- Söta sms

Fick världens sötaste sms :)


"...de är nån som dig ja kommer leta efter nu, för de är de ja vill ha. jag kommer nog inte nöja mig me nåt annat.. de skulle ja nog inte kunna när ja vet att en kille som du finns."

Skriven av sofiaedlund@bdb ^^

Laaaaaaddyyssss vet ^^

För de är just så, oavsett vad jantelagen säger, ja lever upp till det och de kommer aldrig finns nån kille som mig - bara en DeeeeeeeeeeDeeeeeeeeeeeeeee! ^^

Bara de som kommit mig nära vet vilken känsla de blir...

Ibland känns de som ja träffat hon ja vill göra lyckligaste?

Mitt största problem är att välja rätt, att veta vem hon är...för alla säger så vackra ord. Men jag vet inte vem som är äkta och vem som förstår mig bäst?

Men sagor kan föverkligas me right?

Visst känns allt overkligt, men de är overkligt me att det finns en sån ondska som finns i världen...

Tro då att de finns nått så overkligt som något så gott i världen...

En natt kommer hon träffa mig..

O då kommer ja typ gråta av lycka ^^ hon me ^^

Sen ska ja FLOOOOOOOOOOOOOOWAAAAAAAAAAAAA så hela världen hör ^^

/ - DEEEDEEEEEEEEEEEEEEEEE! WOOoooOowwwwwwww ^^

Postat av: hanna

Du är finasDe inte bara yttre o inre utan allt..du är en jättefin människa Dede!



Var du ihop med hon Bea? hon verkar ju inte vara din smak.

2008-11-09 @ 18:22:15
Postat av: Sara

Dede du kommer träffa henne :) bara skilja guldkornen från fåren som bara tittar på ditt utseende o inte ditt inre :)

2008-11-09 @ 18:33:16
Postat av: Mirre

SÖDNOT <3

2008-11-09 @ 18:51:59
Postat av: stina

du kommer hitta hon du söker ..tro inte de alla tjejer säger bara, de vill bara ljuga för att få dig Dede!

2008-11-09 @ 19:25:29
Postat av: Giizaa

Jäkligt fint :)

2008-11-09 @ 21:32:21
Postat av: Anna

hon kommer va lycklig du (: så lycklig, att hon fick den finasde.

2008-11-09 @ 22:02:05
Postat av: sofia

Aw :) men de är ju så! Och ja, känslan är underbar!

2008-11-09 @ 22:05:09
Postat av: Micca

DEDEGIRL! <3 vem är hon då?

2008-11-09 @ 22:49:18
Postat av: katta

älskardig.

2008-11-10 @ 16:58:02
Postat av: Hemligt

Hej dede.

Din blogg är underbart bra. Full av känslor tänk om fler skulle bli som du.Att läsa din blogg är nästan som att läsa en underbar bok fast ännu bättre.

Man går verkligen in i den.Hur kommer dig sig att en sån fantastisk människa som du hamnar på denna jord?

Denna jord som är full av orättvisor och människor utan nån som helst riktigt syn på vad som är viktigast för oss.

Vi människor tror att pengar,sex och rikedom är framgången i vårt liv. Men det är sånt som bara gör oss olyckliga vi tror att pengar kan släcka törsten och tomheten i insidan. Kärlek är något magisk många människor har aldrig upp levt det. Det är lättare och uppleva hat i denna värld än kärlek. Trots att vi människor har fantastiska kunskaper om att välja själva vad vi vill lära oss mer om och utveckla oss i. Så väljer vi alltid fel vägar..

Ojoj här skulle jag kunna skiva i evigheter men bäst att jag slutar. Hoppas jag inte stör dig.

Försätt sprida budskap och låt ingen hindra dig för att du är unik för ingen kan vara du !;)Go for it dede ;P

Puss och hälsningar den mystiska kvinnan ;)

2010-10-16 @ 19:17:07
Postat av: ggffd

Heyyooo Ruffygirlie! You looking good today! =D



2010-10-16 @ 19:18:15

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: