Underbar otrolig energi.

 
 
 
 
SÅÅÅ UNDERBART! =D Vi behöver mer goda gärningar i världen.

Och vi behöver göra något mer, och samla folk för att hjälpa de sjuka svaga o fattiga. Delade mig den här historien, vi behöver fler vardagsgärningar. En liten gärning kan betyda mycket.

Och när jag tittar tillbaka på de här, så inser jag att det är ju den här människan jag är innerst inne. En otrolig energi o glädjespridare, det är så mycket i mig att ingen kan kategorisera det =D Jag har så mycket i mig.

De här 1000 dagarna har inte varit mitt "riktiga jag" utan något jag var tvungen att gå igenom. Det svåra, tuffa, sorgliga, känsliga och ta alla strider jag kunde hur ont de än gjorde. För jag tror det enda sättet att bli den man vill bli innerst inne, att vara ärlig mot själv, och att våga gå igenom eld o kämpa modigt och tappert, även om man inte vet om man kommer tillbaka.

Oh även när jag lämnade allt, sa så många att det var de vackraste jag kunde göra...

Jag behövde inte ta de här striderna. Men jag ville, jag ville skapa nånting mer i mig.

Jag kunde valt den enkla vägen, men det har aldrig varit jag. För att bara gå ut på krogen, festa bort mina bekymmer det är att förlora det mest vackra i en. Och jag skulle aldrig kunna röra en kvinna förutom Girlie, aldrig ens drömma om att såra henne på ett sånt sätt.

Mitt hjärta är bortlovat...till en kvinna jag inte vem det är...

Jag försöker bara bli den bästa man jag kan bli, och min dröm har alltid varit att förändra världen...

O som jag alltid sagt, jag glömmer aldrig goda gärningar.  All kärlek jag nånsin fått, kommer jag ge tillbaka 10-falt.

It's time for a change...

And I'm back! =D

/ - D.




 
Postat av: hanna

Du har ett sånt stooort hjärta Dede :)

2013-12-23 @ 11:11:15
Postat av: jenny

Så himla fint gjort!! tänk om de fanns fler människor som du (:

2013-12-23 @ 22:34:05
Postat av: jenny

Så himla fint gjort!!

2013-12-23 @ 22:34:21
Postat av: susanna bergström

God jul Dede! Du är underbar!

2013-12-24 @ 14:16:12
Postat av: Gina

god jul!!! <3

2013-12-24 @ 14:22:04
Postat av: sandra

Du äär bäääst :D

2013-12-25 @ 16:23:30
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: sandra

Du inspirerar mig till att bli en bättre person!! (: älskar din energi Dede!!

2013-12-25 @ 16:24:08
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: veronica

Du är sååå fiiiiin :D <3

2013-12-29 @ 10:14:29
Postat av: hanna

Du är sööötast och fiiiinast :D <3

2013-12-29 @ 12:00:39
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅÅÅ HIMLA BÄÄST DEDE :D <33

MAN KÄNNER ENERGIN WIII :D <333

2013-12-29 @ 12:10:33
Postat av: Olivia Johansson.

DU ÄR SÅÅÅ HIMLA BÄÄST DEDE :D <33

MAN KÄNNER ENERGIN WIII :D <333

2013-12-29 @ 12:10:46
Postat av: petra.

Du är en sjukt UNDERBAR person :)

Världen behöver fler av dig D!

2014-01-02 @ 23:27:58

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: