Allt avslöjas i morgon på Dedeprivat.



Veckans text i morgon på Dedeprivat  - exakt allt det som hände mellan Dede och Matilda!




Hey alla...

Jag tänker avslöja allt i veckans text i morgon på Dedeprivat. Det här dramat måste upp till ytan så folk slipper spekulera i vad som hände. Det innefattar detta.

1. Varför Matilda inte är en del av mitt liv längre.

2. Mitt stora beslut om en annan kvinna...

3. Exakt allt som hände i våran relation.


Mitt hjärta har ont, de har varit otroligt dramatiskt de senaste veckorna...som ni läsare märkt.

Men jag ska berätta allt... jag är redo...

Kärlek
/ - D.

OBS! De kan bli väldigt starka ord och chockerande läsning. Unga läsare ska inte läsa i morgon. Och inte Matilda heller...

Postat av: Anonym

hur länge har du inte sagt att du ska "berätta imorgon" ? skrattretande :P

2011-03-24 @ 22:53:39
Postat av: Carolina

Vem är Matilda?

2011-03-25 @ 20:47:18
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur är de med dig D?<3

2011-03-25 @ 21:22:23
Postat av: alice

shitshisthisthisthitttt spännande!!!

2011-03-25 @ 22:53:11
URL: http://alicebliss.blogg.se/
Postat av: erica

Hej! hoppas allt är bra med dig.

Tänkte tipsa om denna sida: http://www.supergratis.se/?r=69061

en sida där du samlar poäng väldigt snabbt genom att klicka på olika sidor och allt är supergratis! Du kan välja en premie så som systemkamera/iphone 4 och massa mer. Bli medlem och samla ihop 50 poäng som du gör snabbt och säg till mig så får du en FET länkning till din blogg i ett inlägg hos mig!



Sen har jag en utlottning av 2 inviter också på bloggsvar om du är intresserad. Förlåt om du inte gillar reklam. Ha en fortsatt bra helg!

2011-03-25 @ 23:44:06
URL: http://soeriica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad Fin du är!!



Ankan ska på upptäcksfärd, vidar ska hoppas över saker!



Stefan är övertänd och jag skriver till dig!



Hur ska allt gå? Kolla in vettja!



www.detrevannernaochfson.blogg.se

2011-03-26 @ 00:05:39
URL: http://detrevannernaochfson.blogg.se/
Postat av: FRIDA

kan nån förklara vad som hänt???

2011-03-26 @ 01:30:08
Postat av: FRIDA

är de slut mellan dede o matilda?

2011-03-26 @ 01:30:35
Postat av: halloo

dede verkar ju inte svara...är de nån som vet vad som hänt??

2011-03-26 @ 01:32:18
Postat av: karro

<33

2011-03-26 @ 13:21:54
Postat av: Elisabeth

Hejsan dede! keep on med det som du gör, o hoppas alla fattar vad du försöker nå fram med! Gör dem inte det nu så kommer dem i alla fall göra det inom sinom tid. I alla fall blir man nyfiken på hur du ser ut,, och jag tycker det känns som att du är utländsk e du det? hehe det här låter kanske fett ytligt men tro mig haha jag vet i alla fall vad du pratar om, delar samma åsikter om mycket i alla fall ! aja tjing

2011-04-18 @ 23:04:17

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: