- Klippning

Idag ska ja klippa mig ^^ får se vart de blir ^^ förra gången klippte ja mig de där stället mitt i mot hellas på drottningatan, kommer inte ihåg vad de heter^^ men hon var snäll ^^

får se vem som får klippa mig ida^^ ska klippa ganska kort tror ja ^^ får se ^^

JAAAA ÄÄÄÄÄÄÄ RUUUUUFFFYYYYYYYYYWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! ;D

Ja mår som ja ser ut ida, jävligt bra ^^

/ - Dedededededeededede ^^
Postat av: Z

hahahah sööt!

2008-12-23 @ 20:57:18
Postat av: hanna

lägg upp bilder på frisyren dede :)

2008-12-25 @ 00:14:51

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: