Veckans Kommentar, Veckans händelser och Veckans film på dedeprivat!


Veckans kommentar, veckans händelser och veckans film på dedeprivat!
Presenteras varje söndag  - nästa gång kan de bli du!








VECKANS KOMMENTAR: Abelina http://abln.blogg.se och Chanine http://ccchanine.blogg.se










Dede svarar: Otroligt jämt blev det denna vecka för veckans kommentar! För de skrev på två olika sätt. Och jag kan inte ta bort de ena eller andra. För de här visar mycket förståelse. Chanine gör en drömdebut och blir veckans kommentar första gången hon kom in på dedeprivat! =D och Abelina vill jag se mer av, hon skriver otroligt intressant, från Örebro med såg ja? =D haha damn.






VECKANS HÄNDELSER:


Ännu en otrolig natt...
Det händer helt otroliga saker om nätterna, de är en liten hemlighet som jag tänker avslöja. För jag antar att många undrat vad de är som händer om nätterna? Jag tänker avslöja det snart på dedeprivat!

Duktig D...
Vem har tvättat hela båten? Vem har odlat potatis på landet? Vem har tränat hela veckan+2 matcher? Vem blev totalt trött så jag gick och sov 2 timmar idag? Jo Dede! Jag börjar nästan känna mig huslig =D
Vet ni vad? Jag ÄLSKAR att odla saker =D jag älskar att ta hand om landet och här har vi bär, jordgubbar, hallon, potatis, dill, sallad, rädisor, ja allt!!! =D haha snacka om kontraster, från fotbollskille till träDgårdsmästaren Dede! =D Jag är jävligt bra om ja får säga't själv! =D

Förklaringen av bad guy veckan...

Alla har ju sagt att jag har så många positiva egenskaper att jag är otroligt fin, djup, känslig, romantisk men samtidigt kan va cool, craaazy rolig, att de är så ovanligt att en kille har så många egenskaper. Men jag vill också visa att jag har brister, jag kan bli arg, jag har känslor, jag vill inte att folk ska se mig som perfekt hela tiden "Dede förändrar världen och hittar Girlie". Jag gör misstag, jag är felbar. Det är ju mänskligt. En förebild är inte felfri - en förebild är nån som försöker bli den bästa individ den kan bli. Så nu lever jag ut en bad-guy vecka. Visar mina svaga punkter. Det är perfektion att ha brister och göra fel ibland. Ju mer vi upplever av oss själva, ying och yang desto mer utvecklas vi. Oh även om ja försöker vara den bästa killen jag kan vara, kan jag med göra fel. Ni ska se mig i köket? =D Jag är en katastrof! Jag har till och med en teori att när man steker köttbullar så är de bättre de ligger nära varandra så de värmer varandra tillsammans haha! =D

T.ex en dialog hemma i köket.

D: Mia ska man koka makaroner i burken?
Lilla syrran
: Burk??? De heter kastrull Daniel!
D: ooh ^^

aooooww hahahaa =D skillz på hög nivå D! =D








VECKANS FILM: The Fourth Kind




Filmen är baserad på verkliga händelser
. En stad i Alaska har sett oförklarliga försvinnande under en tidsperiod på över 40 år och det finns beskyllningar på att regeringen sopar undan alla spåren och att folk blir bortförna av UFO. Den tar upp mycket om sumerna och att de talade om en utomjordisk gud. Även hur mänskligheten kunde hoppa från stenåldersmän till att kunna perfekt geometri. Har våran planet fått besök långt mycket tidigare? Och får den besök nu med?

Dede betyg: Den är viktigt att se, 11 miljoner har upplevt detta så fenomenet måste tas på allvar. Det räcker ju att 1 av dessa 11 miljoner är rätt så är fenomenet bevisat, alltså ganska trovärdigt. Dock är de för mycket skrämselpropaganda. Man har inget att frukta så betyget sjunker lite till 3/5.

Kärlek&Energi straight at you!

/ - D.
Postat av: chanine

woohoo, det betyder mycket för mig faktiskt! för det är inte många som "bryr" sig om vad jag skriver. suure, jag kan säkert vara lite oklar ibland men vafan jag skriver iallafall från hjärtat och det är väl det som räknas?

än en gång har du lyckats fånga mig i dina otroligt roliga texter. jag skrattar när jag läser delen om "köttbullar" haha. humor killen. humor ;)!

men det betyder som sagt mycket för mig att du tilldelar mig veckans kommentar. jag uppdaterar din blogg ganska mycket sen igår haha (det låter konstigt men jag tror faktiskt jag läst ALLA dina inlägg nu.) jag är fascinerad över ditt ärliga sätt att skriva på. det känns bara äkta. tack än en gång för att du tar/tog in det jag skriver/skrev. det är en viktig sak och det stärker självförtroendet! Keep Up the good work Dede! =)



Lots of love / chanine

2010-05-09 @ 21:25:02
URL: http://ccchanine.blogg.se/
Postat av: manda

älskaD.

2010-05-09 @ 21:38:21
Postat av: abln

haha jag måste bara fråga vad mena du md från örebro? :P

2010-05-09 @ 22:02:42
URL: http://abln.blogg.se/
Postat av: emma

hahaah burken :') kul att du gillar trädgården!



men vad händer egentligen om nätterna?? vad gör du??

2010-05-09 @ 22:40:29
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

hahaah burken :') kul att du gillar trädgården!



men vad händer egentligen om nätterna?? vad gör du??

2010-05-09 @ 22:40:50
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

vill inte ha dig som bad guy :(

2010-05-09 @ 22:42:03
Postat av: kanskegirlie

filmen är förövrigt fin!!<3 och måste man skriva långt för o bli veckans kommentar?

2010-05-09 @ 22:42:53
Postat av: abln

vaa? nej du skojar. fan va skämmit, vet jag vem du är i verkligheten?

oj. var inte förberedd på det här hahaha, trodde du bodde i sthlm? oj. nu blev det skumt

2010-05-09 @ 22:49:11
URL: http://abln.blogg.se/
Postat av: Tammy

Hehe jag hoppas det!! Men kan inte sluta undra varför jag aldrig sett någon bild på dig? Finns det ingenstans? Eller är det jag som är blind? haha kramar :)

2010-05-09 @ 23:10:53
URL: http://bemybee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Skulle gärna vilja veta vad låten som spelas i bakgrunden heter. Tacksam för svar :)

2010-05-10 @ 02:20:47
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: D.Dede

kanskegirlie //



Att bli veckans kommentar behöver inte va långt utan nånting som sticker ut och förmedlar nånting speciellt! =D



Kärlek

/ - D.

2010-05-10 @ 10:10:13
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Haya

jag älska ditt namn haha daniel.

men dede äe kanske ditt första ord eller nångonting du blir kallad för.

typ som jag Hajji brukade min bästis kalla mig och det roliga är att hajji betyder gammal gubbe på arabiska ahahahaha

"host"

min kusin brukar kalla främligar dede



WITH LOVE AND PEACE!

HAJJI

PS. LÄGG INTE UT DET HÄR ÄR LITE PINSAMT

2010-05-10 @ 14:28:33
URL: http://hajji.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: