Dede&Girlie - Girlies första text



Dede&Girlie - Girlies första text till Dede





Hey alla! =D

Jag är fortfarande helt tagen. Jag och Matilda har försökt hinna i kapp och prata med varandra om allt, men det är mycket kvar och gå igenom och prata om. Jag tror fortfarande 99% att hon är Girlie och vi kommer ses när jag är klar med den stereotypa världen.

Veckans text blir lite speciell - jag ska posta en av Matildas texter om jag får tillåtelse till de?


För jag har ju sagt att jag är den mest svårfångade killen i hela världen. Men den här tjejen är speciell och vacker. Hon är nått jag attrheras av på så många plan. Jag känner en dragningskraft att rädda henne och ge henne allt hennes hjärta önskar. Oh hon dras ju till mig me mitt hjärta, mina ögon o min dialekt? =D hah!

Tror jag hittat Girlie. Jag tror det.

Känner ni kärleken härinne med när ni kommer in? It's UNREAL vilken känsla =D

Jag är fortfarande lite i chock, tagen. För de hon gett mig o sagt vad hon tycker om mig är så vackert...

Jag är lycklig...=D
Men om de inte är Girlie kan jag kämpa ändå men just nu är det så nära



En del av Matildas första texter till mig.

"Mina ögon mötte dina, du väntade på mig
Och trots vi aldrig setts, så kände jag igen dig
Din blick som var så ärlig och djup som alla hav
Det första som jag märkte, det finaste du gav...

Hur åren än vill komma, hur vägen än ser ut
Så vill jag du ska veta, jag är glad att jag tillslut
Föll in i dina ögon, och faller gör jag än
Mitt hjärta och min kärlek. Min älskade, min bästa vän<3"
Postat av: atous

Ååååh vad magiiskt!Jag tror säkert en gnista inom alla oss, dina läsare, slocknade, meeen det här är så vackert att man inte kan tänka själviskt, man vill bara att ni ska träffas & att allt ska slå in!



Är sååååå jävla glad för din skull, du förtjänar att vara lycklig, så mycket som du gett, förtjänar du hela världen, o girlie, hon är nog mer än hela världen...hon måste vara en helt underbar tjej. ÅÅÅåååå alltså det här är så romantiskt! Hoppas allt går så bra för er, din glädje gör att jag blir helt varm. Älskar att se dig såhär, ooooo kan inte sluta hahaha LYCKA TILL! Det kommer nog explodera!^^

2010-10-29 @ 22:05:23
Postat av: Fiia

Så bra ju. Men känns bara fel om du ska satsa på fel person. Om det inte är girlie eller ? Menar du har själv skrivit om att du kan ta fel och hon finns där ute..

Inget illa menat.



Allt bra då?

2010-10-30 @ 13:47:41
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: Helena och Emilia

Hejsan, vi har frågestund på vår blogg så gå gärna in och skriv några frågor:)

2010-10-30 @ 19:09:52
URL: http://freefallin.webblogg.se/
Postat av: anna

Va duktig hon är :)

2010-10-31 @ 08:15:43
Postat av: emma

Du har skaffat en väldigt bra tjej hon verkar så fiiin!! :) <33



bra text!

2010-10-31 @ 08:19:52
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<3333

2010-10-31 @ 08:20:03
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: miss bill

Hon är bra men inte bättre än dig ;)

2010-10-31 @ 11:26:51
URL: http://missbill.se
Postat av: sanna

Ni passar kommer bli lyckligasde ihop :D<3 väldigt fin text!



älskar dina ögon med DEDE!!! :)))

2010-10-31 @ 12:13:03
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sanna

Ni passar kommer bli lyckligasde ihop :D<3 väldigt fin text!



älskar dina ögon med DEDE!!! :)))

2010-10-31 @ 12:13:07
URL: http://sandrawww.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: