Veckans Kommentar, Veckans händelser och Veckans film på dedeprivat!



Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans film på DEDEPRIVAT!





VECKANS KOMMENTAR: Selma - 12 år! som mailade världens gulligaste kommentar=D

"Om du är me Girlie så kommer hon sejja att du alltid varit hennes älskaDe <3"

Dede svar: FÖR SÖTT! =D Var ett fint mejl och den meningen blir helt klart veckans kommentar. De var riktigt sött! =D Tack Selma, vi får hoppas Girlie säger det till Dede! =D När Dede&Girlie möts mellan 4 ögon. Verkligen otroligt stor spridning på åldrar, de är verkligen ung som gammal här på dedeprivat. Sweet!






Veckans händelser 1: Bloggbråken måste sluta




Det är många som frågat om henne och många som ställt frågor till henne. Men jag känner inte människan knappt, vi pratade för flera år sen, hon är en bra tjej! Men för att tala klarspråk: Hon är inte Girlie, hon kommer aldrig bli Girlie, jag känner ingen attraktion till henne, vi har ingen kontakt. Så snälla fråga inte mer om henne, och framför allt bråka inte med henne. Ni måste sluta bråka med andra bloggare och fråga efter bilder. Tjejer ni måste samsas. Så inget mer bråk, tack.



Veckans händelser 2 - En känd bloggerska skriver till mig hela tiden.

En känd bloggerska håller på skriver till mig heeeela tiden. Jag vill gå ut med namnet. Hon är topp 10 i Sverige och hon är heeeelt galen i mig. Hon skriver "Visa bilder" osv. Hon skrev till och med namn "Bitchen" för jag dissade ju en del bloggerskor. Men vet inte varför hon skriver till mig? Jag har ju skrivit ganska tydligt att tjejer som lever i en materialistisk värld är inget för mig. De får stanna där hela livet, bli tvåbarns mammor och leva i systemet resten av livet, själv vill jag förändra det och sen ska jag försvinna en dag! Låååångt booort...


Veckans händelser 3 - Första videobloggen på dedeprivat kommer denna vecka.

Jag hade ju en läsarträff med Mi, så ska lägga upp det nu på dedeprivat i veckan. Vi spelade badminton =D Och Mi försökte få upp nätet haaha =D aah de var riiiktigt kul o få träffa en läsare! O jag kommer ha en stor läsarträff i sommar, en flownatt!







Veckans film: Lady in the water




Recension: Vaktmästaren Cleveland Heep räddar vad han tror är en ung kvinna från poolen som han sköter. När han upptäcker att hon i själva verket är en figur från en godnattsaga som försöker göra en resa till sitt hem så tar han hjälp av hyresgästerna för att skydda sin nya vän från varelsen som bestämt vill se till att hon stannar i vår värld.


Dede betyg: 3/5. Den var lite seg i början men den är oerhört spännande då en annan värld och portal når våran värld och det är ju en självklarhet, att vi inte är ensamma i oändliga Universum. Det kommer bli som när Columbus åkte till Amerika: "God damn finns de människor här med, jag trodde de bara var en myt".
Universum kryllar av liv och andra civilisationer, och vi kommer komma i kontakt med många världar. Tycker inte vi ska va så oförstående för det, vi är inte Universums centrum precis.


Eller vad tror ni? Är det här allt som existerar? =D Såklart inte. Det finns så mycket mer än vad vi upplever med våra 5 sinnen i vår 3-dimensionella "verklighet".

Och jag tänker fortsätta avslöja allt...

Kärlek
/ - D.
Postat av: koumba

Sv: Hej. ok, vad läskigt jag kände på mig lite att det var nåt.. Min mamma har också liknande grej så jag kanske har ärvt det från henne.. Tack! :)

2010-05-23 @ 21:00:10
URL: http://koumbas.blogg.se/
Postat av: JONNA

SV: bilder över huvud taget skulle vara jättekul :-)

2010-05-23 @ 21:06:19
URL: http://jonnaniininen.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

om man är girlie, ska man va riktigt snygg då? (:

2010-05-23 @ 22:13:28
URL: http://s
Postat av: kanskegirlie

för de verkar som girlie måste va snygg, att du ska känna dig attraherad av henne och att du inte känner dig så attraherad av nån.

2010-05-23 @ 22:19:52
URL: http://s
Postat av: ...

jag är kär i dig <3

2010-05-24 @ 00:10:06
Postat av: ...

och de säger jag enbart för att du ser bra ut utan för att jag verkligen fallit för ditt otroliga inre som ingen annan kille har. Jag nyper mig själv i armen och undrar hur en kille som du kan existera i en sån här värld. Nnu ska du inte tro att jag försöker vara Girlie eller nånting, jag är bara en vanlig tjej som fallit för dig. Du är helt otrolig, en dröm! <3 jag önskar verkligen att få komma på nästa läsarträff. Du vet inte vem jag är, därför väljer jag vara anonym tills vidare.

2010-05-24 @ 00:12:19
Postat av: Anonym

<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-05-24 @ 00:15:25
Postat av: manda

kul med videoblogg :)

2010-05-24 @ 08:21:41
URL: http://manda93.blogg.se/
Postat av: mirre

Helt rätt man ska inte bråka, så omoget när folk gör det :)

2010-05-24 @ 08:23:30
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: mirre

Helt rätt man ska inte bråka, så omoget när folk gör det :)

2010-05-24 @ 08:23:46
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: selma

tack dede :) <3

2010-05-24 @ 10:13:05
Postat av: chanine

VARFÖR försöker en massa tjejer vara denna Girle?

ärligt talat, jag tycker du pratar klarspråk när du skriver att Girlie är "den enda" som kan få dig och sådant.



tjejen som är Girlie borde därför veta vem hon är. och du skriver " Hon är inte Girlie, hon kommer aldrig bli Girlie, jag känner ingen attraktion till henne, vi har ingen kontakt." frågan är då hur många som lägger ner. okej, du kanske är jätte skit as snygg, jag vet inte, för jag har inte sett dig. men du är en otrolig skrivare och allt du skriver (det mesta iallafall) går rakt in i hjärtat på dom flesta.



viiisst, jag är inte perfekt och kan inte säga att jag inte är "intresserad" av dig som person.



men snälla, jag ber alla småtjejer som skriver "JAG ÄLSKAR DIG." att tänka om. skriv istället, "jag älskar dina texter." för jag älskar dig är ett starkt ord. slit inte ut det. är så trött på sådant.



och Dede, du verkar vara en stark människa. låt aldrig, verkligen ALDRIG, någon ta dina texter ifrån dig. lova mig det!?

puss & kram. Chanine

2010-05-24 @ 19:47:15
URL: http://ccchanine.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Tack Chanine ! =D

Neh ska aldrig låta någon förändra mig!



Kärlek

/ - D.

2010-05-24 @ 21:55:41
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Jaa Dede är så fin :)

patetisk att många tror de är Girlie lixom, han skriver ju tydligt att hon inte är Girlie och vilka som inte är det. Hon på bilden är ju inte "DEDE-material" precis. Som han skrev, hon kommer aldrig bli girlie.



Girlie är VACKER&SPECEILL&OTROLIGT FIN :D som jag <3



Love u finasde!

2010-05-24 @ 22:12:20
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Måste tipsa om en låt som jag lagt upp på min blogg. lyssna och säg vad du tycker :D Grabben skrev låten till VeckoRevyns ära, gulligt va :D

2010-05-25 @ 01:30:40
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: hilda

känner igen henne XD hon var inte girlie då.



Kenza är de kanske? XD hon lär ju bräda sin kille direkt när hon träffar dig på stan :D

2010-05-25 @ 22:33:24
Postat av: chanine

vet att jag inte ska svara här kanske men gör det ändå ;)

Ja klart vi inte bryr oss om det. ;) dom har så jävla lite att komma med. tycker det är kul att dom ens skriver så. gosh, jag blir typ frustrerad av dom! tycker det är så fjantigt! =)

och det är bra, för du håller dig och dina texter äkta. du är skitduktig! och jag tycker du verkar vara en klok människa och jag röstar definitivt på dig som örebros blogg! för som du skrev, inga jävla mer kissie bloggar! =)

keep it real D.

/din evigt trogna läsare (som förövrigt tycker allt du gör är amazing) chanine :)

2010-05-26 @ 17:01:57
URL: http://ccchanine.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: