Vissa människor slutar aldrig förvåna än.



               Dede rensar luften mot en wack bitch som försökte låtsas vara Girlie.



Idag är jag riktigt besviken, arg på en viss person.


Den här tjejen som ja är besviken var typ helt nere i mig, men sen så märkte jag att hon bara spelade och låtsades måla upp de egenskaperna Girlie hade och nu har hon helt enkelt sålt sin själ.
Hon pratar om ideal men lägger sen ut underklädesmodeller. Förstår ni dubbelmoralen, it's fucked up.

Det var lite synd, för jag trodde verkligen hon var nått speciellt. Men det var hon inte. Hon spelade hela tiden för att framstå som Girlie. Jag brukar kunna läsa människor men jag såg de först efteråt. Ögonen är ju själens spegel.

Hon skrev hur mycket hon beundra mig. Och sa: "Du finns alltid i mitt hjärtat Dede". Samtidigt när hon märkte att jag inte gilla henne börja hon anklaga mig o massa grejs, fast samtidigt sa hon att hon beundra mig. Wacka bitches! Why are they always coming after me!?

Och istället för att hagla ut svordomar. Hur falska personer kan vara. Så tänker jag inte göra det.
Jag är en man. Jag behöver inte säga hur falsk någon är, eller skrika ut alla de orden man "vill säga till någon".

Im so above that. Handen på hjärtat. En del vill leva i materialistiska bubblan och har svårt att komma ur den när de befinner sig i sitt stereotypa skal.

Helt plötsligt är fame och money viktigare. Helt plötsligt är en blogg till och med viktigare än att 26 000 barn svälter ihjäl varje dag... Det finns en sån falskhet bland människor på denna jord. Den här personen har visat att hon sålt sin själ. Nu är hon ingenting och kommer kanske högst få lite fame, några reklampengar med kanske.

Stort. Men vad händer sen? När bloggarna försvinner, när världen förändras?

Val vi gör nu är så otroligt viktiga, antagligen släcker vi våran törst av egocentriska drömmar. Annars släcker vi törsten för de fattiga som verkligen behöver vår hjälp, vårt medvetande, vår omtanke genom att förändra.

En förändring kommer komma.

Jag kan bara säga en sak till dig för jag vet att du läser. Du kommer aldrig bli nånting i mina ögon oavsett vad du gör i din materialistiska värld. Hur mycket du än lyckas där och vad du  än gör.  Du är en ond och sjukt hemsk person. Du är inget i mina ögon.

Du kan ta alla pengar, all kändiskap i hela världen om du vill?  Alla vet vart din själ hamnar till slut.
Oh vet du vet varför du inte är vacker o din skönhet lyser?
Ditt hjärta är ruttet. Riktigt ruttet.

Du kommer inte förstå nånting eller se när världen förändras, förändringen sker inifrån!

And I Will Be Far Away From Here, And You Will Still Be Bitching About Outfit of The Day...

Det är därför du inte är Girlie. Det är därför din skönhet inte lyser. Bryt mönstret.


Du kanske kan få allt i hela världen, men du kunde aldrig fånga en D!

Låt mig va i fred.
Im so above you.

/ - D.Dede

Kärlek till alla mina läsare! jag var tvungen och rensa luft här mot en viss person, some stress from my chest!
Postat av: Anonym

får man fråga vem det är de handlar om?

2009-08-20 @ 23:03:19
Postat av: Anonym

får man fråga vem det är de handlar om?

2009-08-20 @ 23:03:38
Postat av: Anonym

ojoj...det suger ibland alltså.

2009-08-20 @ 23:15:04
Postat av: Lena i Spanien

Jag förstår känslan. när man behöver skriva av sig. men lycka till!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-08-20 @ 23:24:14
URL: http://lenaispanien.blogg.se/
Postat av: mini

aww tack söt :) !

2009-08-20 @ 23:47:57
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: Anna

I´ll keep you up I promies! <3 Guess this is about what we talked about....And I´m proud of you. You attacked the problem instead of running from it! You´ll always be in my heart, and you know that´s not bullshiet. It hasn´t been for all these years and it´s not going to start now. <3

2009-08-21 @ 10:02:37
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken härlig blogg du har :O Älskar den :O

2009-08-21 @ 13:05:43
URL: http://osterasensegan.blogg.se/bellabuske/
Postat av: Jossi

Sv; Aha, nice ;)

Nja jag var i skolan och en snabbis på stan :D

Allt bra idag? :]

2009-08-21 @ 15:49:33
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: amanda

sanna ord! det där var hårt, jag hade tagit åt mig rejält. Många som förlorar sig själva i denna värld, så det bästa är att be dem dra åt helvete!

2009-08-21 @ 17:09:29
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: emma

fan du verkar ha så många jobbiga tjejer efter dig :O måste va svårt o lita på nån me!

2009-08-21 @ 17:13:30
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Emma

HEJ SÖTNOS!

Wooh, gud va det har varit tråkigt utan internet och inte haft möjligheten att kunna snacka med dig! Shit man! Saknat dig for real! Hur är det med dig? Allt bra? Hänt nå nytt? Ledsen att jag frågar så mycket, känns som att jag missat jääättteee mycket!!



Puss på dig :*

2009-08-21 @ 17:41:29
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: mmikaelat

Hej underbara du. Får man kopiera en del ur din text och länka på min blogg? Du är grymgrymgrym. Kram.

2009-08-23 @ 19:55:50
URL: http://mmikaelat.blogg.se/
Postat av: Emil

Chansar på att det är Kajsa han snackar om, låter precis som Kajsa...

2009-08-24 @ 01:25:59
Postat av: Sofia

Stackare, att upptäcka att en person är falsk är aldrig roligt.

Och om hon nu tycker om dig så mycke borde hon inte låta dig se hennes riktiga jag från början då?

Men jag antar att man inte vågar lämna ut sitt rätta jag hela tiden i den här världen vi lever i. Här måste man ju nästan vara som alla andra för att passa in. Dock försöker jag personligen bryta det mönstret och vara den just JAG vill vara. Och för mig har det bara lett till det bättre :D



Du är verkligen värld någon som girlie! Men någon som inte försöker vara som henne, utan som är henne utan ansträngning :) Fortsätt kämpa för att hitta henne. För en vacker dag står hon kanske utanför din dörr och knackar på :)

Lycka till :)

Kram

2009-08-27 @ 07:25:53
URL: http://sorotsia.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: