Världens längsta kärleksbrev från Dede.



Världens längsta kärleksbrev - Från Dede till Girlie.




HEEEEEEEEEEYOOOOOOOO alla! =D

Nu har jag sammanställt alla texter.

Efter jag har skrivit alla mina kärlekstexter så tänkte jag slå ihop hur allt började och göra världens längsta kärleksbrev.

Det är för att jag vet att den här kvinnan finns och jag vet att det är bara hon jag vill ha. Ingen annan kvinna har det där innerligt vackra som hon har. För mig är hon den vackraste kvinnan i Universum i mina ögon..

Det är därför ingen annan kvinna kan fånga mig helt!

Och den här kärleken kommer skapa glädjetårar så man sprängs av lycka
, som nånting släpper, allting fulländas av de! "De"  =D Jag vill bara skriva ur allting ur mitt hjärta nånting genialiskt och även om ingen har skrivit så här obeskrivligt mycket om någon kärlek som man aldrig sett.






Världens längsta kärleksbrev.

Kommer flowas direkt till Girlie...

Vem hon nu är...



Detta är en inblick på historien...

Under ett vattenfall...
där vindarna tystnar...
kommer glädjetårar...
Och ögon glimra av lycka....


Jag ska vara ärlig inför alla er som läser, jag vet mer om Girlie än vad ja sagt
Men om jag säger för mycket kommer alla låtsas vara henne...
Många tjejer bryr sig mer om mode, läppstift och nagelack
Oh vågar inte hoppas på kärlek utan hatar känsler...

Oh den som är Girlie vågar inte ens hoppas för hon är rädd att bli sviken
Oh vågar inte tro för mycket om de inte stämmer...
Men innerst inne så får hon en otrolig känsla av när jag skriver
När D skapar ren magi med sina händer...

För varje ord jag nånsin skrivit eller flowat ut har varit sant
Den här kärlekshistorian är komplex, svårtolkad men väldigt äkta...
Oh de är verkligt även om de känns som en historia från ett sagoland
Det finns så mycket inom mig som jag har tänkt berätta...

Men risken är stor att jag fastnar i en kapitalistisk värld med pengar och kvinnor
Oh låter D dö ut och intar mitt stereotypa robotiska själviska jag...
Men jag måste våga tro på en kärlek i fragment av minnen
Även fast jag styr skeppet ensam på detta väldiga hav...

Tusentals meter höga vågor och ändå går skeppet aldrig sönder...
För havet har skapats av mina egna tårar som faller ner...
Oh vågornas skapas av systemet och fyller mina lunger...
Men jag vaknar ändå varje dag och hör en röst säga: "Andas D.."

Hostar upp vatten och fortsätter segla, oh drömmer om nånting mer
För våra ögon ser bara en verklighet av vad världen lovar!
Oh ja kämpar tills ja faller, för de finns alltid hopp i D
Ja lovade att rädda dig... och kyssa dina glimrande glädjetårar...



Vers 1

Jag vill leva upp till mina ord, att du finns i mitt hjärta...
Det finns ingen annan kvinna i denna värld jag vill älska...
Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...en dag kommer jag ge dig mina nycklar...

Men jag vet ibland inte om kärlek är något för mig...
Det känns som tusen kvinnor ställer frågor till mig...(D är du ihop med nån? vem är girlie?)
Men jag har inte sett riktig skönhet i någon jag träffat...
Därför vet jag inte om jag faktiskt har älskat...?

Skönhet är en vacker insida som strålar av godhet...
Girlie kan vara vem som helst, i olika färger, i olika storlek...
Kriterier vill jag inte skapa för systemets ideal gör det redan...
Alla säger att de är kära men kärlek är så stereotypt o överspelat...

För jag tror inte riktig kärlek kan beskrivas med jordiska termer...
Därför kan jag inte ta på allvar vad jag hör från olika vänner...
"Jag älskar henne" ... o nästa dag hör man att han var otrogen o svek henne...
Man förstör inte någon man älskar utan öppnar hjärtat o ger mer känsler...

Ref.

Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...en dag kommer jag ge dig mina nycklar...



Vers 2

För att stärka den du älskar måste du ge mer än ord...
Du måste visa att hon är denna enda kvinnan du kan älska på denna jord...
O att du aldrig sviker henne, för i kärlek är två hjärtan ett...
Det känns som så många förblandar kärlek med sex...

Jag ser kärlek som ett rus...när ögon möts och läpparna snuddar varandra...
Där man vet att man en dag kan skapa drömmar tillsammans...
När glädjetårar faller längs kinderna...
O man vet att man kan skapa en framtid o bli lycklig o glömma alla sorgliga minnena...

Ibland vet inte jag vem jag vill älska, det känns som jag inte kan bli kär...
För jag söker en skönhet som inte är från denna värld...
O jag vill inte ge hela mig till någon som inte är värd mig
Jag vill inte att den kvinnan jag älskar ska se mig som en person, utan att hon är mig...

När hon ser världen från mina ögon som att hon är mig, så lär hon sig förstå D...
Jag ger inte stereotypa komplimanger (snygg du ä) - min flickvän behöver inte va vrålhet...
För hon är världens vackraste i mina ögon oavsett vad världen säger...
O en dag ska ja göra henne till världens lyckligaste o tänja världens gränser...

O visa henne värld bortom denna och ge henne en kärlek hon drömt om sen liten...
Jag tror hon läser nu...och känner igen sig i allt jag skriver...
Men vem hon är vet jag inte, men jag kommer aldrig välja att strula med massvis...
Jag kan vänta tills...mitt hjärta är preskriberat eller antikt...

En annan värld, ett lyckorus bortom världens gränser...
Därför vill jag aldrig älska jordiskt som alla andra - för de förklarar inte själens känsler...
Jag vill bara göra henne till den lyckligaste flickan i hela världen...
Men jag vet inte vem hon är...bara att hon är den enda som kan fånga mig med själen...


Ref.
Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...en dag kommer jag ge dig mina nycklar...


Vers 3

Mitt hjärtas största önskan har alltid varit att förändra världen...
O se till att varje individ kan läkas och förbländas av glädje...
O jag tänker kämpa för det...till tidens slut...
Det är därför jag skrivit miljoner med texter...o de är därför jag skriver nu..

För jag tänker förändra världen tills solen går ner... varje dag...
O jag tänker aldrig sluta kämpa... förens jag tagit mitt sista andetag...
O jag vet att jag kan för inom mig finns en glöd och en kraft...
Som aldrig kan slockna eller dö ut...för den berör mig så starkt...

O läk mig Girlie när jag faller för du har en övernaturlig hemlighet inombords...
Det är den känslan du känner när du är i fullständig sinnesro...
Den gör mig så obeskrivligt stark...kraften övervinner all världens ondska...
Det är en oövervinnerlig urenergi som gör att hela själen blomstrar...

Jag reser mig alltid igen...för jag är din krigare och din man..
Av en uressens bortom Universum som ingen visste fanns...
O ja överger dig aldrig även om ja försvinner ibland; ja kommer alltid skydda dig o rädda dig...
För Girlie...D...älskar dig...


Ref.
Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...en dag kommer jag ge dig mina nycklar...
.


Vers 4

Min kärlek till dig är obeskrivligt vacker fulländat för en oändlig evighet..
Den kärleken du alltid saknat själsligt är den du ser i D...
O jag blev den mannen vi båda visste jag skulle bli...
O mitt hjärtas önskan är nu att stoppa alla världens lögner och krig...

Men efter allt är över i denna materialiska illusionen jorden håller av...
Kommer jag visa dig en annan värld...där kysser jag dig vid solnedgångens hav...
O jag tror du kan se hur de ser ut... bara genom att tänka det nu...
Den dagen glädjetårar faller för att sorgen och ängslan tar slut...

O vi kommer ses en vacker dag...uppleva allt vi drömt om på jorden vi hoppats...
För jag kommer skriva tills stjärnorna faller ner...tills solen har slocknat...
Och inom dig har du redan känt allt det här...bara du förstår dessa ord som skrivits...
Det är en kärleksaga...D och Girlie...så vacker och obeskrivlig...


Ref.
Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...en dag kommer jag ge dig mina nycklar...


Föresten Girlie...

Du vet, trots att jag inte sett dig.

Så har du fångat mig.

Gett mig en känsla.

Som aldrig någon har gett förut.

Det är därför jag är förälskad i dig...

Truly Yours
/ - D.

Det går inte ta på känslan...
Men jag vet att den förälskar mig...
Oh jag vet att de är dig jag älskar...
För ditt hjärta har förändrat mig...
Postat av: gina

Vackert :)

2011-06-11 @ 16:56:14
Postat av: missy

DU ÄR MAGISK!! :) vackraste ja läst D!!

2011-06-11 @ 20:50:17
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: missy

DU ÄR MAGISK!! :) vackraste ja läst D!!

2011-06-11 @ 20:50:44
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<3333333333333333333333

2011-06-11 @ 20:51:03
Postat av: clara

Beautiful!

2011-06-12 @ 09:42:26
URL: http://lightworkers.org
Postat av: sandra

såå ooh!! :) man önskar man var Girlie så jättevackert!!

2011-06-12 @ 22:06:01
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: lina

Du är en DRÖMKILLE!!! :) glöm aldrig det d! jag önskar jag var girlie men jag är säkert inte de..

2011-06-12 @ 23:21:35
URL: http://ohlina.bilddagboken.se
Postat av: lina

Du är en DRÖMKILLE!!! :) glöm aldrig det d! jag önskar jag var girlie men jag är säkert inte de..

2011-06-12 @ 23:21:38
URL: http://ohlina.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<3

2011-06-12 @ 23:23:15
Postat av: Anonym

vem är girlie då????

2011-06-12 @ 23:23:37
Postat av: första nemnet

skriv girlies första bokstav i hennes namn..

2011-06-12 @ 23:24:06
Postat av: första nemnet

börjar girlie på a som i amanda? för de var en tjej som bloggade om det o skrev att en amanda gillade dig.

2011-06-12 @ 23:24:27
Postat av: kajsa

Wow det där var nog de vackraste kärleksbrevet jag nånsin läst!!! :O :O :O



Du är ett fenomen DEDE!!

2011-06-13 @ 08:54:20
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: känner igen mig

jag känner på mig att jag är girlie men vågar inte kontakta dig hur ska jag gå till väga? har mailat dig ändå men tänker inte skriva ut hela mitt namn men när jag läst dina texter känns det verkligen som det är jag som är girlie. nu är de säkert jättemånga som sagt det men jag känner det verkligen på mig efter jag läst o hört dina texter så vi får se om min känsla stämmer, den brukar göra de!



hoppas du mailar tillbaka :)

2011-06-13 @ 10:00:22
Postat av: känner igen mig

min rubrik står: jag känner igen mig på mejlen så du känner igen den om du får många:) kram

2011-06-13 @ 10:00:51
Postat av: miss bill

vill bara säga att jag har sjukt stor respekt för dig :)

2011-06-13 @ 10:15:03
URL: http://missbill.se
Postat av: tina

vackert!

2011-06-13 @ 11:15:59
Postat av: shpresa

D du är nog den som skriver vackrast i världen (:

2011-06-13 @ 11:28:49
Postat av: shpresa

<3

2011-06-13 @ 11:29:03
Postat av: rainbow

you will find here d. and live happily ever after.

2011-06-13 @ 12:49:39
URL: http://theosera.com
Postat av: kristina

heej har följt din blogg ett tag o wow trodde inte en kille kunde uttrycka sig så här :o tummen upp för de!

2011-06-13 @ 12:50:47
Postat av: atous

Det var ett tag sen...Gud...wow....det finaste du nånsin skrivit. Sitter på min säng och är helt rörd. Du skriver så vackert.

Jag skriver just nu för att jag vill tacka dig. De, innan du kom in i mitt liv... jag var en helt annan person. Jag var aldrig mig själv. Jag släppte inte in någon i mitt hjärta. Jag brukade ligga om nätterna och gråta, brukade önska att jag kunde vara som andra tjejer. Att jag skulle kunna släppa in en kille. Men det gick inte! Det var inget jag hade kontroll över. Varje gång en kille närmade sig mig eller berättade att han var intresserad backade jag. Något blockerade, något lät mig inte släppa in någon. Jag hatade det. Inte EN enda kille fick någon chans med mig. Sen så...började jag läsa din blogg. Den var så trygg. Så annorlunda. Så äkta. Du tänkte inte skada mig. Du var bara kärlek. Du läkte mig. Jag vet inte var jag hade fått alla sår ifrån för jag fattar inte ens varför jag varit så svår med killar. Det är inte som om jag gått igenom värsta sakerna. Ändå läkte du mig. Du tog hand om mig. Du visade mig...mig. Jag kom mig själv närmre och dina inlägg gav mig en sån styrka och energi och kärlek att jag bara kände hur jag blev mjukare och mjukare med tiden. Hur jag började få lättare att släppa in folk.

Jag är verkligen inte samma person som innan jag började läsa din blogg, har förändrats på så många plan. Känns som att jag inte ens vet hur man hatar en människa längre... kärleken som skapats i mig...oh det är så vackert. Det är så rent... Jag är glad.

Och...för första gången nånsin... Känner jag att jag börjar falla för en kille. I början var han helt vanlig. Men så en dag... fick jag veta att han skriver en massa djupa texter, jag blev nyfiken och började läsa. Han påminde om dig i början. Han skrev om att han var en revolutionär mot hat och ondska i världen. Jag kände att det var något med honom. Han är en av de få som kan se in i mina ögon och "se mig". Jag var med honom igår, du anar inte hur stort det är!Hur nära jag låter honom komma. Jag har aldrig varit såhär...eller så är det kanske just precis jag. Jag blir så lugn runt honom, så trygg. Och känslan jag kände igår kan jag inte ens förklara... jag sa till honom "Jag älskar den här känslan" och han frågade "Vilken? Vad känner du?" Då sa jag "Den här...Du känner den också, men jag kan inte förklara"

Det var så fint, och nu när jag efter ett tag kommer och läser den här fina texten, och slutet..."det går inte att ta på känslan" Wow. Jag vill bara säga tack. Tack för att du visade mig ljuset. Tack för att du förändrade mig så att jag inte skulle missa honom. För om jag hade varit som jag var innan hade jag missat honom. Och jag är så tacksam att jag inte gjorde det. Har aldrig varit med om liknande. Jag känner mig trygg... och det är du som har byggt upp mig. Tack för De. Du byggde upp mig för att han nu skulle rädda mig. Jag känner mig fri. Räddad. Tack så himla mycket! Jag kommer alltid stå precis bakom dig, precis som du alltid funnits, tänker jag också finnas. Tack igen!

2011-06-14 @ 15:31:47
Postat av: mirela

Du är helt underbar, den UNDERBARASDE!! :)



En drömkille o så genialisk. Absolut den VACKRASDE OCH FINASDE :) <33 PUSS D!

2011-06-14 @ 22:02:32
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh så fint och vackert!! du är underbar..fortsätt så. tack så mycket för att du mejlade mig så att jag fick äntligen kika igenom din underbara blogg. det är typ 10 månader snart jag har försökt hitta din blogg men hittade aldrig men nu har jag äntligen lyckas hitta den och läser din blogg.:)

hoppas du får en underbar framtid med den kvinnan..som gud kan hitta åt dig. va tacksam:)

2011-07-02 @ 19:44:57
Postat av: Anonym

hej vad underbart skrivet! fortsätt så..hoppas att du (eller om gud kunde hitta åt dig så var det nog bättre).. har hittat den framtida kvinnan..:)

2011-07-02 @ 19:48:16

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: