Veckans Kommentar, Veckans händelser och Veckans film på dedeprivat!

 


Veckans kommentar, veckans händelser och veckans klipp på dedeprivat!
Det sista från D...









Dede svarar
: Tack Nadja! (O alla ni andra med som tyckte till om vad som ska hända härnäst på dedeprivat) Jag vet inte än och jag kommer nog fundera vad nästa steg är. Det är fortfarande väldigt mycket kvar att berätta. Jag har nog berättat 1-2% högst. Som ni ser det är rätt mycket kvar att exponera och ge folket. Jag kommer inte bli en manlig Kissie. Men samtidigt vill jag inte ha pressen på att vara en förebild hela tiden. Jag har otroligt mycket egenskaper och jag vill få ut alla de. Jag vill vara allvarlig när jag känner för det, charmig och helt crazy när jag känner för de, humor när jag känner för de, dissa när jag känner för de, jag är född med så många egenskaper så jag vill bara vara mig.

Jag måste kunna ha självdistans. Att vara allvarlig hela tiden och känslig går inte, man måste kunna driva och va crazy för att släppa det annars äter man upp sig själv. Mina trogna läsare vet detta nu om denna blogg förändras eller gör nånting "helt crazy" så vet ni att ja gör de för ett större syfte. Inget är bestämt men alla ni vet varför nu. En tjej ville inte ens ha videobloggar på mig för de skulle bli chock att tro att jag var mänsklig haha =D





VECKANS HÄNDELSER

Jag gick från middagsbordet idag...
!
Det var alldels för tråkigt och vardagligt prat som vanligt och jag orkar inte sitta och tycka till om grannens tomt när det händer så mycket annat i världen. I middagsbordet finns inga ordentliga diskussioner överhuvudtaget. Man skulle vilja säga de viktigaste orden nånsin:

Bankirerna styr världen, krig är den största inkomstkällan för vapenindustrin och maktgiriga män som styrs av hemliga sällskap som Illuminati styr o kontrollerar världen som gör att vi blir robotiska svenssons i en korrumperad vetenskaplig ockult värld.  Där pengar och olja väger mer än kärlek och empati. Läkemedelindustrin och livsmedelindustrin är korrupt. Läkemedelindustrin går vinst pga sjukdomar som sprids som t.ex svininfluensan, livsmedelindustrin bombar konserveringsmedel i maten för att de ska va hållbart länge men den maten skadar hela vårt DNA. Vi är på väg mot ett totalitärt kontrollsamhälle med ökade klassgap om vi inte revolutionerar världen.

26000 barn dör varje dag pga av vår passivitet - och här SITTER VI OCH PRATAR OM GRANNES TOMT?
FUCK IT.


Min ljumske...
Den är bättre nu, jag vilade denna vecka för att inte slita ut den. Var lite stel så jag tog de lugnt. Ja, och självklart var de lång kö utanför Dedes hus för att massera mig när de hörde om skadan. Du var med utanför dörren, så säg inget =D  Men jag är tillbaka nu - och derbymatch i veckan! Lagkaptensbindeln måste bäras stoltare än nånsin. Det kommer smälla rejält - och förhoppningsvis har ljumsken läkt helt. Äsch, jag är The D - spelar ingen roll om jag är läkt, jag kör tills jag är i mål.

Mina känsliga sida...
Alla vet om min känsliga sida, men den här sidan börjar jag skjuta ifrån mig lite. Folk blev helt förälskad i den, alltifrån otroligt fina brev till frieri(!) från en 40-årig tant!  =D haha, men jag börjar bli mer stereotyp känner jag nu. Det känns ibland som jag inte längre vill vara D ibland. För jag hittar ju inte Girlie, nånting osteretypt osystematiskt vackert. Alla tjejer jag träffar är bara tråkiga, vardagliga och jordiska. Samma smink, samma mascara. Vart är de osystematiska? Jag behöver Girlie...






Veckans klipp: The lightworkers mission.




Se klippet och Läs texten - och kom ihåg att vi är på väg mot ett nytt paragdimskifte!
Nånting stort är på gång och världen kommer aldrig bli sig lik igen.

Ge aldrig upp - din värld kommer förändras helt.
Hela den här världen kommer förändras, för alltid.





Nu vet alla vad som väntar, och jag kommer fundera rätt mycket nu denna vecka.
Jag kommer inte förlora D som nån skrev att de känns som jag ska försvinna och D dö ut. Men även om jag blir lite mer stereotyp och rakare kom ihåg varför. Ni trogna läsare som var med från början vet nu varför jag gör de här. För ett större syfte.

Ni är mina true angels...
Glöm aldrig de! =D

Varje person av er som skrivit, kommenterat, eller inte skrivit, bara loggat in här, kollat, ni är de som skapat allt de här med D. Så jag vill säga tack till alla. Ni har haft en stor inverkan på mitt liv och skapat nånting mer, nånting obeskrivligt.

Nu är de dags för nästa steg! =D

Kärlek
/ - D.
(Det sista från D på väldigt länge, nu försvinner han, även om ja blir mer bad så vet ni varför, jag lovar att aldrig förlora mig själv)
Postat av: hehe

Ibland blir jag trött på att sitta inne och läsa en blogg om någon som är "untouchable", haha man vill att du ska vara verklig. Vi vet ju alla att du är verklig men de är ju inget man riktigt känner av för enda stället man kan hitta dig är ju på bloggen.

2010-05-16 @ 20:54:53
Postat av: tina

du är amazing :) <3

2010-05-16 @ 22:03:54
Postat av: tina

du är amazing :) <3

2010-05-16 @ 22:03:58
Postat av: felicia

haha roligt att du tycker det;) men isf måste du skicka bilder så jag kan göra headern åt dig:D skicka bilderna på min hotmail adress:)

ha det bra:)

2010-05-16 @ 22:28:49
URL: http://felicianybeerg.blogg.se/
Postat av: lopez

Du är söt :)

2010-05-16 @ 22:48:37
URL: http://santlopez.bilddagboken.se
Postat av: lopez

och vettigt med :D inte bara fin! utan så härlig o känslig, rolig, charmig och fiiiin <3 :D

2010-05-16 @ 22:50:26
URL: http://santlopez.bilddagboken.se
Postat av: hanna

heeej dede är du bra på o laga mat?

2010-05-16 @ 22:50:49
Postat av: mia

försvinn inte bara!!!

2010-05-16 @ 22:57:31
URL: http://miia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen inte du lämnar oss bara dede? :(

2010-05-16 @ 22:58:14
Postat av: Sara SB-Stylist

awww :) gick du från middagsbordet?

antar att många vill massera dig ;) sj var jag i stockholm. Din känsliga sida är fin, vet att många gillar dig för de.



Vore kul o få träffa dig :) igen!



puss finasDe!

2010-05-17 @ 09:41:01
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: