligen behöver dig och din kärlek.

jag tror inte på "den rätta". det gör jag verkligen inte. fast ju mer jag läser dina texter, desto mer får jag hoppet tillbaka.



jag har legat på botten vad gälelr kärlek. du förstår inte. det är oförklarligt. men ja, detta handlar inte om mig. utan om dig.



du är den första människan som någonsin fått mig att gråta av en sånhär text. fattar inte varför. men det berör.



materiella tjejer är inget för dig. och du får verkligen ha tålamod med kärlek. något jag aldrig haft. men jag lovar dig Daniel.

du kommer hitta din Girlie.

en vacker dag.



men all cred går till dig för att du vågar skriva ut sånthär. cred, cred, cred!



jag ger dig en kram i luften och hoppas att det känns! =D



Kärlek till dig hjärtat.

puss Chanine

2010-06-23 @ 12:25:29
URL: http://chanineahlqvist.bloggplatsen.se/
Postat av: Julia

Du har en gåva, att kunna skriva så fint och att kunna vara så ärlig, att verkligen skriva det som kommer direkt ifrån hjärtat! Skulle också vilja kunna skriva så djupt och så vackert, försöker finna ord, det går bara inte:o! Oerhört vackert!

2010-06-28 @ 17:20:59
URL: http://cince.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blev tårögd när jag läste den här, du är sjukt bra och har verkligen mod. Man ser verkligen på dina texter att du vill förändra världen. Fortsätt med det du gör Dede, du ger folk hopp och du är verkligen en förebild för många. En dag kommer då du kommer va den som förändrat världen. ( Hoppas =) )



Synd att det inte finns fler som du, :/

Keep doing your thing =)

2010-07-01 @ 18:02:20
URL: http://ddoubles.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blev tårögd när jag läste den här underbara texten. Du är sjukt bra och har verkligen mod. Man ser verkligen på dina texter att du vill förändra världen.Fortsätt med det du gör Dede, du är verkligen en förebild för många och du ger folk hopp. En dag är det du som förändrat världen. ( Hoppas =) )



Synd att det inte finns fler som du, :/

Keep doing your thing, ! =)

2010-07-01 @ 18:14:15
URL: http://ddoubles.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: