- Kategorier

Nu har jag gjort upp olika kategorier och uppdaterat dem så ni kan läsa lite valfritt. Finns ju huur mycket som helst i mig så är jättesvårt o få fram allt ^^

5 kategorier

Vardagslivet
Känslor, Lyrik och Musik
Övernaturligt
Politik
Sanningen


De kommer vara svårt att kategorisera precis allting jag skriver i dessa, och en del går in i varandra men det är bara följa temana och läsa det du älskar ^^

Jag lovar dig en sak, efter att ha läst så kommer din värld förändras förevigt ^^

KÄRLEK ! =D

/  - Dede Den Det De D, dede den det de d  ^^
Postat av: hanna

good (:

2009-01-06 @ 22:37:58
Postat av: petra

skitbra !

2009-01-06 @ 23:33:58
Postat av: Anonym

<3

2009-01-07 @ 14:37:20

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: