ExploDera ut.
















"Allt de förflutna måste bort nu"




Det här kommer bli ett känsligt men vackert inlägg....

Men jag känner att allt måste ut...

När man börjar in på ett nytt år...

Måste allt de gamla och förflutna ut...

Det börjar ett nytt kapitel nu...

Dedeprivat började med att jag skrev ut alla mina känslor om världen och mitt liv sena nätter på min blogg.

Efter jag tog slut med Elin och jag lämnade den materiella världen.

Och med min stereotypa roll i samhället som fotbollspelare och lagkapten, kunde jag inte bli offentlig utan fick skriva från hjärtat utan att visa mig.

Jag ville visa världen vem jag var. Men jag kunde inte. Då jag fortfarande var fast i den stereotypa världen som fotbollspelare o lagkapten. Det har varit oerhört svårt att gå ut med allt det här.

Det är ju ingen vanlig blogg. Det är hela min livsdagbok. Alla kärlekstexter, revolutionärsromantiska texter, allt de obeskrivliga och övernaturliga, världen och samhället idag, och där ja i yttesta detalj skrivit av nästan hela min själ.

Jag ville så gärna berätta att det här var jag. Men visste inte hur omvärlden skulle reagera, fotbollskamrater, släktingar, kan bli väldigt chockerande, och en stor omställning i mitt liv.

Och jag ville skydda min mamma och pappa. För jag strävade inte efter kändiskap o rikedomar. Jag ville bara förändra världen och berätta allt det här, allt de övernaturliga o alla händelser som jag varit med om. Men jag ville skydda dem. Men ju längre tiden gått har jag växt och växt och stärkts i allt jag är och att jag vill bli offentlig snart, och att mitt hjärta behöver det.

En del läsare har ändå fått chansen att träffat mig genom åren - trots att jag är väldigt upptagen och tränade väldigt mycket med min fotboll, för målet var att stöttja och stävja alla när jag började driva bloggen Dedeprivat.


Och det har varit helt underbart när jag träffade så många av alla er läsare. En helt otrolig overklig underbar stämning! =D

Jag är så tacksam för all stöttning jag fått.

Det har varit sån otrolig kärlek och jag är så tacksam för det.

Min stora dröm har alltid varit att förändra världen.

Och det är därför jag kämpar så.

Med mig själv och med att förändra världen...

Jag kommer aldrig ge upp...

Om ja gör det, dör en del av mig.

Jag vill aldrig bli fångad av denna materialistiska värld...

Oh jag har sett folk fångas upp av kändiskap, pengar och kvinnor...

Men mitt hjärta kan aldrig fångas...

Det var därför jag tog mig iväg på en resa bort från allt och alla i 1000 dagar...

Ensam...

I 1000 dagar...

Jag behövde ta mina strider själv...

Det var det enda sättet de kunde skapa de absolut bästa och vackraste i mig...

Jag tror på sagor...

För jag tror att våra hjärtan skapar det vi önskar...

Och varje gång jag skriver känns det som jag skapar det...

För alla mina texter har hänt...


Det känns som jag väckt henne till liv och förverkligat henne...

Även fast jag inte vet vem hon är eller var hon är...

Och jag måste kämpa för henne o den jag är och vad mitt hjärta tror på...

Tills tidens slut...

Tills mina sista andetag...

Oh jag skulle kämpa tills mina sista hjärtslag...

O jag skulle bestiga berg...och simma över alla världens 7 hav...

För att rädda dig...

För att göra dig lycklig...

Det är den största gåvan jag kan få...

Ditt leende, din lycka, det värmer min själ...

O skapar de vackraste och oövervinnerligaste inom mig...

Girlie...


Kärlek,
Truly Yours...
/ - D.

Postat av: jenny

Så himla fint skrivet i slutet <3

2014-01-02 @ 10:24:16
Postat av: kanskegirlie.

heej Dede! kan du skriva mer om Girlie? och om du vet något om henne? asså något alls?

2014-01-02 @ 10:31:31
Postat av: kanskegirlie.

heej Dede! kan du skriva mer om Girlie? och om du vet något om henne? asså något alls?

2014-01-02 @ 10:31:41
Postat av: kanskegirlie.

<333

2014-01-02 @ 10:31:52
Postat av: louise e.

såå vackert men sååå sorgligt :(

2014-01-02 @ 11:27:44
Postat av: sandra

Dede du gjorde helt rätt att skydda dina föräldrar. Man har ju ingen aning vad som skulle hända och med allt du skrivit o berättat så kan de ta tid o smälta. Du är nog den finaste killen i världen, o jag önskar att de en dag får veta allt du är.

Du är så sjuuukt vacker. En otrolig kille <3

2014-01-02 @ 11:30:48
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: SNÄLLA SVARA!

Så nu är det helt borta med Elin??? du har brutit allt med henne eller??????

2014-01-02 @ 23:05:28
Postat av: SNÄLLA SVARA!

SNÄLLA SVARA NÅNGÅNG!!! Du är så dålig på att svara på de här!!!

Jag tycker inte du bara ska lämna sånt med Elin bara de kan vara bra att ha kontakt.

2014-01-02 @ 23:06:27
Postat av: SNÄLLA SVARA!

Bryt inte med Elin helt de tror inte jag på är bra!!!

2014-01-02 @ 23:06:49
Postat av: SNÄLLA SVARA!

Kontakta Elin nu Dede!!

2014-01-02 @ 23:07:01
Postat av: SNÄLLA SVARA!

Kontakta Elin nu Dede!!

2014-01-02 @ 23:07:07
Postat av: petra.

jag tycker matilda verkade bra.

men kanske är så att Girly är lite mer än vad hon hade. En gudinna som hon i Game of Thrones, den blonda tjejen :p

2014-01-02 @ 23:22:50
Postat av: petra.

jag tycker matilda verkade bra.

men kanske är så att Girly är lite mer än vad hon hade. En gudinna som hon i Game of Thrones, den blonda tjejen :p

2014-01-02 @ 23:22:52
Postat av: Anonym

Dede du behöver välja Nath. Hon är snyggast!!

Varför välja bort båda två???

2014-01-02 @ 23:23:15
Postat av: Anonym

Dede du behöver välja Nath. Hon är snyggast!!

Varför välja bort båda två???

2014-01-02 @ 23:23:20
Postat av: Anonym

Dede du behöver välja Nath. Hon är snyggast!!

Varför välja bort båda två???

2014-01-02 @ 23:23:26
Postat av: Välj Nath!


Natta är snygg!!

Så varför inte??

Asså de är vackert skrivet o så, men natta kan ju vara Girlie ändå???

2014-01-02 @ 23:23:40
Postat av: Välj Nath!

SNÄLLA Dede du behöver välja Nath. Hon är snyggast!

nuuuuu!!!

2014-01-02 @ 23:24:15
Postat av: Välj Nath!

SNÄLLA Dede du behöver välja Nath. Hon är snyggast!

nuuuuu!!!

2014-01-02 @ 23:24:21
Postat av: Välj Nath!

varför välja bort alla lixom?? varför vänta??

om någon älskar dig ska man gå för den!!! skärp dig nu seriöst Dede!!! om man är älskad ska man bli ihop med den som älskar en så mycket.

2014-01-02 @ 23:25:19
Postat av: Emma Bergström

du.

är.

sjukt.

vacker..

älskar dina texter&dinsjäl o o ditt hjärta. du är obeskrivlig.

2014-01-04 @ 12:15:28

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: