D is fine.




Hey alla!

Ni behöver inte vara OROLIGA allihopa - ibland skriver jag av mina känslor på djupet och utelämnar mig helt. Det är otroligt skönt att skriva av känslor.

Många blev oroliga när jag skrev mitt senaste inlägg. Tack för era mejl!

Men ni behöver inte vara oroliga för glöden i mitt bröst kan aldrig släckas, den är oövervinnerlig. Och även om mitt hjärta fäller tårar ibland - så är det ju just det som gör mig starkare.

Kommer ni ihåg att jag skrev att din sårbarhet&empati är inre styrka?


O nu har det hänt väldigt positiva saker med! =D
Så tänkte ta upp det ikväll med.

Kärlek
Truly Yours
/ - Deeeeeeeeeeeeeee!
(aooowwww =D haha flummar^^)
Postat av: Anonym

hahaha så jävla bäst!

2010-09-09 @ 18:17:05
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: okej men fyfan hälsa henne att hon skämmer ut sig och att hon kan sluta spamma oss stora bloggare ;D

2010-09-09 @ 18:35:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: NIkki

Deeee kommer det någonsin dyka upp en bild på dig i bloggen? If not, why?

2010-09-09 @ 19:04:10
Postat av: Alice

Sure!

1) Shantaram - Gregory David Roberts

2) Harry Potter 5&7 - J.K Rowling

3) Alkemisten - Paolo Coehlo

4) Brida - Paolo Coehlo

5) En oväntad semester - Marian Keyes. :)

2010-09-09 @ 20:31:11
URL: http://perfectionsplace.blogg.se/
Postat av: hanna

du är AWESOME :)<3

2010-09-09 @ 20:42:12
Postat av: kanskegirlie

Du Dede jag tänkte på en sak kan du posta bilder igen :) även fast tjejer går på dina fotbollsmatcher o följer dig :)

2010-09-09 @ 20:46:02
Postat av: kanskegirlie

Du Dede jag tänkte på en sak kan du posta bilder igen :) även fast tjejer går på dina fotbollsmatcher o följer dig :)

2010-09-09 @ 20:50:15
Postat av: kanskegirlie

Du Dede jag tänkte på en sak kan du posta bilder igen :) även fast tjejer går på dina fotbollsmatcher o följer dig :)

2010-09-09 @ 20:50:35
Postat av: kanskegirlie

eller allafall börja videoblogga igen:D<333



du har ju bara en videoblogg!<3 snälla Dede, du är såå fiiin!!

2010-09-09 @ 20:51:18
Postat av: D.Dede

Nikki //



Det kommer komma med, ju mer bloggen växer desto offentligare blir jag =D



Kärlek

/ - D.

2010-09-09 @ 23:26:41
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: