D.DEDE- Tillbaka i slutet av veckan! FILMER&BILDER PÅ RESAN!



Ett stort meDDelanDe i veckan - vad händer härnäst med Dedeprivat?





Jag ...har lovat två saker. Jag lovade att inte lämna er. O att aldrig ge upp.

Shiit, jag var bara otroligt frustrerad och arg, så jag rensade alla känslor!

O även om jag försvinner ett tag, så får jag väl visa vart jag ska?
För jag kommer resa iväg på ett otroligt äventyr! De är som en verklig saga.

Dedes äventyr fortsätter såklart!

De är som en TV-serie, fast allting är verkligt.

De betyder - filmer&bilder till DIT JAG SKA! =D Så ni kan följa mig DIREKT när jag reser iväg mot mytomspunna Shamballa och samtidigt så hoppas jag alla förstår när jag sågar alla bloggbitches som Kissie mfl =D Jag kommer attackera normsamhället på många sätt för o revolutoniera mot systemet.

VI KAN TILLSAMMANS SKAPA NÅNTING HELT OTROLIGT, OH HAR REDAN BÖRJAT GJORT DE! =D
YEEEP DU O JA =D

Jag har fått otroligt fina mejl och kommentarer.
Så otroligt tacksam för alla ni som följer, skrivit, inte skrivit alls, o känner att..

Nånting OBESKRILIVGT är på gång här på Dedeprivat! Nått kommer hända! =D

Jag kommer tillbaka, men denna vecka behöver jag boka biljetter och vara för mig själv o planera lite på en revolution.

Men veckans text kommer på Fredag!
DE KOMMER BLI BÄTTRE, TUFFARE, OCH ETT STORT MEDDELANDE.


Ett väldigt stort meddelande i veckan. Om Vad bloggens nästa steg är...

Kärlek&Energi straiiight at you! =D
BLESS YOU! SO DAMN MUCH! =D SO MUCH LOVE!
/ - D.
DID I SAY THAT I LOVE YOU? =D HUUGZIIIEEE! =D
Postat av: fjäder

Jag hade gett allt för att få följa med dig. ska du åka iväg ensam? jag förstår dig, det är så skönt att vara ensam. och du kommer säkert träffa underbara människor

2010-08-24 @ 00:02:23
Postat av: Anonym

:D tack för att du inte ger upp:P och som du redan vet så ee vi med dig ;)

Först blev jag lite rädd när du skrev farväl, trodde att du verkligen hade bestämt att sluta blogga

jag är så glad att du inte tänker ge upp bara:):D

2010-08-24 @ 00:10:45
Postat av: m

<33

2010-08-24 @ 00:19:10
Postat av: m

<33

2010-08-24 @ 00:19:26
Postat av: n

YAY dede is back =D

2010-08-24 @ 15:55:19
Postat av: Mirela

MR DEDE PÅ ÄVENTYR!! :D



coolt och se när du åker dit o hur det är där:D din blogg är bsät!!

2010-08-24 @ 20:50:22
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Mirela

MR DEDE PÅ ÄVENTYR!! :D



coolt och se när du åker dit o hur det är där:D din blogg är bsät!!

2010-08-24 @ 20:50:25
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Mirela

MR DEDE PÅ ÄVENTYR!! :D



coolt och se när du åker dit o hur det är där:D din blogg är bsät!!

2010-08-24 @ 20:50:31
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-08-25 @ 18:23:40
Postat av: Rita

miss you Dede!

2010-08-25 @ 20:06:15
Postat av: Alice

Jag vet att du är väldigt engagerad i det mänskliga psykets utveckling. Och att du är väldigt engagerad i hur vi ska leva efter våra hjärtan. Och det beundrar jag verkligen, alla människor måste arbeta med sig själva. Men jag har en fråga till dig, hur engagerad är du i djur och miljö? Och hur engagerad är du i att vi människor ska leva nära naturen istället för att förstöra den? Är du engagerad i det vår du väldigt gärna skriva något om det. Du har stort inflytande, och människor mår bättre av att hjälpa till.



PS: Har du läst böckerna Alkemisten och Shantaram? Om du gillar att läsa kommer du älska dem. De innehåller mycket äkta kärlek, livsval och filosofi. Tips!

2010-08-25 @ 20:43:31
URL: http://perfectionsplace.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

D.Dede i mitt hjärtaa<3

2010-08-25 @ 21:09:48
Postat av: kanskegirlie

D.Dede i mitt hjärtaa<3

2010-08-25 @ 21:10:12
Postat av: sandra

DEDE!!! <3

2010-08-25 @ 21:17:50
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: angelica

Dede kan du göra ett tips för hur man får sin kille tillbaka?? och vad ni killar gillar är du snäll?

2010-08-26 @ 10:34:53
Postat av: angelica

eller nått liknande:P typ tips på hur man får sin kille tillbaka och vad man behöver göra.

2010-08-26 @ 10:35:16
Postat av: Sara SB-Stylist

Finasde tuffasde bästasde D :D

hoppas du får kul därnere!!

2010-08-26 @ 11:46:27
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY!!:D

2010-08-26 @ 21:49:22
Postat av: Clara

Welcome back D :)

2010-08-26 @ 23:14:28
URL: http://lightworkers.org
Postat av: jenny

Ska du vara med på TV snart? :O

2010-08-27 @ 09:15:54
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: Sandy

Det är bara jag igen.

Har skummat igenom alla dina texter.

Varenda centimeter och millimeter berör mig så mycket fortfarande.

Jag känner mig lycklig som får läsa något så fascinerande som dina texter och det du skriver från ditt hjärta.

Jag skattar mig också lycklig att du fyller alla tomma hjärtan därute med glädje och kunskap.

Du är cool!



/ Kärlek S

2010-09-06 @ 00:52:36
URL: http://SpringReturn.blogg,se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: