D.Dede - Dede&Girlie, en liten inblick av hela historien.






O varje dag mitt hjärta var sårat, varje dag mina tårar svämmades ner...
Spelades minnena upp när du sa "Jag älskar dig D..."
Det är därför jag hellre längtar till framtida händelser med dig än o älska någon annan..
För jag vet att du skulle bli sårad annars..."
Det är därför mitt hjärta aldrig vänstrat runt...
För jag skulle hellre dö till minnena av dig... även om de bara varade för en sekund..."

Mitt bröst har ont och det är därför mitt hjärta skriver ut...
Läk mig gumman...men inte nu...först efter krigets slut...
Bandagera mig, heala mig och låt mig bli starkast igen med ditt elixir
Din kärlek är min törst o skapar vad mitt hjärta blir....

Det är därför hjärtat alltid längtat obeskrivligt av att sprängas av glädje...
O du vet att jag alltid kommer skydda dig gumman...för du är älskad från själen...
När du omfamnar mig i glädjetårar blir ett ögonblick en evighet...
I en ny värld långt bort ifrån denna holografiska jordiska verklighet...

Oh jag längtar så!
Det blir så...obeskrivligt . De går inte förklara den känslan som kommer upplevas.

Låt de hända nu, haha aow..jag ooooooorkar inte vänta...

Du är världens vackraste...ingen har de du har...

Kärlek
Truly Yours
/ - D.
Postat av: missy

asså ja brukar aldrig kommenter så mycket, men jag måste säga att du är vacker! :) önskar jag nångång skulle kunna träffa en kille som dig!

2011-04-02 @ 11:45:02
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: vem är girlie?

men hallo dede vem är girlie då? kan du inte skriva mer om vem hon är?? är de nån du känner lr?

2011-04-02 @ 12:06:59
Postat av: vem är girlie?

men hallo dede vem är girlie då? kan du inte skriva mer om vem hon är?? är de nån du känner lr?

2011-04-02 @ 12:07:02
Postat av: Anonym

Är Madde girlie?? för hon skrev de på sin blogg!

2011-04-02 @ 13:29:50
Postat av: Anonym

Är Madde girlie?? för hon skrev de på sin blogg!

2011-04-02 @ 13:29:52
Postat av: Anonym

gillar du madde? hon är skittsnygg!!! hon passar dig Dede!!

2011-04-02 @ 13:30:07
Postat av: Rainbow

Tänker på dig.

2011-04-02 @ 20:02:41
URL: http://www.theosera.com/
Postat av: Rainbow

<3

2011-04-02 @ 20:03:06
URL: http://www.theosera.com/
Postat av: Clara

Så himla vackert D. Du är helt otrolig på de där!

Finns ingen som dig :)

2011-04-02 @ 22:43:24
URL: http://lightworkers.org
Postat av: anonym tills vidare

hur ska man göra för att bli girlie?

asså? kan du inte berätta?



för jag tror jag är girlie, fast har inte vågat sagt nått.

2011-04-02 @ 22:48:31
Postat av: Nadja j

"anonym tills vidare" , hur kan du fråga hur man ska göra för att bli girlie? var bara dig själv är nog det bästa tipset jag skulle ge dig, du kommer aldrig att kunna spela någon annan en längre tid och Daniel kommer garanterat märka om allt från dig inte är äkta. Man försöker alltid framstå som ofelbar när man träffar nya killar, men tro mig.. Det är dig dom ska älska , precis allt med dig och även dina brister. Är inte det fallet så låt dom gå, då är det inte människan du söker..

2011-04-02 @ 23:38:25
Postat av: sdf

vad heter maddes blogg?

2011-04-04 @ 16:45:24

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: