BAD GUY VECKA MED D.DEDE



START PÅ BAD GUY VECKAN PÅ DEDEPRIVAT!
- DEDE TAR UPP SINA BAD GUY EGENSKAPER SOM HAN SKA FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA!




Hey alla otroliga fina läsare!

Då var det dags för bad guy veckan, alla har ju brister, och det är sånt man får rätta till och arbeta med.

Så här kommer min första sak som jag måste förbättra.


1. - JAG SVARAR BARA PÅ 5% AV MINA SMS - OCH JAG SKRIVER NÄSTAN ALDRIG FÖRST TILL NÅGON.


Dede svarar: Det här är riktigt jobbigt problem. Jag svarar inte ofta på sms för det plingar hela tiden och på söndagar slår jag till och med av mobben för att andas. Varför jag inte svarar är för att jag inte orkar hålla på smsa fram och tillbaka, ring istället för fan haha? =D Varför sitta och säga hej hur mår du och sen svara. Sms är waist of time om de inte är nått gulligt ibland. Smsa mindre - prata mer muffackaz.

Angeånde msn är det likadant - jag skriver nästan aldrig först till nån om de inte är nått viktigt eller om jag missat nått eller ska be om ursäkt för nånting. Det är för att jag är van vid att folk skriver först, jag blir attackerad på msn med 30-40 konversationer så de plingar som en hel melodi när ja loggar in.

Samma sak gäller bloggen, jag skriver aldrig först. Inte precis som aktiva listan som skriver "fin blogg hur är de" till 100 stycken för o få svar eller kommentar. En blogg ska ju handla om att kommenta om blogginlägget! Inte  "Sv: jaa tack de är bra sj". Jag bryr mig inte om sånt, och ibland kan ja va lite seg på att svara på olika saker.

Varför gör jag så här? Jag är rädd att tjejer får fel uppfattning - de kanske tror att jag är intresserade av dem. De är samma när jag mailar eller svarar, jag är rädd för att tjejer får fel uppfattning, för jag gillar inte nån. Personligen har ja väldigt svårt för att bli kär, och även om man kommit en bit så tro aldrig att du har fångat D, det krävs så otroligt mycket. Därför måste man ha tålamod om man ska fånga en vildhäst som mig. Ha tålamod, jag faller inte för nån, knappt aldrig. Det är därför bara Girlie kan.

1:a bad-guy erkännandet klart - i morrn kommer nästa!
Vad kan de vara? De är liiite skämmigt...

Samma tid, samma kanal!
Dedeprivat! =D

Kärlek
/ - D.
Postat av: Tammy

Haha illa ju! Men se de ljust, ju fler tjejer som är efter dig desto större chans att hitta girlie snabbare ;)



Kul det där med smsen, för mig tar det säkert tio timmar att svara på sms. Tycker det är så jobbigt!

2010-05-10 @ 20:02:23
URL: http://bemybee.blogg.se/
Postat av: jeanette

Intressant och vet :)



Har svarat nu på frågorna som du ställde :)

2010-05-10 @ 20:02:30
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: lollo

men det här var väl inte så "bad guy" trodde något grovare..vem bryr sig..not mee..

2010-05-10 @ 20:20:08
Postat av: anna

diggar det :)

2010-05-10 @ 20:39:50
Postat av: anna

<3333

2010-05-10 @ 20:39:57
Postat av: clara

haaha siicken bad guy, tyckte inte de var så farligt (: en snäll bad guy!

2010-05-10 @ 22:02:34
URL: http://lightworkers.org
Postat av: kanskegirlie

dede svara på msn och sms oftare!!!

2010-05-10 @ 22:10:04
Postat av: kanskegirlie

jag mena bloggen !! XD

2010-05-10 @ 22:10:19
Postat av: celina

shaa dede va görs :) ja gillar dig även om de är bad guy eller good guy!

2010-05-10 @ 23:04:27
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: kitty

intressant o se lite mer hur du tänker, mer sånt (Y)

2010-05-10 @ 23:05:50
Postat av: Sara SB-Stylist

aw! :) känner igen de FINASDE DEDE!

2010-05-11 @ 08:39:19
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Men oavsett om du är bad guy eller good guy diggar ja dig D! :)



SÅÅ FIN SOM DU ÄR :D <33

2010-05-11 @ 08:39:49
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: HC

vilket jävla självförtroende du har .. fattar inte vrf tjejer gillar dig så mkt och tkr att du e skit snygg osv när dom inte känner dig elr vet hur du ser ut? inget illa menat..

2010-06-20 @ 18:52:03

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: