- När världen förändrades.

När världen förändrades så förändrades en vanlig medeklassunge till en skepnad, en myt, som kallades D.

När världen förändrades, svalt människor ihjäl medans västerlänningar satt trygga med tak över huvudet i västvärlden






När världen förändrades började folks egoism och sökande efter materialism gå i överdrift, och jag sökte mitt inre, vem jag egentligen var...

När världen förändrades, började människor splittras från sin egentliga källa, och blev förvirrade, passiva och tysta medans en maktelit kunde styra världen efter sina egoistiska intressen...









När världen förändrades, så började en del sträva efter skönhet, betala pengar och skriva om produkter, jaga skönhetsideal som förstörde människors inre, medan jag försökte exponera sanningen om världen och förändra den...

Jag visste hela tiden att mitt mål var ädelt, att oavsett hur vackra alla försökte bli så skulle mitt ändamål och min själ bli vackrast ju mer jag kämpade på det jag trodde på ...

För när världen förändrades, förändrades jag och jag gick motsatt riktning...

När världen förändrades och det sjuka samhället börjades bygga upp och ta nya former, där vi styrdes av egoism, pengar, materialism i ett kaptialistisk systemet där de rika hade oddsen på sin sida medan andra människor dog i svält, sjukdomar, och blev mördade, fångade, torterade, och våldtagna...




När världen förändrades, förändrades Daniel.

Mitt hjärta visste hela tiden vem jag var, även om jag försökte anpassa mig och vara en vanlig stereotyp robot har mitt hjärta alltid vetat.

Verkligheten är större än oss, sanningen måste exponeras, kärleken måste bli det starkaste språket igen.

När världen förändrades glömde vi bort medkänsla, kärlek, och fred...

Men många vaknade med...

Och många fler kommer vakna...

För även om världen förändrades till ett sjukt, robotiskt, elitstyrt samhälle går den mot sin sista era...

När världen förändrades, förändrades Daniel...

Och ingen på denna jord kan fånga, veta eller stoppa D.


Och jag är lycklig :) för när världen förändrades, blev tiden svår, men jag kämpa över alla mål och blev allt jag ville bli :) Jag lyckades...

Den lyckan jag kände var overklig...

Jag vill ge alla den energin...

När världen förändrades.

/ - D.

Postat av: Sara

Du har en otrolig gåva...du är underbarast, finast.

2008-11-19 @ 19:19:43
Postat av: Milla

Jättefint skrivet (:

2008-11-20 @ 15:07:21
Postat av: hanna

Vet inte va ja ska skriva, du är otrolig bara..<3

2008-11-21 @ 00:04:51
Postat av: anna

Dede då <3

2008-11-21 @ 11:08:35

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: