Komplimanger.

 
Tack för alla komplimanger

- men jag förstår inte alla era

vackra komplimanger.




Hey alla kära underbara vackra läsare!

Tack för alla vackra ord, komplimanger, stöttning, mejl på Facebook, blogg och överallt.

Jag är tacksam - men en sak jag vill avslöja för er. Är att jag förstår inte komplimanger. Jag har så svårt att ta till mig komplimanger. Jag önskar jag kunde känna och förstå mer.


"Jag började gråta när jag läste din blogg, hur vacker du är! Jag måste säga att jag förstår inte hur stark du är, du har alltså lämnat någon för att du älska någon för att förvandlas till något ännu bättre. Jag har aldrig läst något liknande nånsin. Du gör något helt nytt och fortsätt tro för vi ser alla att de du gör är rätt o så vackert. Tänk om alla killar kunde göra något sånt, att vara ensam i 1000 dagar för att förvandlas eller vad du kallar de, fast de skulle väl ingen kille ens drömma om antar jag. Det du gör är stort, jag tror du först kommer förstå efteråt hur stark du varit. Det är verkligen obeskrivligt fint gjort av dig Dede"

"När de kommer till seperation och oförståelse, från Matildas familj vad du gör och varför, de kommer fatta hur mycket kärlek du är en dag och varför du gör det. Den som inte ser det redan nu måste vara blind eller bara cyniskt hjärtlös. Jag har aldrig funnit så mycket respekt för en kille som jag har för dig som jag inte träffat. Du är magisk!"

"Om du behöver en axel att luta dig mot, eller en famn, finns jag här för dig Dede, jag vet att du inte kanske inte vill ha någon alls, och att du är viljestark och självständig vill gå igenom det här själv, men jag finns här för dig."

"Hej Dede! jag tog upp din blogg idag på ett klassmöte i en redovisning om hur man förändrar sig själv, det du skrivit att man måste förändra sig själv för att förändra världen. Jag läste även upp en text du skrivit om världsfred och orättvisor, och alla mina klasskamrater följer dig nu ^^ du inspirerar och de är stort att du påverkat flera 100 000 människor <3

"Nu föstår jag varför du kallas drömkille Dede, du är one of a kind helt klart"

"Ditt senaste inlägg, det var så fint skrivet!
Man ler inombords, och kan känna massor genom bara dina ord. Det är bara ord liksom, men ändå så kommer dom med så mycket kraft och rör just vid ens innersta. Det är så magiskt, och så vackert! Och det är så mycket kärlek i dina ord!"

"Det du skriver om kärlek, de är så man verkligen vill bli älskad. Oavsett vem Girlie är, och att du lovat ditt hjärta till henne och inte nobbar alla "snygga, vackra tjejer (enligt dom då) de är otroligt stort. Hoppas verkligen du orkar kämpa och tro på henne, och inte blir ihop med någon vanlig snygg modelltjej, vilket jag inte tror du gör."

"Du är nånting jag ser upp till D. Jag trodde inte killar som dig fanns. Finner inga ord för dig. Jag läste din blogg när en tjejkompis länka dig nångång och  jag var fast direkt. De kallar dig den vackraste killen i bloggvärlden och jag förstår varför nu när jag läst hela din blogg. Man bara smälter när man läser dina ord, och jag hoppas verkligen du en dag ska ha din läsarträff. Vore så otroligt kul att få träffa dig! Såg att du träffat en del läsare förut! Vore underbart att få träffa dig o att du har en ny läsarträff snart"





Tack så hjärtligt. Jag menar det verkligen. Jag är tacksam för alla era ord.

Men jag kommer nog aldrig förstå. Alla otroliga kompliamanger. Jag önskar jag förstod. Jag vill känna det ni känner, och förstå era komplimanger. Men ingenting går rakt in i mitt hjärta tyvärr, jag önskade de inte vore så. För jag vill ju känna det ni känner.

Jag hoppas verkligen jag kan förstå en dag hur mycket kärlek man överröser med. För mitt hjärta behöver det. Men det är som om jag blivit immun mot komplimanger.

Jag önskar jag kunde känna och förstå mer. En dag kanske jag kan förstå och känna det från er hur mycket det här har betytt för er och det jag gjort.

Jag förstod inte ens hur mycket Matilda älska mig.
"Du vet inte hur mycket du betyder för mig"
"Jag vill att vi dör samtidigt"
"Du är större än stjärnhimlen"

Jag förstår inte. Det är nog därför jag behöver vara ensam. För att komma in i mitt hjärta är så otroligt svårt. Jag är så svårtämjd, så svårfångad vildhäst. Jag önskar någon kan tämja mig en dag.

Men det måste vara något helt otroligt obeskrivlig kvinna som verkligen gör att jag kan känna den känslan, som ni känner för mig.

Finns det någon sån kvinna i denna värld ens?

Jag börjar undra om ens Girlie är här på jorden.

Jag hoppas det...men jag vet inte gumman?

Det är därför jag behöver vara ensam, kämpa och förvandlas och forma min essens, till en kraft, som är oövervinnerlig.

Jag hoppas jag lyckas med det, och jag tror jag gör det, för jag är tillräckligt dumdristig att aldrig ger upp oavsett hur ont och sårad jag är. Det är som om nånting inom mig, aldrig kan dö, eller ge upp.


Jag måste göra det här själv.

Kärlek,
Truly Yours,
/ -  D.



Postat av: Anonym

Jag har känt på mig att det är någonting med dig sedan första gången jag kom in på din sida. Jag har känt på mig att jag måste se dig i ögonen, då kanske jag kan förstå om jag är hon ... om jag är Girlie. Tänk om jag har fel? Jag skulle hitta svaret i dina ögon. Om jag någonsin får den chansen. Ta hand om dig, dede, vi kanske ses <3

2013-05-06 @ 20:32:12
Postat av: amanda

Dede jag har mailat dig! när svarar du?????

2013-05-08 @ 18:41:53
Postat av: Petra Bergström

Dede du är en fin o vacker person. Hoppas du kan ta åt dig den komplimangen! <3

2013-05-11 @ 07:58:39
Postat av: fb

Ja har lagt till dig på Facebook kan du acceptera?

2013-05-11 @ 08:00:05
Postat av: fb

Ja har lagt till dig på Facebook kan du acceptera?

2013-05-11 @ 08:00:10
Postat av: sandra

Folk är ju kääära i dig Dede (: vad har du gjort med alla tjejer?? <3

2013-05-11 @ 11:41:00
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: Anonym

NÄR SKA DU DIN LÄSARTRÄFF DEDE????????? <3

2013-05-11 @ 11:41:23
Postat av: Anonym

NÄR SKA DU DIN LÄSARTRÄFF DEDE????????? <3

2013-05-11 @ 11:41:28
Postat av: Anonym

NÄR SKA DU DIN LÄSARTRÄFF DEDE????????? <3

2013-05-11 @ 11:41:36
Postat av: carolina

Dede de vore så underbart kul att få träffa dig, har följt dig i 4 år nu!! (: och de vore jättekul att få träffa dig! när ska du ha din läsarträff? hoppas du mår fint och kämpar på <3 de vet jag att du gör. Vore verkligen kul om du hade din läsarträff snart så man kan få krama om den man inspirerats så mycket av kraaamar Carolina.

2013-05-15 @ 17:33:44

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: