Hon hatar att hon älskar D...



Hon älskar mig. Men hon hatar att hon älskar mig.
Hon spelar vän offentligt men bakom ryggen är hon svartsjuk när andra tjejer gillar mig.

Hon är snygg. Modell. Oh Kokar av svartsjuka.
Hon vill ha mig och sin glamourvärld på samma gång.
Jag vill bara vara mig.
Jag vill revolutionera mot glamourvärlden.

O revolutionera hela jävla världen...
Direkt från hjärtat...

Inte ens din skönhet kan fånga mig. Även om andra killar vill döda för att ha dig.
För jag funkar inte som andra killar.
De vet du och de är därför du fastnade för mig, de va nånting mer, obeskrivligt.
Men man kan inte fånga de obeskrivliga som man inte förstår.

Så du kan aldrig fånga mig...
Ta din modellvärld...
Du kan aldrig få mig...

Bara Girlie kan få D!






"Du är död för mig nu är du ingenting
Hör mig falska bitch och ta åt dig
Av mina ord och mina rim
Se mig nu men du kan aldrig få mig..."



Det är så jag känner...

Du är ingenting i mina ögon...

O ändå fortsätter du skriva till mig...




Jag tog reda på ip-nummret och du erkände.
Det är så skrattretande att du verkligen inte förstår vad jag sagt!? Jag tror många av er som läser just nu kan relatera till det här och har upplevt jobbiga tjejer/killar.

Ibland undrar jag hur mycket bullshit man måste höra och måste ta. Rykten, snack, tjafs från en modelltjej som verkligen älskar mig men hatar mig på samma gång. Oh jag är trött på att bli en måltavla för det när jag helst av allt vill vara i fred.

Det är så enkelt att missförstå
. Det räcker med en människa pratar för att cirkusen sa gå igång med. "Hon hörde, hon sa, hon trodde". En enda person räcker och sen sprids de till hundratals och skapar tusen frågor.

Bitch shut tha fuck up! Du kan höra och tro vad du vill men så länge de inte kommer från min mun så bry dig inte!

Tjejer som agerar som om de känner mig. Vad vet de om mig och vad jag fått gått igenom i mitt liv? Ändå kan samma personer sitta där och peka och viska "Oh gud hörde du de här om Dede" "Asså är de sant" "Hörde att han gillade henne". Det räcker med 1 enda person för att de ska gå igång - sen sprids de om löpeld, till vänner, till bekanta, sen är det hur många som helst som tror sig veta saker som kommer från en osäker källa.

It makes me sick. Att nånting så litet kan bli så stort. Att folk kan anta saker genom att tro, genom rykten. Helst av allt vill jag vara i fred och bara åka från jorden. Lämna allt den dagen "job is done". Helt otroligt att man ska kunna bli ifrågasatt och attackerad från höger och vänster med saker de inte vet om.

"Dede gillar inte henne"
"Dede tycker hon är ful"
"Är hon girlie Dede?"
"Men hur kan Dede gilla henne, hon är ju inte vacker eller snygg"

"Jag älskar dig Dede och jag är snyggare än alla andra tjejer"

FÖRSTÅR MAN VERKLIGEN MINA TEXTER OM MAN SKRIVER SÅ!!!???
Läs tydligt mina inlägg o o mina texter!

"O när den tanken faller och hon hör det tonfallet i sina öron
Så vill ja skrika: Girlie! Jag ser inte skönhet med systematiska ögon!
Jag vill se hennes ansikte skina upp och hjärtat klappande av glädje
O säga: Din skönhet är bedårande! Du är de vackraste i världen...
"

Förstå att jag inte bedömer skönhet på samma sätt som alla andra killar.

Har inga systematiska jordiska kritiska ögon.

Att gå in i min mail och se inkorgen på 100 orelevanta frågor är bara tröttsamt.

Men hur jag än gör så antar många tjejer saker o de blir fel. Svarar jag på frågorna så misstolkas de och förvrängs, svarar jag inte så antar folk att de är så de ligger till. Hur jag än gör blir jag måltavlan. Allt blir mitt fel.

Hon borde veta bättre, jag är inte en bad guy. But I can shore as hell transformed to one! If that's what u want? De är som hon väntar att jag ska göra ett misstag. Sätta klorna i det.

Det är som en del tjejer verkligen är helt galna och till och med stör sig på att jag har nånting som ingen annan har. Det sticker i ögonen, jantelagsfolkz som börjar gråta för att Dede tror på sig själv så mycket, "Dede har för stort självförtroende".

Samtidigt uppmanar samma folk att man ska tro på sig själv och inte va en kopia. Dubbelmoraliska Jantelagsrobotar.

För jag vågar lysa . Alla vet om med vad jag skrivit om självförtroende. Nelson Mandela Speech att våga lysa och inte förminska sig själv för ljuset man skiner ut lyser samtidigt upp vägen för andra. That's my mission and my passion.

Spela inte att du känner mig bitch, och våga inte döma mig eller kategorisera mig, för du vet ingenting om vem eller vad jag är. De slår tillbaka på dig själv. O de är inte mina slag för jag vägrar hata någon. Jag kan förakta men aldrig hata.

De enda slagen du får är från Fröken Karma.
För hon är en bitch och slår alltid tillbaka.

Backstabba D? Ge mig energi och kraft istället?
Hur kan man samtidigt säga "Dede jag älskar dig..."

Och jag menar det...

Du kan aldrig få mig...

En del tjejer kan aldrig nånsin fånga mig. Vet att ni läser och tänker svara.
Plasticgirls.
Men oavsett vad ni gör. Så krävs det nått orginellt, vackert och speciellt.

De här går inte till nån av alla mina underbara otroliga läsare...
För de förstår verkligen mig...

O de är jag tacksam för =D

Peace
/ - D.
Jag är den där fjärilen på sommarängen som vågar flyga fritt  och osystematiskt...
och som vågar vara sig själv...och även om en tjej ser mig och har världens största håv så kan hon ändå aldrig fånga mig. För de handlar inte om att du har världens största håv, för håvar byggs av materiaism, pengar och tillgångar. De handlar om den tjej som har världens största hjärta. Det är endast då någon kan fånga mig.

Finns de verkligen ingen som förstår "De"?
Postat av: lollo

riktigt bra sagt..vill inte döma dig för att du har dina egna åsikter..vill inte döma någon alls eller bli dömd av andra..

2010-05-04 @ 18:24:24
Postat av: jenny

Tack för att du finns!

2010-05-04 @ 20:35:13
Postat av: Nich

Grymt d.d att du la in det dära med maya- !

Måste bara fråga.. men hon girlie känner du henne.. eller är det bara någon i din fantasi som du vill träffa?

2010-05-04 @ 20:53:41
URL: http://nich.blogg.se/
Postat av: tina

bra skrivet <3

2010-05-04 @ 21:43:00
Postat av: tina

<33333333

2010-05-04 @ 21:43:23
Postat av: natta

såååå fiiiiin! <3 älskar ditt tänkande finasDE!

2010-05-04 @ 22:21:10
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: anna

oh my goood...jag hoppas de inte är riktat mot mig.

2010-05-05 @ 09:27:43
Postat av: anna

o jag har inte snackat skit om dig? varför skulle jag göra det? det känns som du tror att jag gör det men du har absolut ingen aning för det är inte min stil dede. Det känns ju sådär att du verkligen hänger ut mig även om du inte gör det med namn för jag tror många vet vem du syftar på så snälla ta bort inlägget! Jag har inte gjort det! Jag menar varför skulle jag göra det till någon jag beundrar och ser upp till. aså dede ta bort bort bort! nu! Det här är inte sant och det stämmer inte jag har inte sagt nånting och du vet att jag gillar dig men häng inte ut mina kommentarer och säg inte att jag är svartsjuk. Du vet att jag gillar dig o ja har verklingen inte sagt nånting..godkänn kommentaren annars blir ja besviken.

2010-05-05 @ 09:31:09
Postat av: mirre

diggar din blogg (Y)

2010-05-05 @ 09:34:40
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: mirre

och ditt sätt och skriva :D <3 inte bara att du är fin!

2010-05-05 @ 09:35:33
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: Anonym

D vem är du arg på???

2010-05-05 @ 09:49:49
Postat av: Anonym

alltså vem handlar texten om??

2010-05-05 @ 09:50:13
Postat av: celina

Stå på dig DEDE!! :)

2010-05-05 @ 10:20:13
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: celina

Stå på dig DEDE!! :)

2010-05-05 @ 10:20:24
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: D.Dede

Anna //



Jag förstår inte varför du vill ha den här diskussionen här? För jag vill inte ens prata med dig.



/ - D.

2010-05-05 @ 10:22:17
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: duvetvem

varför vill du inte prata d???

2010-05-05 @ 10:56:40
Postat av: Sara SB-Stylist

I LOVE U DEDE :D



Du har jättebra åsikter my dear!

Min bambi :D så fiiiiin!!!



Du är BÄSD:D

2010-05-05 @ 11:32:30
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Det finns INGEN som har de du har :) that's why I like about you.



Eller ja gillar mycket med dig, mycket mycket haha ;) Du har blivit en del av mitt hjärta...



Är helt beroenDe av dig..puss! SAKNAR DIG!

2010-05-05 @ 11:34:51
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Du såg ju klart och tydligt vad jag skrev?

Bara låt mig va...jag orkar inte med sånt här och såna här tjejer, rykte, rykten, rykten.



Rykten överallt, och vem får utför det? JAG!

Det är jag som får smällarna.



Låt mig va.



/ - D.

2010-05-05 @ 11:51:21
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: frida

älskar bloggen! och du har skitbra vettiga åsikter!

2010-05-05 @ 13:26:50
Postat av: Bea

Hittade din blogg idag av en slump. Blir riktigt inspirerad av dina texter och att du till 100% står för den du är. Du är inte min drömkille och jag är definitivt inte Girlie, men jag hoppas verkligen helhjärtat att du hittar henne snart, det är du värd! :) du verkar vara en riktigt bra kille. Take care!

2010-05-05 @ 17:19:58
Postat av: abln.blogg.se

Hej, det är jag igen. Den skumma människan som kan skriva lite konstigheter ibland som jag tror att du av alla ska förstå, någon jag inte ens känner. Och nu är jag tillbaks. med något på hjärtat när jag känner mig lite nere, haru aldrig tänkt jag vill vara peter pan? Pojken som aldrig växer upp, som inte kan veta vad kärlek är, där en kyss är en fingerborg. Där man lever bland då bortsprungna småpojkarna och kan flyga.. Jag är inte sjuk, jag har alltid önskat det bara, aldrig behöva se allt det som man måste göra när man är "vuxen" och behöver ta "ansvar"..

Lr typ leva ute i skogen i en stuga, där det inte finns människor, inget kaos, där det bara är "lugnt". Det kanske är att rymma från verkligheten, men vill vi inte det egentligen? Komma bort från allt det här du pratar om..

Visst det är inget positivt att rymma från verkligheten men ändå, det är något man vill på nåt sätt. För verkligheten slår en för hårt.

Den enda gången vi står ut med verkligheten är när vi tror vi äger den? och vem äger den, jo alla dom här du pratar om, alla skumma typerna.

Asså jag vet itne ens vad jag babblar om, fan..

Du får gärna skriva nåt som svar, och du behöver ej publicera detta om du ej vill, det är bara till dig..

2010-05-05 @ 20:50:57
URL: http://abln.blogg.se/
Postat av: Haya

Du D vf svarar du inte på min kommentar?

2010-05-07 @ 16:41:07
URL: http://hajji.blogg.se/
Postat av: sara

man kan ju nästan gissa vem du menar, den där tjejen gick tillexempel in på min blogg idag och skrev att jag skulle sluta skriva på din blogg för du är upptagen och inte singel. (hade jag frågat?)



men har man en bra blogg som din så vill man ju skicka iväg en kommentar, du ska ju ha cred!

2010-05-08 @ 00:05:46
URL: http://ssarav.blogg.se/
Postat av: chanine

gosh, jag har nog aldrig varit med om en människa som har mer rätt emellanåt! jag förstår dig till 100 och du tänker jaja, ännu en tjej som bara försöker sticka ut och blabla. haha ja, jag kan ju inte säga att jag INTE försöker nå dig. fast inte på det sättet. detta är första gången jag läser din blogg och jag kan säga att jag gillar att du är så satans uppriktig och ärlig med allt du skriver!



delen där du skriver "Men hur jag än gör så antar många tjejer saker o de blir fel. Svarar jag på frågorna så misstolkas de och förvrängs, svarar jag inte så antar folk att de är så de ligger till. Hur jag än gör blir jag måltavlan. Allt blir mitt fel." kan jag säga att trots att jag är tjej så har du så rätt och vi tjejer är sådana. skulle någon tjej skriva: GAAAAAAAAAAAASH, JAG ÄLSKAR DIG!!! och du svarar: "vad sött" (bara ett exempel) såå wooopps, så håller du på med henne och i hennes ögon så är det "woow, han tycker JAG är sött" när du egentligen bara tyckte det hon skrev var sött.



anyway, det jag ville förmedla med allt detta var att du är en stark människa och sluta aldrig någonsin upp med att skriva! för du skriver bra och är otroligt duktig på att uttrycka dig! =)



/chanine

2010-05-08 @ 21:36:22
URL: http://ccchanine.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: