D.Dede tillbaka 1:a augusti !



D.Dede tillbaka 1:a augusti!

Som man LÄNGTAT =D Och har SAKNAT er alla! =D

Kärlek&Hugz!
Lots of love...
- D.


Ni får alla adda mig direkt! =D

Facebook - här kommer det med upp otroliga bilder&nyheter !
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002540272280

Bilddagboken - PussaDe


P.S Jag är fascinerad över hur många i Sverige vill se bilder på mig. Det kommer!
Alla verkar vara helt hysteriska. Har inte kunnat haft det då jag inte velat bli offentlig. Men folk har ändå kommit till mina fotbollsmatcher. D.S


Postat av: worldsecrets

Har startat en ny blogg om Illuminati, Frimurarna och den nya världsanordningen, och ska ingående försöka förklara allt som händer. Förstår att du är intresserad av det här.

2011-07-31 @ 16:18:14
URL: http://worldsecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har sagt att du ska bli offentlig i flera månader, upprepar dig hela tiden m.m., gör det då? För mycket snack, mindre verkstad!

2011-07-31 @ 20:35:05
Postat av: Monika

det var en verkligen personlig blogg:)

2011-07-31 @ 22:08:37
URL: http://bloggen.malmsteen.se
Postat av: Sarah Carlsten

Hoppas allt är bra med dig! :D

2011-08-01 @ 02:14:11
URL: http://sarahcarlsten.tk
Postat av: k

<3

2011-08-01 @ 22:57:05
Postat av: k

<3

2011-08-01 @ 22:57:11
Postat av: katarina

glad att du är tillbaka D :)

2011-08-01 @ 22:57:53
Postat av: missy

Väntar, vart inne hela dan :) Dee!

2011-08-01 @ 23:23:12
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: lina

hej, hoppas verkligen du svarar pa detta. Jag skrev en kommentar till dig for inte sa angesen om varfor du inte ar den d utger dig for att vara, visst ar dina tankar fina, dina intentions och det mesta du skriver har, och det ar verkligen underbart och nagot att beundra, att du ar ganska smart och ser mycket sa som det ska bli sett. Men saker jag in te forstar ar.. Du skriver i tidigare i inlagg att du ar sa ""vacker" att tjejer stalkar dig pa dina fotbollsmatcher och dyker upp och alla vill ha dig, du nobbar modeller och bloggerskor for din girlie. VIllket later som a load of shit, menar inte biten med fotomodellerna, eller girlie, for nar sjalen skriker efter nagot, gar det inte att lugna ner det med viskningar.. Men hela grejen med hur gudomlig du verkar tycka att du ar? Den finaste egenskapen en manniska kan ha ar att vara jordnara, visst skriver du om hur du bryr dig om jorden, och allavarelser pa den, allt i universum som ar gott, oavsett dimension, ja, Men hur gar detta ihop med att du verkat satt dig sjalv i en pedestal? det ar inget fel pa att alska vem man ar, och hur man ar. jag gor det, jag alskar mig sjalv oandligt, men jag tycker inte att jag ar vackrast, och om du fornekar att du tycker det sa ljugerdu... du skryter i hemlighet om hur snygg du ar men du har aldrig haft upp bilder pa bloggen sa hur kanner folk igen dig? ah cmon! det ar synd att nagon med sa fina intentions har fastnat i det du skriver sa argt om, det materiella, det fysiska. Du verkar vara valdigt stolt over din traning, over fotboll. How special can you be, nar dina intressen seriost ar FOTBOLL, varldens typ mest kanda sport och med allt som pagar inom fotbollen, varfor skriver du ite om det? I de stora lagen, dont get me wrong, jag tycker sjalv om fotboll, men jg menar, det ar som att "dede"ar ditt alterego, och inte vem du ar. Du malar en bild av dig for du vet vad folket vill ha, en egenskap som endast ytters fa manniskor lyckas kanna igen. Men du ar inte riktig for om du var det, hade du inte kunnat smalta in sa latt. Blir irriterad over hur du forr skrev om dig sjalv, for att det ar sa typiskt och genomsynligt, ser att du har tonat ner nu men.. vill bara saga, att ha gavan att vara har och nu och samtidigt kunna vara overallt, se det som hander, viktigast av allt forsta det och ge sitt allt for att gora en forandring, stor eller liten, den har alla inom sig. Vissa ar bara mer oppna till det an andra, det ar svarare for vissa att komma ihag villka dem ar i djupet, och lattare for vissa att bli manipulerade av varlden, ar du ena v de fa som lyckas, sa ska du vara stolt och vilja dela det med resten av varlden. Men det ar latt att fastna i fel atmosfar, och inte riktigt forsta det. Jag tror pa att du har kraft iom dig, men du kanns lite forlorad i vad du vill att manniskor ska se i dig. Du kan vara allt som betraktas som "fult"", tjock, harig, och motbjudande, men om du har ett hjarta som ar vackert, sa kommer du att vara vacker. oavsett storlek eller langd, sluta try to pint out, hur cool blond fotbollskille du ar, och hur alla tjejer vill ha dig.. om det ens ar sant, och dela med dig av den du verkligen ar.. ahh vet inte hur jag ska forklara mig nar jag sitter i amsterdam med en halvrutten dator, men, om du inte vill publicera den har kommentaren, (har erfaranhet av att du gor sa) .. sa kan du atminstondet skicka mig ett hat email, om ens det, haha men vll verkligen ha ett svar.

Hoppas du forstar att jag inte menar att forolampa dig, men att jag far valdigt mixed signals nar jag gar in pa din blogg. och kom ihag.. real eyes realize real lies. :)

2011-08-03 @ 01:39:59
URL: http://linaperea.tumblr.com
Postat av: emina

kul att du är tillbaka, var ett bra tag sedan jag var inne här.. Fast är glad att jag har hittat tillbaka, men det är en sak jag inte förstår.. Har du hittat din girlie? Vad hände med Matilda? Snälla svara !! =D

2011-08-03 @ 05:27:48
URL: http://sellingstrawberries.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åh. Han vill ju visa sig men tänk er själva, typ 100 tjejer som är helt kär honom och sen ska han visa sig publikt. Tänk om hälften skulle dissa honom då, kul känsla? Nej..

2011-08-07 @ 00:54:15
Postat av: D.Dede

Lina //



That was a long story. Synd att den innehöll så många fel och missförstånd.

Jag har aldrig höjt mig själv på en pedestal. Det jag sagt är att jag försöker bli den bästa man jag kan bli. Att bli den drömmen hjärtat strävar efter.



Och ifall du läst noggrant så har du sett att jag skrivit "Den här essens och styrkan finns inte bara mig utan ALLA".



Hoppas de klargör lite för dig. Läs Nelson Mandela inaugural speech.



Alla har rätt att stråla ut sitt inre ljus. Gör det du med!



Bara kärlek

- D.

2011-08-11 @ 17:02:37
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: lina

ja, jag befann mig i amsterdam då och kunde inte skriva riktigt ordentligt, så det blev jätterörigt. Jag menade inte att du inte var en dålig människa, eller något sånt alls. har bara svårt att förstå dig för att jag får så många olika signaler..



jag har föresten läst den, och är ganska så inläst på nästan allt du någonsin har tagit upp på bloggen.

jag gör det:)

2011-08-14 @ 23:26:39
URL: http://linaperea.tumblr.com
Postat av: Anonym

Dede du är helt vilseledd som påstår du att det finns UFO:n, det finns inga UFO:n, det är ett påhitt av Illuminati de planerar något!!! Se The Arrivals, du behöver inte tro mig men bara se den, du förlorar inget på det.

2011-08-26 @ 15:33:55

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: