Veckans kommentar, veckans händelser och veckans film.



Veckans kommentar&Veckans händelser & Veckans film !




Veckans kommentar: Atous



Dede svarar: Har jag världens bästa läsare eller vad? Ingen slår alla Dedeprivat läsare som läser just nu. Ni är magnifika, speciella och har verkligen nånting innerligt vackert inom er. Absolut Atous, jag skulle lyssnat på min inre röst lite mer, men de finns vissa saker med Matilda som stämde så korrekt med bilden på Girlie. Vi möter alla skepnader i livet, stereotypa förhållanden och relationer, vi går fel. Men ibland vill man så gärna se något i nån att man förblindas av det och nonchalerar bort problem. Man vill tro. Men det här är väldigt komplicerat, men de gör ont att förstå att Matilda bara vara en skepnad av Girlie. Hon är genomskinlig. Det gör bara ont att se det till slut. O ja vet att Girlie kommer träffa mig men kärlekshistorian är så komplicerad att jag är rädd för att ödet har börjat krascha ihop pga alla val jag gjort. För mitt mål är att förändra ödet. Men som jag skrivit i mina texter de kommer hända! =D Kärlek till dig Atous o alla underbart vackra läsare. / - D.





Veckans händelser: Missad straff och obeskrivliga ting.




Jag missade straff i veckan. Det är verkligen ovanligt. Lite väl mycket tankar i huvet? Ja, va kan man säga. Men jag växte av det. Förut hade jag grävt ner mig.

Mitt vardagsliv då? Det är helt oförklarligt. Jag förstår fortfarande inte hur jag ska förklara det? Jag är verkligen upptagen jämt. Varje dag har jag fullt upp, saker händer i mitt liv som jag är såå tacksam för. Jag älskar mitt liv o jag älskar varje dag av de här jag har fått uppleva.

Får skriva ett djupt inlägg om det snart så jag får alla känslor på plats.



Veckans film: Starzinger



Handling: Prinsessan Aurora får i uppdrag av Dr. Kitty att åka till planeten Great King och återställa galaxenergin som av någon anledning försvagats. Tillsammans med de tre cyborgkrigarna Jan Cogo, Don Haka och Sir Darco/Djorgo (uttalas Jorgo) möter de på sin färd en mängd monster och muterade varelser, en gång goda har dessa varelser förvridits till monster då den galaktiska energin försvagats.



Dedebetyg:

Den andra tecknade filmen i Dedeprivats historia som veckans film. Den här filmen och de här klippet är verkligen vackert. Det ger verkligen tårar och rysningar och växer för varje sekund. Helt otroligt att tecknade filmer kan göra det. Tacksam att man fick växa upp bland riktiga barnprogram o inte de barnen idag växer upp med o all skit som är på TV:n. Den här fullkomligt vacker och Cogo gör en sak som är "larger then life". En helt otrolig serie som jag kommer visa för mina barn den dagen jag får barn.

O glöm inte att alla veckans filmer verkligen bör ses, de är postad för en anledning för de höjer medvetandet.

Kärlek
Truly Yours
/ - D.
Postat av: Bumbi

Jag missade också en straff, i söndags.. Fast jag växte inte av det, blev sjukt besviken istället och är fortfarande :(

2011-03-31 @ 12:04:41
Postat av: Milla

Vilken fin veckans kommentar!

2011-03-31 @ 13:26:05
Postat av: elina

ooh sorgligt klipp! :(

2011-03-31 @ 17:23:48
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: elina

ooh sorgligt klipp! :(

2011-03-31 @ 17:24:00
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: svara

vilket lag spelar du i Dede??

2011-03-31 @ 19:53:59
Postat av: svara

snälla svara nu vilket lag du spelar i! är skitfrustread!!

2011-03-31 @ 19:54:12
Postat av: Clara

älskade starzinger som liten :) fantastisk serie.

2011-03-31 @ 20:19:57
URL: http://lightworkers.org
Postat av: juulia 97

håller me bara skit på tv typ pokemon osv -.-

2011-03-31 @ 20:53:01
Postat av: D.Dede

Kan inte svara på det än, då jag inte bestämt mig.



Kärlek

/ - D.

2011-03-31 @ 21:07:31
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Bumbi //



Du sätter nästa ska du se :)



Kärlek

/ - D.

2011-03-31 @ 21:07:46
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Clara /



Omöjligt o inte älska den! :)

2011-03-31 @ 21:08:00
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin kommentar ! hon har verkligen rätt!

Jag förstår hur du tänker dede men folk säger att om man inte gör något åt saken kommer det aldrig hända men dehär kanske du kan låta ödet bestämma

kärlek är ju trots allt en magisk känsla:P

och jag tror att du inte ska rusha in i saker utan ta det som de kommer och va inte för snabb md kärleken de kommer ju när det kommer

ha det bra dede o fortsätt med dina fina texter;)

just remember love is magic (det är en sak jag själv har låtit ödet bestämma)

du fixar det här :D

2011-04-03 @ 12:33:25

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: