D.DEDE svarar på rykten!



Alla undrar: Vem är D.Dede?




Till allla rykten just nu!

1. -JA, JAG SKA BLI OFFENTLIG!!! =D
Dede: Jag tror att de kan hjälpa andra och att bli ett ansikte - kan med göra att vi kan dra det här till offentliga rummet.

2. - Ja, jag kan se in i framtiden.
Dede: Jag har många övernaturliga kunskaper men dessa finns inom alla det gäller bara att utveckla dem. Jag ska lära alla detta ännu mer än vad jag gjort på bloggen hitills.

3. - Jag säger nej till 1000 miljarder och 1000 miljarder kvinnor!
Dede: Jag vill bara ha en kvinna och det är Girlie. Mitt hjärta vet att det finns evig kärlek - den tror jag på även om hoppet och kärlek dött för många andra. Jag har även mitt drömjobb nu i min drömnatur och jag hjälper människor och jag vill jobba för och kunna stävja och hjälpa andra. Och det kan jag göra enklare om jag blir ekonomiskt oberoende men mina pengar ska bara gå till goda gärningar.

4. - Jag vill hjälpa alla svaga, fattiga och hemlösa.
Jag brinner för det. Jag vill sova på gatan med hemlösa. Jag vill inte bo på lyxiga hotell. Jag vill inte bli en kapitalistiks stereotyp. Jag vill krossa klasskillnaderna.

En mänsklig Robin Hood!

SO FUCK KISSIE, PAOW OCH ALLA KAPITALISTISKA STEREOTYPER! 
Jag kommer aldrig sälja min själ för pengar och fame. Och vad är viktigast pengar och fame? Eller att förändra världen?

26000 barn dör varje dag- och vi går runt som robotar i vårt sjuka kapitalistiska materialiska världssystem. Och läser aftonbladets löpsedlar "Blabla, pengar, sex, blabla Let's Dance" FUCK OFF! JAG HAR FÅTT NOG!

Time to wake up!

Det är upp till vår generation att se igenom lögnerna och vår sjuka värld - det här är inga vanliga ord.

Det här är en förändring som är oundviklig. Ett paradigmskifte.

Det går aldrig att stoppa De! :) För mycke kärlek i bröstet för att nånsin att dö!

Nya hemsidan är uppe snart och då bloggar jag där. Tills dess sporadiskt här.

Kärlek
Truly Yours
- D.



Min Facebook (här kommer det med upp bilder)
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002540272280

Bilddagboken - PussaDe

Ni kan adda direkt!
LIFE WILL NEVER BE THE SAME! =D

Ett otroligt äventyr väntar dig!
Postat av: Hm..

Känns som om att man har hört att du ska bli offentlig jättelänge nu, men det händer aldrig något..

2011-07-01 @ 15:02:43
Postat av: Nadja j

Heeej D! för ett tag sedan sa du att man kunde lägga till dig på Facebook och det har jag också gjort, men du har inte accpeterart. accepterar du bara speciella eller kommer vi att bli vänner där? bamsekram!

2011-07-02 @ 20:05:35
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-05 @ 15:48:19
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Princess<3

fin blogg :)

2011-07-05 @ 22:37:26
URL: http://Princessie.se
Postat av: Born This Way

okaj

2011-07-08 @ 00:54:32
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: H

Hej Dede!

Ville bara säga att det mesta som du har skrivit om på din blogg längre bak i arkivet, står i Koranen. Det står mycket om vetenskap tex solsystemet osv, sådant som folket på den tiden inte hade någon kunskap om, sådant man har uppfunnit de senaste 100de åren. I Bibeln finns många fel och misstag (som t.ex. att jorden är platt, homosexuella ska dö osv)för att den är ändrad och skriven av människor på den tiden till skillnad från Koranen som är Guds ord, den har INGA misstag och det tycker jag en religion inte borde ha, för om Gud är perfekt och felfri och allvetande hur kan han då göra såna misstag? Och andra reliigoner som dyrkar grisar och kossor och jag-vet-inte-vad, hur kan Gud som är s.k. allsmäktig, dö? äh, jag har svårt att uttrycka mig skriftligt men jag tycker att du har missuppfattat tron på Gud och Guds existens helt och hållet, jag tycker att du borde göra mer research själv istället för att döma och tro på medias otroligt förvrängda syn på Islam, se denna videon http://www.youtube.com/watch?v=p2Clk5lNUdQ

Önskar dig en fortsatt trevligt dag och tack för en superbra blogg, kram!

2011-07-08 @ 20:35:46
Postat av: anonym...

vad är det här för blogg, och vad handlar den om...?

2011-07-08 @ 21:58:52
Postat av: hanna

Belive in you D!

2011-07-09 @ 08:55:22
Postat av: Anonym

<33333

2011-07-09 @ 08:55:35
Postat av: missy

Kan inte annat än att beundra dig :) du är otrolig i mina ögon! som ingen annan.

2011-07-09 @ 09:59:30
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: rita

Bäst åsikter i landet, de har jag alltid sagt:)

2011-07-09 @ 11:54:06
Postat av: Sussy

vart är du dede??

2011-07-10 @ 22:15:24
Postat av: Matilda

glöm inte bort iphoneskal tävlingen i min blogg! ;)

2011-07-20 @ 19:13:13
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Bea

Grymt skrivet, grym blogg! :)

2011-11-21 @ 15:45:19
URL: http://absolutebeas.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: