Veckans händelser och kommentarer.




Veckans händelser och kommentarer.




Hey alla otroliga läsare! =D

Det händer väldigt mycket i mitt liv som ni märkt. Det mest anmärkningsvärda är hur hårt jag tränat de senaste veckorna. Jag fick en ny rekordtid på 1 mil - 45 minuter. Gjorde även två mål senast, väldigt viktigt mentalt. Det känns skönt och jag känner mig väldigt avslappnad och lugnare än på ett tag.

Jag är väldigt tacksam och det är alltid svårt o beskriva sitt liv. Men det livet jag lever är, osannolikt och det är så obeskrivligt och svårt att förklara. Det är verkligen som att leva i en verklig synkroniserad saga. Allting händer som jag drömt om. Men jag har aldrig förlorat mig själv i den materialistiska världen, vill bara revolutionera världen och ge mitt allt och sen försvinna en vacker dag...


Svarar på läsarkommentarer

Läsare: "Svara gärna hur du ser på det här matilda. Det står "jag kan inte älska någon just nu". De betyder att ni har en break eller? har du gett upp henne helt?

Dede svarar: Jag har fått massa frågor om det. Jag kommer skriva ett långt helt öppet om de känslor jag gått igenom över de här 500 dagarna. Jag har inte rört någon annan kvinna eftersom jag inte vill ha alla kvinnor.  Jag söker nånting otroligt speciellt, och jag ska beskriva min kvinnas drömegenskaper. Jag är övertygad om att jag växt ifrån Matilda, hon förstår inte varför jag gick en. Och det finns en del saker som hänt den senaste tiden som jag tänker berätta.


Läsare: Skulle du vilja dejta en äldre kvinna? Jag menar hon är fin (menar Lena Philipsson) men jag undrar bara.

Dede svarar: Nej, jag skrev den med all respekt till Lena PH. Hon skulle kunna vara min mamma. När jag skrev den och att jag skulle dansa med henne under Neon var det som om en son skulle dansa med sin mor, att hon är jättevacker. Det var för att stärka henne. Hon kommer tillbaka ännu starkare och jag hörde att hon gilla texten med.


Läsare: Heeej Deede när har Du läsarträffen, vart är De nånstans? Du är Den finasDe killen i värlDen. Läser Din blogg jämt Den är så vacker. Dede <3 Men min tjejkompis tycker inte Du ska bli offentlig eftersom De kan bli jobbigt o ha så många tjejer efter sig. Haaa DE bäst :D haha <3

Dede: Tack :) Jag kommer ha den efter jag varit iväg på min resa. Det ska bli så kul att träffa så många av er. Det kommer bli otroligt speciellt, obeskrivligt, för det här har ju varit så annorlunda och så otroligt fint. Många av er hitta mig o följde mig innan jag blev offentlig - vilket gör er ännu vackrare. Det är enormt stort. De läsare som kommer efteråt kommer de inte bli lika speciellt med som med alla er.


Läsare: "Hej! idag är det 31 juli och jag såg i tidningen en som hade hoppat med sin bebis. och igår så var jag depremerad och ville hoppa från en bro jag skämta med min kusin att hon skulle följa me. Jag hade stark känsla att jag ville hoppa. Med vita kläder på mig. Idag läste jag att hon hoppade i lördags så undrar om hon hade något vitt på sig eller ej.Det är inte första gången det sker. Att jag känner av det och sedan händer det inom 3 dagar men denna gången hade det redan hänt jag skämta dessutom och skrev om att jag ska göra ett testamente på facebook. Jag blev fundersam bara att man kan känna sådant i efterhand. Kan man det? Jag är dessutom motaglig vid andar när jag är ledsen. Det är då jag känner det mest."

Dede: Det kallas synkronisering och det betyder att du utvecklat nånting som kallas prekongition.
Prekognition är förmågan att uppfatta händelser som ännu inte har inträffat i tiden. Det kan ske i vaket tillstånd, genom visioner eller andra förnimmelser, och även under sömnen genom prekognitiva drömmar. Fortsätt utveckla det, det är fantastiskt när man kan tolka och se saker :) Detta är något jag alltid haft sen barnsben och alla har det inom sig, det gäller bara att utveckla det.


Läsare: "Dede vad har hänt med din pappa?"

Dede svarar: Han har problem me hjärtat. Så den tiden han har kvar är jag väldigt beslutsam på att ge det bästa jag har den tiden han har kvar. Jag kan bara säga från hela mitt hjärta, att han är min hjälte. Jag älskar dig pappa..






Dagens mest sannaste ord från Elizbeth, so true and thank you.

Och du, glöm inte hur vacker du är, fortsätt kämpa. Denna värld kommer förändras och det kommer en dag då dina innersta drömmar besannas.
 
Upp med huvudet, glöm aldrig hur vacker och speciell du är!

Believe and you will recieve.

Bless you!
Much Love.
/ - D.
 
 
 
 
Postat av: rebecca

du verkar ha en sån vacker själ, det gillar jag

2012-08-06 @ 22:33:54
URL: http://www.nattstad.se/beccilito
Postat av: anna

hello dede varför låstes du bloggen från och till ?

2012-08-15 @ 16:43:54
Postat av: Anonym

hello dede varför är bloggen låst från och till?

2012-08-15 @ 16:45:09
Postat av: Anonym

<3

2012-08-15 @ 16:46:53
Postat av: madde

fullkomligt älskar din blogg Dede :d

2012-08-16 @ 15:14:21
Postat av: madde

tycker du ska skriva oftare! <3

2012-08-16 @ 15:14:36

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: