Militärer erkänner: UFO:n stängde av våra missiler!

En riktigt stor nyhet har slagit ner nu.

Robert Hastings från New Mexico (USA) som forskat på UFO-fenomen i 35 år menar att detta varit sekretessbelagt sedan den första atombomben utvecklades på 1940-talet

Med stöd av ett hundratal amerikanska militärer hävdar han att UFO:n vid upprepade tillfällen stört ut USA:s och andra länders kärnvapensystem.




Öppet erkännande från militärer: "UFO:n stängde av våra missiler"



Nu är det ute då. Vi har besök av intelligent liv!
Se på hela klippet från nationella pressrummet.


De kom redan på 1940-talet

–Men genom den offentlighetsprincip vi har i USA har flera forskare kunnat ta del av information, som visar ett samband hela vägen tillbaka till labbet där den första atombomben utvecklades. Hastings berättar att det under 70-talet framkom att oidentifierbara föremål cirkulerat ovanför labbet där atombomben utvecklades på 1940-talet.

Hastings intresse väcktes då hans far, som jobbade på Malmstrom Air Force base i Montana, berättade om att tio missiler stängts av samtidigt som personal berättade om att ett konstigt, oidentifierbart föremål cirkulerade ovanför dess huvuden i skyn.

Vad har de för syfte?


–Jag har talat på cirka 500 universitet i USA sedan 80-talet. Och min uppfattning är att de helt enkelt inte vill att vi ska förstöra vår planet med kärnvapen. Å andra sidan finns det också en möjlighet att de planerar att ta över vår planet och inte vill ha en radioaktiv värld. Men jag tror inte det.

–Jag vill hellre tro att de är som föräldrar som ser sina barn leka med elden och ger oss en tillrättaviselse, säger Robert Hastings till Nyheter24.





Forskare har sagt det förut och vi har hittat planeter som jorden.
Det är väl ingenting märkvärdigt egentligen att de finns mer liv i Universum eftersom Universum är oändligt så har forskare även sagt att det finns intelligent liv med allra största säkerhet. Vi har även hittat planeter som jorden. Men en del folk har tvivlat. Fast majoriteten trodde på det. När jag skrev om det för ett par år sen trodde många på mig för allt jag skrev var så äkta. Och jag är verkligen stolt över alla som litade och trodde på mig. Det har blivit erkänt från många håll, de finns otroligt många bevis och erkännanden. Och vi kommer ta upp detta mer på Dedeprivat.

Över 50 miljoner har sett UFO:n. 87% tror på intelligent liv efter en omröstning på Aftonbladet.

Vi vet att det finns cirka 100 miljarder stjärnor, det samma som 100 tusen miljoner galaxer, och kanske finns det 100 miljarder stjärnor i varje galax!

Och i våran galax tar det 226 miljoner år för solen att gå runt hela vintergatan .... =D

 

När Columbus upptäckte Amerika och tänkte "God daamn, här fanns det människor med" så kan vi förstå detsamma när vi upptäckter det i oändliga universum.

 

Dina tankar och åsiker om detta?

Postat av: Anonym

Coolt:O

2010-10-05 @ 23:46:39
Postat av: sandra

vaa kul!! :) jag tycker de är jätteintressant!

2010-10-06 @ 07:46:23
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: L

jag har alltid trott på "utomjordingar" och UFO:N och att det är bara USA som håller det för sig själva... dessutom är jag rätt säker på att jag sett något som jag inte på borde sett(UFO:N) eller något liknande i himlen i Colombia. vad kul att du delar emd dig sånt här. keep up

2010-10-06 @ 08:25:44
Postat av: carro

SÅ JÄKLA WOW!!:) COOLT!!!



jag visste de yiipie

2010-10-06 @ 10:17:38
URL: http://carrostyle.blogg.se/
Postat av: carro

SÅ JÄKLA WOW!!:) COOLT!!!



jag visste de yiipie

2010-10-06 @ 10:17:50
URL: http://carrostyle.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Jag tror på sånt här, eftersom jag själv sett ett:)

2010-10-06 @ 12:34:24
Postat av: kanskegirlie

<33

2010-10-06 @ 12:34:41
Postat av: Johan

Mycket bra kunskap!

Alla ta del av de här och sprid!

2010-10-06 @ 15:21:45
URL: http://vaken.se
Postat av: Johan

Gå även in på



www.vaken.se !



Finns nyheter&forum med för diskussion, även ett paranormalt forum som passar detta!

2010-10-06 @ 15:22:14
URL: http://vaken.se
Postat av: Lena

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article426969.ab



2010-10-06 @ 16:41:29
Postat av: mirela

De här helt otroligt!!:) blir jätteglad!!

2010-10-06 @ 17:37:04
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

De här helt otroligt!!:) blir jätteglad!!

2010-10-06 @ 17:37:10
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: katta

Jag har alltid vetat men inte vågat säga det :$

2010-10-06 @ 17:46:25
Postat av: katta

jag kan berätta jag såg ett diskformerat jättetyst plan som rörde sig lågt och vände i en hastighet som inga plan kan göra, och våra plan på jorden låter ju jättehögt när de lander, tex en helikopter. Har även sett olika ljusfenomen också som är helt oförklarliga så nånting händer ju och bra att militärerna går ut med de nu även om de kunde gjort de tidigare!!



Allafall väldigt kul, hoppas de har goda intentioner bara!

2010-10-06 @ 17:48:03
Postat av: rädd

Jag är lite rädd...vad kommer hända nu med jorden!!?



Vad kommer hända? Är de onda? Goda? Vad händer med jorden? Blir de independece day nästa?

2010-10-06 @ 17:49:06
Postat av: L

hur gammal är du Daniel?

2010-10-06 @ 18:44:15
URL: http://notanotherteenblog.blogg.se/
Postat av: Olivia

Synd att inte alla människor var som du D, världen skulle vara en bättre plats! Gillar allt du skriver och det du ger :) tusen tack!!

2010-10-06 @ 20:12:42
Postat av: mia

Regga er på www.karlekochfred.se



där kommer Dede börja videoblogga med:)



hälsningar

M

2010-10-06 @ 22:25:46
URL: http://karlekochfred.se
Postat av: mia

Regga er på www.karlekochfred.se



där kommer Dede börja videoblogga med:)



hälsningar

M

2010-10-06 @ 22:26:06
URL: http://karlekochfred.se
Postat av: Llawen

Det är så otroligt! Helt AMAZING att dem till och med har kommit ut med det nu, och det är så himla bra att du skriver om det!

Jag tror själv att jag sett ett UFO

Även fast man blir lite rädd så är det också en ganska skön känsla att veta att det finns fler där ute sen visst kanske dem inte är som oss men det finns fler!!



Jag har alltid trott på det övernaturliga även om det kan skrämma en ibland. =)



Peace

2010-10-06 @ 23:39:14
Postat av: Iza

klart det finns aliens! det vore däremot mkt konstigt om det inte gjorde det sa en astronom till mej en gång för något år sedan. jag tror definitivt att han har rätt. universum är så otroligt stort och människan är så ung (i gemförelse med hela jorden existens) att det vore konstigt om det inte fanns andra, otroligt mycket mer tekniskt utvecklade, menade denna forskare, pga att människan är så "ung".....

2010-10-07 @ 21:10:11
Postat av: lijah

Oh, love this kind of stuff!

Alltid intressant. Haha, kul om det är så att de är som skyddande föräldrar. "Ajabaja, jordlingar". Usch, torr humor...



Men aa, det här med övernaturligheter tycker jag bara är... Varför är det egentligen övernaturligt bara för att vi inte ser det hela tiden? Som luft, vi vet ju att det finns, vi ser det bara inte :S



Har själv råkat ut för ett & annat spännande, fast inte när det gäller just UFOn. Det har dock min låtsaspappa när han var i new zealand på en väldigt tom väg. Kom ett stort runt "tefat" (låter så typiskt men aa), som blinkade & stannade en bit ovanför marken en stund, det var en annan bil bakom honom & de klev också ur. Så helt plötsligt så tjoff åkte det iväg.

Hm... När forskare försöker motbevisa sånt med hastigheter osv, att man inte skulle kunna åka så snabbt för att våra kroppar skulle krossas m.m. Då brukar jag tänka att dessa varelser inte är vi. De är kanske inte ens i närheten gjorda av något vi vet om.



Usch vad mycket hopp fram & tillbaka det blev nu men jag kan bli så exalterad av att läsa andra skriva om sånt här! Haha!

Weeeeeeell, take care.



P.s såg en enhörning lite längre upp, thumbs up /Unicorngirl

2010-10-12 @ 23:08:28
URL: http://unicornerymusic.devote.se
Postat av: D.Dede

Hey! =D



Yee, de är en del som är före oss vad gäller teknologi att vi inte kan förstå det med vårt medvetande vi har idag på jorden. Vi förutsätter att de finns liv iInuversum så finns de som är före oss och efter oss. De som är efter oss måste vi med hjälpa (tex de som är i stenåldern o behäver hjälp med eld) o sen har vi de som är långt före oss att de inte är greppbart med vårt medvetande.



Kul de där lät med din pappa me =D Btw, helt otroligt fin sång! =D



Kärlek

/ - D.

2010-10-15 @ 14:33:40
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: