Djupt ner, men högst upp.

Nu börjar saker komma igång.

Och just nu laddar jag bara mentalt för att skriva ut episoden "skottskadad". Det är mycket svårare än vad folk tror att skriva från hjärtat.

Man går ner väldigt djupt i sig själv, och det kan vara väldigt tungt att skriva om saker som hänt i sitt liv som skapat svåra dramatiska händelser och tårar. Det kommer snart, nu verkar även presentation på gång med.

Allt jag kan säga är det händer enorma saker i mitt liv - en otrolig obeskrivlig sak! =D

Och jag älskar, att jag ska snart ska bli OFFENTLIG  :) Allt det här, det kommer bli otroligt otroligt otroligt omvälvande!

O kärlek till alla er - som stöttat mig o följt mig i denna resa! =D
Ni kommer få kärlek tillbaka 10-falt för eran tro, stöttning och kärlek. 

Det går till varenda en av er som läser just nu. Just nu när dina ögon följer denna text.

Jag kommer ge dig allt.

Jag lovar att alltid kämpa för dig.

Kärlek, Truly Yours,
- D.
Postat av: J

Insåg först nu att mycket av det du skrivit om förändring har skett hos mig själv. Har så mycket mer insikt i mig själv nu än för bara ett år sedan. Gillar dina texter, Keep on doing what u do Dede!

2012-04-16 @ 23:11:21
URL: http://feghi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej D! Jösses,vad det var längesedan jag var inne på din blogg. Ser att mycket har hänt i ditt liv, såsom i mitt. Jag bläddrade neråt och började gråta. Du är så fantastisk. Varför finns det inte fler av dig?

Tänkte 'Jag får lämna ett spår efter mig..' Och ser kommentarsrutan där du har fin text som gör mig glad. Så nu har du både fått mig att gråta och att le. Ta hand om dig, glöm inte att allt löser sig med tiden. Hoppas verkligen, verkligen, att du snart mår bättre. Kram Rebecka

2012-04-27 @ 17:27:58
URL: http://dusomartorstig.blogg.se/
Postat av: Sanna.

Dede? Du är en enda stor bluff. Sedan lunarstorm har du lovat att bli offentlig, har det hänt, nej. Jag bryr mig inte om du blir det eller ej, men jag bryr mig att du inte kan hålla löften.



Du säger att du vill göra förändring i världen. Visa ditt ansikte, var en av folket, visa att du står för orden. Vad spelar det för roll om ditt fotbollslag får reda på det? Skäms du? Står du inte för det? Då är du lika dålig som alla andra.



Du lovar och lovar. Senaste året har vi ENDAST fått inlägg som innehåller "kommer snart" "något magiskt har hänt. återkommer". Ingen människa är så upptagen att dem inte har tid för 10 minuter blogginlägg, för att vilja förändra världen såsom du påstår.



Stor kram på dig. Du är fantastisk för dina åsikter, men du håller inte vad du lovar.

2012-04-27 @ 20:22:28
Postat av: Sanna

Ett tillägg (snälla tro inte att jag är någon "hater" eller irriterad människa. försök bara att förstå min poäng).



Du sågar människor tex bloggare som spenderar pengar på kläder.



Och i tidigare inlägg har du skrivit i ungefär "idag var jag ute på stan. spenderade 5 000:- på kläder. måste ju ha kläder för sterotypiska mig i samhället"



Dubbelmoral. Speciell ifrån dig, som påstår att du inte vill vara sterotypen i samhället. Och påstår att du vill inte passa in. Hmmmm....

2012-04-27 @ 20:28:54
Postat av: Girlie

<3

2012-04-29 @ 11:01:03
Postat av: Girlie

kärlek till dig Dede.<3

2012-04-29 @ 11:01:26
Postat av: Olivia

Du är så bäääst :) beundrar dig!!! Dede!!! <3

2012-04-29 @ 22:29:52
URL: http://stillvoices.bilddagboken.se
Postat av: Olivia

<33333

2012-04-29 @ 22:30:16

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: