En ovanlig vardag med Dede.



En ovanlig vardag med Dede. Welcome to The D-world!





Lite vardagligt snack nu du som hänt för Dede de senaste dagarna.
Har handlat massor med kläder, och jag vill inte ens skriva summan =D för de är sjukt mycket. Sen ska jag köpa mobil snart med och ny jacka så de inte är slut än heller.

Sen har jag ju klippt mig med och de blev väldigt kort och de är också väldigt skönt! Slippa ha håret i vägen när man spelar fotboll.

OCH VET NI VAD!?

Jag gick upp i morse med en otroligt känsla o titta mig i spegeln o tänkte lite kaxigt-sweet för mig själv "Jag är förmodligen den bästa jäveln på jorn just nu =D alla kategorier i världen yeee!" ;D haahaha aow Älskar o vakna med en sån känsla!

Allting de här bara växer, växer, växer, och växer!
Och vem vet hur allt de här ska sluta? För nånting obeskrivligt börjar ju hända och jag tror alla mina läsare känner det med.

Stort tack till alla mina underbara fina läsare. Ni har varit med från början innan allt börjar hända. Så ni kan ju säga att ni varit med från början och stöttat mig långt innan allting började formades till nånting oövervinnerligt. Dedeprivat handlar inte om mig, utan också er. Det är vi som skapar det här tillsammans.

Det fanns dagar då jag trodde jag skulle kämpa ensam...och även om min största egenskap är viljan så är jag ändå oerhört tacksam att jag har er....


De övernaturliga besöket då? Jag hade varit och köpt chockladbollar och dammsugare, bakelser från konditoriet.  Jag tog en och la dem i lådan vid köket. Sen när jag vaknar morgon därpå är chockadbollarna borta? Och hela min familj som rationaliserar kan inte heller förklara vart de tagit vägen. Det låter komiskt, men det här är bland de sjukaste jag varit med om. De kan ju inte försvinna i tomma intet och inte någon har rört dem.

De är ett tecken av att jag fått besök. Och även om de är skrämmande är det också bekräftande att de varit här. Har en del andeväsen runt mig som ni vet. Men vad kallas det då när saker försvinner?

Det kallas materialisering
och är ett fenomen som hänt vädligt många när saker helt plötsligt försvinner i tomma intet. Det har säkert hänt er med.

"Ektoplasma är materian på den fysiska sidan precis vid gränsen till det eteriska; materialiseringar av spöken och andra eteriska former ger fysisk "tyngd" genom ektoplasma.
" Källa: The Spiritualists (Ruth Brandon (1983) 139-163 (cit 157))






Och lite coolt är det, + att bakelserna var nyttiga o gjorda av ekologiska råvaror.

Så vem vet? Jag kanske inte bara har ett spöke här?

Utan ett ekologiskt spöke hah? =D som gillar chockladbollar? =D hahaha yee! =D

Jag älskar när jag får kontakt genom drömmar och tecken med och det var 1 år sen sist så ibland visar de sin närvaro på väldigt märkliga saker...

Well, o de är postas i kategorin"Vardagligt" - inte ens min VARDAG är VARDAGLIG! =D
Hahahaa it's crazy! But I looooooveeeeeeeeeeee it =D

Well, vi hörs i morrn ruffy!


Massa kärlek!
/  - Dede.








Veckans text i morrn!

Handlar om våldtäkterna i Örebro - sprid detta till alla du känner.

Det är snart 2011 och ändå lever vi ett så sjukt sexistiskt primitiv värld där man kan förnedra och utsätta någon ör psykiska mord som våldtäkter är.

Jag kommer skriva en hel text i morrn, och har inte börjat. Men när jag får vara i fred och ensam så kommer alla världens tankar vilket skapar världens texter.

Evert Taube, eat your heart out. Got nothing on D.

Vi måste få slut på vår sexistiska sjuka värld en gång för alla och förändra den.

Jag orkar inte med mer krig, våldtäkter, mord m.m.

Vår generation måste förändra det nu.

/ -  D.


Postat av: sanna

hahaha du är för rolig Dede:)

2010-10-15 @ 09:01:42
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Hanna

Förlåt, men jag måste fråga, tror du att alla andar är snälla - eller tror du på att det finns elaka också? Jag är en otroligt hysterisk kvinna, så jag blir ju rädd när andarna gör saker! :P

2010-10-15 @ 13:17:58
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: Anonym

- haha okej då vet jag det ;) PUSS!

2010-10-15 @ 14:43:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

har du nån aning om hur mycket jag älskar dig D..

2010-10-15 @ 19:22:43
Postat av: kanskegirlie

har du nån aning om hur mycket jag älskar dig D..

2010-10-15 @ 19:23:58
Postat av: emma

hahaha du är för rolig du :D sååå söt!

2010-10-16 @ 00:37:07
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

hahaha du är för rolig du :D sååå söt!

2010-10-16 @ 00:37:20
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: HJÄRTAT

<3333333333333333333333333

2010-10-16 @ 00:48:54
Postat av: HJÄRTAT

<3333333333333333333333333

2010-10-16 @ 00:49:20
Postat av: sandra

jag tror med på spöken men är inte de osynliga eller hur ser man att de är ett spöke? hur vet man att en människa inte är ett spöke tex?

2010-10-16 @ 00:50:23
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Sandra //



Det skiljer sig en del då andar inte ens är fysiska men kan genom materialisering synas och det beror även på hur mottagliga vi är för andevärlden och hur redo vi är. Det handlar mycket om att arbeta med sig själv om man vill ha kontakt.



Kärlek

/ - D.

2010-10-16 @ 01:13:56
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: tamy

det där är creepy shit! vart tar sakerna isånafall vägen? jag hade för ca 8 år sen, en tavla på mitt skrivbord, ett porträttfoto på mig, A4 storlek, inramat med glas & allt. jag la det där, gick & la mig, vaknade upp nästa dag & det var borta. kunde inte hitta nånstans, har fortfarande inte gjort det. helt sjukt!

2010-10-22 @ 17:07:43
URL: http://milestogo.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: