Veckans text presenteras i morgon på Dedeprivat!



Veckans text presenteras i morgon på Dedeprivat!

Den är nu åter tillbaka nu när jag är tillbaka - veckans text presenteras varje Fredag på Dedeprivat och alla de senaste texterna finns under kategorin "Känslor, lyrik och musik".

"De obeskrivliga" blir det i morrn.

Cant wait can we? =D

Jag känner mig så tacksam över allt jag har behöva gå igenom i mitt liv.
De negativa som de positiva.

De skapar den man jag blev idag och jag är så tacksam och vill bara spränga ut allt inom mig! =D

IM DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BAABYYYYYYYYYYY! =D

Kärlek
Truly Yours
- D.
Postat av: bella

allt är jätte bra med mig med :) Tack. kram

2011-08-11 @ 18:37:19
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

Vill du vinna en gratis bloggdesign? Jag har en tävling där man kan vinna en design gjord av mig. Du hittar tävlingen här:

http://blackberrie.blogg.se/2011/august/vill-du-vinna-en-ny-bloggdesign.html#comment

2011-08-11 @ 18:40:56
URL: http://blackberrie.blogg.se/
Postat av: ellinor

jag vill läsa veckans text nu:D

2011-08-11 @ 19:14:36
URL: http://www.ellinorlindstrom.devote.se
Postat av: Anonym

Shooo Dede :) är du ihop med någon just nu?

2011-08-12 @ 21:11:45
Postat av: Anonym

svara gärna du är dålig på o svara på frågor..

2011-08-12 @ 21:11:57
Postat av: Anonym

svara gärna du är dålig på o svara på frågor..

2011-08-12 @ 21:12:31
Postat av: Olivia

är du ihop med jenny?? de va en tjej som sa de förut OBS Du behöver inte svara om du inte vill

2011-08-12 @ 21:26:05
Postat av: Anonym

SVARA BARA JA ELLER NEJ DEDEE!!!!

2011-08-12 @ 21:26:54

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: