Trohetsed till Girlie.


Till min älskade Girlie...


 

Hey!

Idag är det en otroligt speciell dag. 13:e maj kommer alltid vara otroligt speciell i mitt hjärta. Och jag har funderat lite på vad jag ska göra den här dagen. Och jag vill lägga min trohetsed den här dagen. För jag har arbeta mycket med mig sjävt, växt själsligt och utvecklats till den man jag är idag.

Så med handen på hjärtat.

"Girlie, om du läser detta. Så lovar jag på heder och samvete. Att aldrig svika dig. Aldrig såra dig.
Aldrig lämna dig ensam. Du är den enda kvinnan jag kommer älska och jag kommer älska dig tills mina sista hjärtslag.
Den största gåvan man kan ge är ens hjärtas essens. O jag vill fylla dig med de obeskrivliga inom mig och dela det med dig och göra dig lycklig. Det är allt jag kommer sträva efter förutom att förändra världen.
Och jag vet att vi ännu inte setts.

Men det kommer en strålande bedårande vacker dag då du hittar mig och träffar mig. Den dagen kommer du och jag fälla obegränsat med glädjetårar. Det kommer kännas som en sten från hjärtat äntligen faller bort.
Hela ens liv känns som oövervinnerlig himmelsk vacker lycka.
Det är starten på ett helt obeskrivligt äventyr för dig. Och hela ditt vackra hjärta förtjänar det, därför kommer jag skänka hela mitt hjärta till dig.

Sagor existerar men det är att våra hjärtan har glömt bort att tro på dem. För i denna värld finns mycket ondska, inte mycket godhet. Så många hjärtan slutade tro. Men aldrig jag. O inte du. För mitt hjärta kommer aldrig ge upp för sann kärlek och sann godhet. Och jag lovar dig allt detta. Min kärlek tills mina sista andetag.
.."

Lots of Love
Truly Yours,
D.

 

Postat av: Sandra

That's it? Var det den stora överraskningen?

Du skriver samma sak hela tiden. No offens men är trött på att vänta. Har snart väntat i 2 år och du skriver alltid att något stort och häpnadsväckande ska hända. Men jaja, lycka till Daniel! Menar inget taskigt eller så, kämpa på du bara :)

2012-05-15 @ 16:55:59
Postat av: anna

Såå vackert!!



önskar fler killar kunde tänka som dig..

2012-05-16 @ 21:20:43
Postat av: anna

<3

2012-05-16 @ 21:21:14
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod!

2012-05-17 @ 18:59:40
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod!

2012-05-17 @ 18:59:40
URL: http://adaras.se
Postat av: Virre

varför blir du inte ihop med girlie för bara??

2012-05-19 @ 10:14:29
Postat av: Virre

no offence men det kan ju inte vara så svårt.

2012-05-19 @ 10:14:58
Postat av: olivia

Dede är du tillsammans med Girlie?

2012-05-20 @ 20:02:46
URL: http://stillvoices.bilddagboken.se
Postat av: olivia

jag menade är du tillsammans med Girlie, vet att du inte träffat henne men är ni tillsammans innan ni träffats ? Kan du förklara det för jag förstår ingenting alls..

2012-05-20 @ 20:03:31
URL: http://stillvoices.bilddagboken.se
Postat av: JENNY

Du är så vacker DEDE :)



Jag vill jättegärna TRÄFFA DIG!! :) om du vill det?



vad heter du på msn? adda mig är du snäll!



massa kramar!

2012-05-31 @ 19:05:06

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: