D.Dede Veckans Text!



Veckans Text:  En inre revolution



Heyyoooo alla! =D

Allt bra? =D Här är allt coolt under omständigheterna! Händer så mycket i mitt liv!
Har saknat er läsare jättemycket!

Nu vet alla om att jag kommer resa iväg en stund, och först var det menat att jag skulle lämna bloggen.

Men efter alla påtryckningar, och alla otroligt fina mejl och kommentarer och efter mitt egna beslut som jag tagit efter lite tänkandet så bestämde jag mig för...att alla ni läsare får följa med helt enkelt på mitt äventyr och min resa! =D

Det här bir nånting helt annorlunda och helt otroligt SPÄNNANDE! =D
Jag ska på ett riktigt äventyr nu och försöka hitta "hem" och även det mytomspunna Shamballa som är ett kungarike. Så när jag åker så tar jag med mig kamera och stuff och sånt =D De händer otroligt mycket i mitt liv...och det här blir verkligen ett äventyr!

Men jag tror alla känner det med, det börjar hända nånting helt OBESKRIVLIGT ! =D
Så alla får hänga med på resan! Bilder&Filmer kommer när jag drar, ska spela färdigt säsongen ut bara, mina fotbollsmatcher! Är ju lagkapten så jag kan ju inte bara lämna mitt under höstsäsongen..

Well då var det dags för veckans text som presenteras varje fredag på Dedeprivat.


VECKANS TEXT - En inre revolution.


Snart ska jag resa iväg...
För ärligt, vem vill springa runt i ett kapitalistiskt system o leva så här?
Tänker inte bli en kopia av alla andra o leva som träl
Därför åker jag snart.. jag var menad till det o känner det i hela min själ...

Men jag lämnar ingen för alltid, utan hämtar en kraft där jag kommer ifrån...
För att stoppa Illuminati som styr och kontrollerar bakom ridån
O jag behöver veta mer om mig själv, och hitta mitt hem o mina föräldrar
Mitt stereotypa skal som vi alla har, har flagnat av, ja har förändrats...

Även om jag bär min lagkaptensbindel och spelar mina fotbollsmatcher
Kommer jag ta ett break för att jag har fått nog av makten!
Som bilderbergruppens pampar - dom skapar pengar, krig och svält!
D kan inte stänga av emotionellt för jag hör varje skrik på hjälp!

Kan inte sova om nätterna, så jag ligger vaken och drömmer om revolution...
O jag kan aldrig ge upp,...ingen kan tämja mitt mod...
Inom mig brinner nånting obeskrivligt, nånting overkligt kommer hända...
Att vara en robotisk produkt i en sjuk västvärld skapar bara en jobbig ångestkänsla...

För jag vill revolutionera världen och göra nånting mer i detta liv...

Jag har förlorat 4 föräldrar och min livs kärlek...och har ännu inte berättat allt...
Men alla motgångar är en välsignelse för de är de som gör hjärtat starkt...
Så glöm aldrig de, låt aldrig systemet besegra dig, det skapar din styrka o essiens...
Så länge vi tror på kärlek och förändring slutar aldrig dess existens...

Så sluta aldrig tro, för en förändring kommer.

O nu får du följa hela mitt äventyr...
Känns som en nystart på mitt liv...

Dags o ta stora kliv ut i världen...

Nånting obeskrivligt och overkligt kommer hända! =D
I cant wait...


Kärlek&Bless you so much.
So Truly Truly Truly Yours...
/ - Captain D.


Postat av: Natta&Janniiz

Din blogg är helt otrolig, älskar Den otroligt mycket vackrasDE



kramis nattiz & Janniz

2010-08-28 @ 07:22:56
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: Natta&Janniiz

Din blogg är helt otrolig, älskar Den otroligt mycket vackrasDE



kramis nattiz & Janniz

2010-08-28 @ 07:23:24
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: emma

otroligt vackert!

2010-08-28 @ 19:18:27
Postat av: Anonym

otroligt vackert!

2010-08-28 @ 19:18:32
Postat av: kanskegirlie

<3

2010-08-28 @ 21:29:45
Postat av: kanskegirlie

vart är du? hemma snart?

2010-08-28 @ 21:29:59
Postat av: sandra

Som vanligt, otroligt vackert!



Hoppas din resa blir rooolig :D

2010-08-28 @ 22:12:19
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

O de blir den väl :D



föresten, jag förstår inte hur du kan rimma på allting! du är verkigen ett fenomen!



jag blir rörd!!<3 du är verkligen nått alldels obeskrivligt D!<3

2010-08-28 @ 22:13:07
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: zilva

DU ÄR HELT OTROLIG JU :O



Hur kan du skriva så vaackert!! du är overklig saga?:D<333 Du är min drömkille!<3 o de säger ja inte bara som alla andra, jag menar det!

2010-08-28 @ 22:31:37
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: madde

Blir verkligen sugen på att resa och se vad som händer därborta!!



O allt som händer i ditt liv med, vill verkligen resa själv nu :D

2010-08-28 @ 22:44:06
Postat av: <

2010-08-29 @ 07:24:17
Postat av: Amanda

keep it up DeDe!

2010-08-29 @ 07:24:45
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: jenny

vaaaackert vackert vackert!

2010-08-29 @ 08:54:02
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: mirela

Du är en obeskrivlig kille med obeskrivliga ord. Ett fenomen över de vanliga.



Jag hoppas du hittar det du behöver därborta, du är det mest OVERKLIGA men VACKRASTE jag nånsin läst. Man ska inte kunna skriva så eller kunna så mycket rim, du är inte en människa för mig ens. Du är nått helt annorlunda.



Du är för mig den mest VACKRASDE kille på denna jord med de absolut största hjärtat.



Girlie kommer bli lyckligast av din enorma och obeskrivliga kärlek.



:D GO DEDE!<3

2010-08-29 @ 09:55:41
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

Du är en obeskrivlig kille med obeskrivliga ord. Ett fenomen över de vanliga.



Jag hoppas du hittar det du behöver därborta, du är det mest OVERKLIGA men VACKRASTE jag nånsin läst. Man ska inte kunna skriva så eller kunna så mycket rim, du är inte en människa för mig ens. Du är nått helt annorlunda.



Du är för mig den mest VACKRASDE kille på denna jord med de absolut största hjärtat.



Girlie kommer bli lyckligast av din enorma och obeskrivliga kärlek.



:D GO DEDE!<3

2010-08-29 @ 09:55:47
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: L

Kan inte mer än hålla med dig och säga att dina ord sätter sina spår i en.

Efter att ha följt din blogg så måste det vara omöjligt för nån att gå tillbaka till sina liv och leva helt oberörda med det dem nu vet.

Jag förstår inte hur dem flesta bara kan lägga sig och sova utan att alla tankar virvlar omkring och får en att vilja skrika ..

Men det som inte tar död på en, gör en bara starkare!

Jag tror inte det finns nån som innerst inne verkligen vill leva i en sådan värld som vi lever i idag, men alla kanske inte klarar av att leva med sanningen om denna värld och lever då hellre i en lögn som de tror är sann..



Jag hoppas att du finner det du söker på din resa och att du får uppleva äventyr som ingen skådat förrut :)



Utan tro och kärlek skulle man inte klara av en världen som denna!



Kärlek

2010-08-29 @ 21:54:42
Postat av: linn!

vsg!

hänt idag då? (:

2010-09-04 @ 22:35:21
URL: http://linnjjohansson.devote.se
Postat av: linn!

idag har jag vart i skolan & sen blire att plugga :D

2010-09-09 @ 15:32:50
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: