Dede&Girlie - När världen förändras.

Klart Dede är upptagen - med Girlie!

Hur ska jag beskriva me ord; kärlek o all känsla
Som gnistrar mellan våra ögon och får världen att antända
Det känns som stjärnorna blixtrar; världen exploderar...
När jag ser i dina ögon och låter själen exponeras...






Är jag singel? ;D Nej. Jag är faktiskt upptagen.

Världens mest komplicerade svårtolkade otroliga vackra nutida kärlekshistoria är det.
För vem har Dedes hjärta? Jo Girlie!

En del personer som "Kissie" har verkligen svårt att förstå det att jag verkligen inte faller för materialistiska kvinnor.

Alla vet ju att jag nobbat väldigt många modeller, utvikningsbrudar och ja till och med Elita på krogen.

Jag är helt enkelt inte singel. Man kan inte få mig eller fånga mig, speciellt inte såna som Kissie.
Som hon kan tämja en vildhäst som D? Den här kärlekshistorian är nånting över det vanliga. Eftersom det är fragment och perception av minnen som skapat den, jag tror inte ens alla förstår riktigt eftersom den är ogreppbar - det är otroligt äkta, otroligt och sann, och med en otroligt obeskrivlig känsla.

Jag är upptagen. Jag vill bara hitta Girlie, och det är därför jag säger "nej tack" till alla...för jag har redan en flickvän, och jag är redan någons pojkvän. Det är en otrolig kärlekshistoria ni läsare följer - för den är äkta men så ...ojordisk? Den går helt enkelt inte definera med jordiska termer.





Så vem är nu Girlie? Jag vet mer än vad jag sagt. Men jag kan inte berätta allt.
Men vem som helst kan vara Girlie.


Och allt jag vill...är att hitta henne och göra henne till världens lyckligaste ! =D

Nått mer, bara överösa med en känsla! =D pussar&kramar i massor! =D OH HELL YEE! =D Så att man fylls upp med nått OBESKRIVLIGT!

Nånting mer än bara jordisk stereotyp kärlek. Nånting villkorslöst och osannolikt vackert...
Oh när den kärleken skapas så blir det som allting släpper, ba glädjetårar !

Världens bästa obeskrivliga känsla...


Det är därför det blivit helt obeskrivliga kärlekstexter här på Dedeprivat.

Är  lagkapten i mitt fotbollslag och det är min stereotyp som gör att jag inte kan bli allt för offentlig, även eftersom folk verkligen jagat mig till fotbollsmatcherna och jag hade ingen aning om att allt skulle växa så stort.


Allting är smickrande, men jag vill bara hitta Girlie.
Jag vill inte ha miljoner kvinnor, jag vill bara ha Girlie ..


O REVOLUTIONERA hela jävla världen! =D
För jag är en revolutionär i hela mitt hjärta.

Tills den dagen jag försvinner från jorden...

En otrolig nutida kärlekshistoria får alla ta del av.
Jag tänker fortsätta öppna mig och skriva av allt inom mig här...

En dag kommer de bli som "allting släpper" och otroliga glädjetårar =D
Den dagen vi möts..

Käääärlek!
/ - D.
"Hur ska jag beskriva me ord; kärlek o all känsla
Som gnistrar mellan våra ögon och får världen att antända
Det känns som stjärnorna blixtrar; världen exploderar...
När jag ser i dina ögon och låter själen exponeras...
"



Ni kan även läsa den senaste Dede&Girlie texten här på dedeprivat.
Tryck här>> - Dede&Girlie - Skimrande glädjetårar

Och även min flickväns drömegenskaper här:
Tryck Här>>> - Min flickväns DRÖMEGENSKAPER
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej sötnos :) hoppas du får en fin söndagskväll:D

Vad tycker du om min klänning jag precis klickat hem ? :D

2010-05-30 @ 21:25:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: jaana

Fin blogg du har!!!

2010-05-30 @ 22:35:32
URL: http://fotobloggnummerett.blogg.se/
Postat av: tina

bästasde!<3

2010-05-30 @ 23:01:41
Postat av: tina

<3333333333

2010-05-30 @ 23:01:58
Postat av: Nicole

Har du lagt ner med att skriva om övernaturligt.. ? För alltså det är nog det bästa jag vet.. Att läsa om allt det dära och så vidare.. Du vet väl att dom har kommit fram till mer inom 2012.. jordens undergång.. Det sägs att vulkanen vusuvio (ursäkta min dåliga stavning) får utbrott vart 3000 år.. och nu var det 3000 år sen det fick det, så forskare och massa annat tror att den kommer få utbrott just 2012 och det kommer hända som vulkanen på island.. fast mycket värre.. Detta har jag läst i illusrerad vetenskap (?) tror jag, minns inte riktigt! Men det är iallfall riktigt intressant. Jag och min familj ska festa den 20 december! jaja, DeDe du är awesome!



Love nich

2010-05-31 @ 08:26:43
URL: http://nich.blogg.se/
Postat av: LillValpen

Jag undrar hur du ser ut eftersom alla jagar dig som galningar, haha. :)

2010-05-31 @ 11:48:11
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför spelar du över så mkt? girlie hit o dit du e upptagen me en tjej du inte träffat d kan vara vad som helst TOM en blogg läsare.snällllaa när ska du sluta upp me skitsnacket? du låter så patetisk

2010-05-31 @ 15:57:27
Postat av: Anonym

var du på gallerian idag??

2010-05-31 @ 17:55:33
Postat av: Anonym

svara snabbt dede!!

2010-05-31 @ 18:00:13
Postat av: Anonym

för de var en tjej som tog kort och filmade ;)))



kan skicka bilden över msn om du vill!!!

2010-05-31 @ 18:00:42
Postat av: Anonym

så skriv din msn är du snäll :D eller adda våra [email protected] och [email protected]

2010-05-31 @ 18:01:27
Postat av: elina

fin blogg, allt bra? :)

kram

2010-05-31 @ 18:51:53
URL: http://elinawikman.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: