D.Dede offentlig nu!




D.Dede offentlig!

Facebook: D.Dede offentlig

 



Hey alla helt otroligt fina läsare! =D Nu är det äntligen dags. Nu har ni chansen att bestämma om jag ska bli offentlig. Alla har pratat om att vilja se, veta mer om mitt liv och träffa mig har nu chansen att ordna det.
Ju fler som går med och ju fler som vill - så det är upp till er om jag ska bli offentlig.

Gå med i Facebookgruppen: "Dede offentlig!"

Det har varit helt otroligt efterlängtad från er att äntligen få se och veta mer.

Och jag är otroligt tacksam över alla era kommentarer och mejl. Helt otroligt.

Helt otroliga...

"Vackraste killen i bloggvärlden"..

Verkligen chockernade vackert...

Är otroligt smickrad.

Svarar på alla tankar nu här!

All kärlek!

 

 

- Hur började allt med Dedeprivat?

Det började med att jag skrev ut alla mina känslor om världen och mitt liv sena nätter. Och med min stereotypa roll i samhället som fotbollspelare och lagkapten, kunde jag inte bli offentlig utan fick skriva från hjärtat utan att visa mig.

Det har varit oerhört svårt att. Vi har alla stereotypa roller i samhället på hur vi ska vara och agera. Jag ville så gärna men visste inte hur omvärlden skulle reagera, fotbollskamrater, släktingar kan bli väldigt chockerande, och en stor omställning. Men jag är redo nu. Med er hjälp.

En del läsare har ändå fått chansen att träffat mig genom åren - trots att jag är väldigt upptagen och tränar väldigt mycket med min fotboll för målet var att stöttja och stävja alla när jag började driva bloggen Dedeprivat.

För jag vill vara tillgänglig för alla ni helt otroligt vackra läsare. Mitt hjärta har hela tiden strävat efter att bli så genuint som möjligt. Jag försöker bara bli den bästa man jag kan bli. Det är tack vare er, ni som följt mig, stöttat mig, så länge när jag skapat allt det här genom att förändra världen med olika projekt, skrivit alla obeskrivliga kärlekstexter om Dede&Girlie och alla revolutionerande texter och om allt det övernaturliga och mitt helt otroliga liv.

Ni är verkligen de mest fantastiska fina människor jag stött på. Tack för allt ni gav mig.


- Vad händer nu i D.Dedes liv?

ENORMA SAKER! =D Helt omvälvande saker. Saker som kommer förändra allt. Mycket resor och äventyr! Jag har bara försökt sträva efter att bli den bästa man jag kan bli. Inte förlora mig själv i fame, pengar och kvinnor som alla andra gjort - för mitt hjärta vill inte ha något utav av det.

Jag vill visa att det går att kunna förändra sig själv och världen utan att falla i materialistiska saker. Den energin inom mig lyser ut och jag tänker aldrig förlora den. Och alla kärlekstexter om Girlie. Min kärlek kommer bara finnas till en kvinna, Girlie. Därför är jag omöjlig o fånga. Men jag vet inte vem hon är än.

Jag kommer även släppa en hel del ny musik nu efter uppehållet. Kommer bli helt otroligt =D Ingenting kommer bli sig likt igen!

Mitt stora mål i livet har alltid varit att förändra världen. Och det är det jag kommer göra nu med mina innovativa nya projekt. Drömmen är att hjälpa kvinnor, barn och män som förlorat så mycket genom krig och utsatthet. Det är mitt hjärta brinner för på ett sätt jag aldrig kommer kunna förklara i bara känslor - att verkligen hjälpa varenda själ därute av hela mitt hjärta. Att hjälpa dig. Att hjälpa alla.

För jag har alltid haft det här inom mig. Den här obeskrivliga glöden som jag vill explodera ut! Samtidigt har alla de här övernaturliga händelserna skapats för att få ut alla de här otroliga texterna. Det är så starkt. Så vackert. Och den bästa känslan jag nånsin upplevt.



Till ALLA som följt mig och stöttat mig vill jag säga tack! =D

Från djupet av mitt hjärta och själ.

Alla gamla läsare och alla nya läsare som nyss kommit till Dedeprivat.

Du är fantastisk och har på något sätt hittat mig...

Ditt hjärta hitta hit för en anledning.

Glöm aldrig hur vacker, speciell du är.

Du är mer speciell än du nånsin kan ana.

Jag är så tacksam för er alla.

För alla era ord och all kärlek ni gett mig.

Otroligt glädjande och smickrande...

Du som läser är det absolut det vackraste i världen...

För på något sätt har ditt hjärta hittat hit...

Allt mitt hjärta vill nu...

Är att revolutionera hela världen...

Vi kan göra det tillsammans.

Kärlek, Lots of Love
Truly Yours
- D.

P.S Ska flyga iväg på en resa snart, ett riktigt ett äventyr väntar :) så jag blir borta en stund från er, men på midsommarafton kommer jag tillbaka till dig. D.S

Facebookgrupp D.Dede : https://www.facebook.com/groups/171684769629190