Jag är förbannaD som F-A-N!




Blondinbella har lurat alla - och Dede kommer såga henne.






Jag har legat lågt med mina Dede dissar ett tag.

Men Blondinbella kommer sågas så hårt att jag tror aldrig jag sågat nån mer.
Inte såga till fotknölarna, utan ännu mer.

Det är dags och exponera Blondinbella för vad hon är. Kissie är falsk, men hon är dum i huvet och vet inte bättre.
Men Blondinbella är falsk - och är intelligent och lömsk.

Och hon har lurat jättemånga tjejer och fått massa 14-åriga tjejer gått med i MUF trots att de inte vet vad MUF är.

Samtidigt hur lyckades hon ändra från hatad och pälsälskare genom att spela helylle och dra på sitt obligatoriska milliondollar smile som är så fake?

Jag kommer såga henne ordentligt och exponera henne!

Blogg.se kan inte stoppa mig. Jag är förbannad som halva det här landet är just nu.
Men även om ingen stod bakom mig skulle jag kämpa o säga mitt hjärtas röst.

För nånting är seriöst fel med landet och världen.

Men nu ska jag först på fotbollsträningen och sen posta veckans kommentar ikväll!

Stay Tuned. Sverige är fucked up.

Men det är genom det negativa vi kan VÄXA och skapa nånting bättre.
Det är nu mer folk HÖJER RÖSTEN och fler säger ifrån. Vi behöver det dåliga för att växa!

Head high alla som läser nu!
Bättre tider kommer och vår generation kan skapa det.

Kärlek
/ - D.
Postat av: S

Jag håller 100 % med att Sverige är fuckup. Men dessa meningar brister,



"Och hon har lurat jättemånga tjejer och fått massa 14-åriga tjejer gått med i MUF trots att de inte vet vad MUF är."



1: Hur kan du bedöma och säga att hon har LURAT dem? Hur kan du bedöma och säga att DEM inte vet något om ämnet etc?

2010-09-20 @ 18:18:27
Postat av: Sara

vad tycker du om piercingar, tyck din åsikt via inlägget som du hittar på min blogg :D

2010-09-20 @ 18:20:01
URL: http://corneliaosara.blogg.se/
Postat av: Lixy

Vad tycker du om att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen?

2010-09-20 @ 18:29:28
URL: http://valjrattparti.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad bra att du tar upp det här! Är så förbannad på att de värvar unga till högerpolitiken! Äckligt. SÅGA! MUF LÄR UNGA ATT BLI EGOISTISKA!

2010-09-20 @ 19:13:46
URL: http://ibelieveinrevolution.blogspot.com
Postat av: atous

alltså jag vill vara stark, jag är stark, men jag är samtidigt så jävla rädd. Sverige känns inte längre som mitt hem, även fast jag inte är någon "invandrare" så känner jag mig inte hemma längre sen SD kom in...det är sjukt, folk har blivit helt dumma i huvudet, hur kan människors hjärtan vara så ruttet? De är fan döda inombords & det skrämmer mig... Det är så läskigt att uppleva sån egoism & jag blir bara så svag utav det, för hoppet om en förändring till det bättre sjunker, men jag tänker inte sluta tro, även fast det är skrämmande. Allt har väl en mening...

2010-09-20 @ 19:16:14
Postat av: L

Du är definitivt inte ensam om att vara förbannad just nu vill jag säga, utan du har många som tänker som dig.

Jag ville själv sätta mig ner och gråta när jag såg hur det gick! Men min mamma sa då "att gråta och skrika här hemma kommer inte förändra någonting, utan det är nu DU måste gå ut och visa dem vad dem gett sig in på! Och kämpa för det DU tycker är rätt, vill DU förändra så måste DU göra det själv men du kan få många med dig!" Det är vad jag ska göra jag ska kämpa för förändring för vem vill leva i ett land som det här? Där människor snart inte ens kommer kunna klara sig folk kommer bli fattigare än vad dem redan var medans de rika bara blir rikare och bryr sig inte ett skit om resten!

Jag röstade själv på Vänstern för det var det enda rätta, det enda mänskliga valet..



Peace

2010-09-20 @ 20:19:43
Postat av: Camilla

blondinbella är falsk!!!

2010-09-20 @ 20:52:54
Postat av: Anonym

blondinbella är falsk!!!

2010-09-20 @ 20:53:31
Postat av: Hosse

Har ingen respect för blondbinella!!



Hoh är falsk moderat!!

2010-09-20 @ 21:40:13
Postat av: Hosse

*hon

2010-09-20 @ 22:11:27
Postat av: girlie

<333

2010-09-20 @ 22:15:35
Postat av: girlie

<33333333333333333333333333333333

2010-09-20 @ 22:15:56
Postat av: Crille

Jag önskar du var president.



DEDE 4 PREZ!! :D

2010-09-20 @ 22:17:24
Postat av: victoria

Du är bäst D!!!! :)



Blir verkligen glad att någon kille har hjärtat på det rätta stället!

2010-09-20 @ 22:21:50
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: mirela

Bäst åsikter i landet :)



Önskar alla killar var som du! Du har otroligt bra åsikter&tankar!



PEACE DEDE :D DU ÄR AWESSOME!

KÄRLEK! :D

2010-09-20 @ 22:34:17
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

Bäst åsikter i landet :)



Önskar alla killar var som du! Du har otroligt bra åsikter&tankar!



PEACE DEDE :D DU ÄR AWESSOME!

KÄRLEK! :D

2010-09-20 @ 22:34:31
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

vem är girlie dede?



jag håller med dig, de vet ju inte att muf gör rika rikare...o fattiga fattgare!!!

2010-09-20 @ 22:36:19
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Gina

Mår verkligen illa av Blondinbella!!



Håller med om varje åsikt, hon ler falskt hela tiden och var sjukt hatad pga sina pälsar!!



Som sagt man kan linda in allt i ett vackert yttre o komma undan med det, men droppen gick när hon kalla de svaga för PARASITER!

2010-09-20 @ 22:39:34
Postat av: Gina

För att inte tala om att unga tjejer tror att moderaterna är bra!!



USCH FÖR BLONDINBELLA!!! man ser att blondinbella är falsk!

2010-09-20 @ 22:40:33
Postat av: Olivia

Blondinbella är inte värt nånting i mina ögon!



Ner med blondinbella helt SJUKT!



Blondinbella har fått alla i mot sig med på sin blogg haha!



2010-09-20 @ 22:41:24
Postat av: sandra

Tack för att du finns DEDE! :)



Killar som du växer inte på träd! <3



Betyder oerhört mycket, min mamma är jättesjuk och kan inte arbeta. Det är inte hennes fel som moderaterna vill ha de till.



Fortsätt inspiera Dede du har mer att säga till om en blondinbella.

2010-09-20 @ 22:46:11
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: viktorfrisk

Nice blogg, KNOCKOUT BLOGG!

Eskilstunas största blogg, handlar om mode och mitt liv. Viktor Frisk, läs sprid och följ! Ni som läser är grymma! Ha en grym dag / FRISK



- Hur är det med dig ?

2010-09-22 @ 18:33:06
URL: http://www.knockouts.eu

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: