Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans klipp



Veckans kommentar!
Veckans händelser!
&Veckans film!





Veckans kommentarer



Tack för alla fina mejl och kommenatarer som dessa.
Men så fick jag också såna här av några tjejer.






Dede svar: Herregud!!?? Det här trodde jag inte om någon av mina läsare. Att man inte kan glädjas åt sig att jag är lycklig bara för att man trodde att man var Girlie i mina texter. Det här är så pinsamt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kan ju inte vara ihop med 1000 tjejer samtidigt? Jag har ju gjort ett val och Matilda är väldigt speciell, innerlig och helt amazing. Det här är första gången jag tar ut veckans kommentar som är negativ sen "Lisa" min stalker som alltid klagade. Tjejer, ni får faktiskt lugna ner er och acceptera att jag har gjort mitt val och kunna glädjas åt att jag är lycklig. Herregud.......







Veckans händelser




Topp 5 veckans händelser!

1. Att jag är så lycklig! =D
Alla vet vad jag gått igenom dessa år till att förvandlas, kämpat ensam, och förmedlat mina tankar, gått utanför systemets gränser, nobbat ideal-tjejer, vill inte ha nånting, vill bara förändra världen och sen få vara i fred. Så äntligen börjar jag känna riktig lycka. Inte stereotyp lycka som alla andra lever i sina drama-relationer och där man aldrig blir helt lycklig. Jag börjar känna otrolig lycka.

2. Alla mina drömmar händer.
Allt jag drömt om fortsätter hända. Det är helt otroligt, alla vet om hur jag skrev om utomjordisk intelligens för 5 år sen och det var chockerande att ändå så många trodde mig. Bara ett fåtal skakade på huvet, och sen kom det ett öppet erkännande från militärer i pressrummet från Washington, USA. Och sen kommer Girlie nu med som jag också visste att hon skulle komma, det är därför jag väntat så länge. Och det vetenskapen säger idag är att vi kan förändra värden genom vårt medvetande, vårt medvetande påverkar Universum! Alla mina drömmar händer =D Det är skönt o få de bekräftat.

3. Total energi!
I morse studsa jag upp ur sängen haha! =D Som när jag var liten, då gjorde jag alltid de för o vakna till. Sen har jag hoppat upp o nickat hela morgonen, sprungit på stället när jag gjorde frukost, total energi! =D HAHAA CRAAAZZY! Sen hade jag hinderbana med mig själv i vardagsrummet för o testa min smidighet. Jag är nog UNIVERSUMS mest energifyllda person! =D haha I know, totally craaazy! De är så mycke inom mig =D

4. En HELT ny Dede&Girlie text nästa fredag!
Eftersom jag nu hittat Girlie så tänkte jag skriva en helt ny text! EXKLUSIVT på fredag en helt ny Dede&Girlie text. Ni kan läsa alla andra Dede&Girlie texter under rubriken "Känslor&Lyrik" på Dedeprivat.

5. MatilDa



She's such a beauty! =D
Och hon vill inte ha uppmärksamhet och jag vill hålla henne hemlig så länge de går. Hennes skönhet smälter mig. That's all I can say. Hon är speciell o innerlig.

Hennes första text är nu skriver hon ville inte visa hela (Den är så känslig) men den kommer nog visa sen när tiden är inne för det.

Jag har ju skrivit att jag är världens mest svårfångade kille. Så hur lyckades hon fånga min uppmärksamhet? Hon är så fin, innerlig, kärleksfull, så himla söt. Jag sa ju att Girlie är världens vackraste o speciellaste, och oh my god. Men hon vet med att jag inte säger 100% för att jag vill avvakta eftersom de är så många olika tjejer som bara "spelat" Girlie för o få mig.

Hur den här relationen utvecklas är skriven i stjärnorna.



Veckans filmklipp



Handling: Nicholas "Nick" James Vujicic VD för den icke-vinstdrivande organisationen Liv utan Extremiteterar andra människor. Nick föddes i Melbourne och saknade redan vid födseln både armar och ben tack vare den mycket sällsynta Tetra-Amelia-sjukdomen.Otroligt inspirerande.


Dede betyg:
Tycker vi är så bortskämda, vi har 2 ben, 2 armar, och klagar ändå på att vi inte orkar. Det finns så många människor som har det värre! Vi får inte glömma bort att va tacksam för de vi har och aldrig ge upp. Och ja, jag började gråta lite smått när jag såg klippet. Såna här starka människor motiverar mig och sånt här bör alla kolla på!


Kärlek
/ -  D.
Postat av: jasminé

de är nog bara avunsjuka.. men du förtjänar att vara lycklig! :) jag hoppas att de går bra för er två å lycka till, dede!!

2010-10-31 @ 13:50:03
Postat av: Anonym

Hahahha men snälla D? Det var jag som skrev "Haha oj vad många hjärtans bränder du släcker med första punkten" och uppenbarligen gör du ju det. Absolut inte mitt hjärta för enda anledningen till varför jag läser den här bloggen är för att jag tycker den är skriven bra. Jag skulle aldrig gå till dina matcher, skriva kärleksbrev till dig eller något annat sånt för jag är verkligen inte intresserad på något sätt och jag har ALDRIG skrivit en kommentar där jag framställer mig själv som girlie.



Så skriver du att du "Att man inte kan glädjas åt sig att jag är lycklig bara för att man trodde att man var Girlie i mina texter. Det här är så pinsamt att jag inte vet vart jag ska ta vägen"



Jag tycker att det är pinsamt att du utgår från att jag inte är glad för din skull bara för att jag inte skriver en storslagen kommentar likt veckans kommentar. Jag har väl fan aldrig sagt, likt de andra kommentarerna som är bland min att jag gråter? Att jag trodde jag var girlie? Herregud. Vilket jävla skämt

2010-10-31 @ 14:19:03
Postat av: Llawen

Asso jag mååste bara få säga hur GLAD jag är för din skulle å att du ÄNTLIGEN typ till 99% har hittat girlie men vet du jag tror hon är girlie för hur skulle man ens vilja försöka lura dig! Sen visst ja det finns dom som säkert skulle kunna göra det men då är dom alldeles för själviska och hör kanske inte hit på den hära bloggen..



Men man kan verkligen känna stämnigen här på bloggen den är heelt amazing!! :D Ååh man blir bara såå himla otroligt freaking HAPPY föör din å hennes skull!! Nästan så man kan ta på alla känslor! :D

Åhh all romantik som bara flödar aah nej man blir helt tagen och jag hoppas allt går superbra!! :D

2010-10-31 @ 14:55:13
Postat av: lijah

måste bara fråga... hur gammal är du?

2010-10-31 @ 16:55:31
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Klara

hahaahah tjejer är helt galna i dig Dede!!

2010-10-31 @ 19:47:32
Postat av: Klara

hahaahah tjejer är helt galna i dig Dede!!

2010-10-31 @ 19:48:03
Postat av: Sofie

Hahaha! Jag skrattar så jag nästan gråter när jag läser vad folk skriver! Att folk kan med! Som du säger, verkligen pinsamt att inte kunna glädjas över dig och Matilda!!



All lycka till er!!! Ta hand om henne, det förtjänar hon nog!

2010-10-31 @ 20:06:31
URL: http://biologga.blogspot.com
Postat av: atous

shiit mycket negativa kommentarer "/

Okej men till alla er som trodde ni var Girlie, borde ni då inte älska dede? Vilja se honom lycklig oavsett om det är med er eller inte? Tänk på allt han gjort för oss! Va glada för hans skull, han förtjänar det här, om han känner att det är rätt så måste hon vara speciell (a)

Men det var inte därför jag skrev, dede, jag skrev tidigare till dig om att det spökar hemma hos mig, och jag vet verkligen inte vem jag ska vända mig till. Idag pratade jag med de som bodde här innan oss & även de hade upplevt hemska saker, de hade även en katt som aldrig gick in i ett visst rum, det rummet som känns kusligast. Tror du att den här "saken" vill något? Och vad är det? Är det farligt? Det är jätte läskigt! Jag vill bara att den ska försvinna & om den ska stanna kan den väl vara...snäll?

2010-10-31 @ 20:16:40
Postat av: emma

Vacker hon är <3

2010-11-01 @ 00:03:08
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

Ni kommer bli lyckligast me finaste paret ever:D <3

2010-11-01 @ 00:03:55
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Lolloo

HAHAHAHA OMG VILKA TJEJER DU HAR EFTER DIG!



2010-11-01 @ 08:30:16
Postat av: Lolloo

Stackare måste vara jobbigt med ju :( de måste ju respektera ditt val!!

2010-11-01 @ 08:30:41
Postat av: Hanna

Får väl säga Grattis till dig också. :)



Ville dock främst bara kommentera, Nicholas "Nick" James Vujici... Vilken otroligt underbar människa. Jag storgrät här hemma. :P

2010-11-01 @ 17:49:33
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: Fiia

Angående kommentarerna du lagt in OJ asså. Visst alla tjejer vill ha nån kille eller den snyggaste, men menar finns med svartsjuka.

Man kan ha dig som blogg vän ju ;).

Hoppas de nu håller mellan er två och ja du kanske inser att de inte är girlie men då hittar du säkert hon senare.

Tänkte också på det där med att du kan välja fel, visst du kanske har gjort de men hon här tjejen behöver ju inte vara den tjej du skriver i texten, men något liknande ;).



Kram.

2010-11-01 @ 22:47:48
URL: http://cutis.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: