Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans film på Dedeprivat!

VECKANS KOMMENTAR: En tjej som skrev helt otroligt vackert...




D.Dede svarar: Tack så otroligt mycket! Men du glömde ditt namn? Skriv de om du ser de här.
Älskar såna här fina tjejer som kan uttrycka sig med känslor! =D Antar att du följt mig flera år säkert, och de är därför jag tagit upp mina gamla dagböcker så folk får se processen till allt de här. Så jag har börjat skriva som back in the days, mer känsliga saker igen.

Nu är jag ju framgångsrik och lycklig i de jag gör - men mitt hjärta skriker :
"Fuck hela världen och fuck alla tillgjorda robotiska produkter!"

Även om jag en dag önskar att få träffa nånting sagolikt vackert orotbiskt ostereotyp drömtjej en kvinnlig Dede så är mitt första primära mål, att  förändra världen även om jag dör på kuppen.  Tänk om alla blev lyckliga på hela jorden och alla älska varandra? Grym utopi. Kan vi skapa det, ja!

Fast när det har hänt kommer jag lämna jorden. Jag vill vara för mig själv då på obegränsad tid. Jag vet inte om jag nånsin kommer tillbaka efter det.





VECKANS HÄNDELSER



Dede skadade ryggen på fotbollsträningen...
Blev riktigt öm av den träningen, och att vi sprang 7 kilometer på hal is hjälpte ju inte. Dock gjorde jag många ryggövningar under veckan så ryggen klarade sig, och jag återhämta mig snabbt och var med på veckans fotbollsmatch.

Dede mötte en helt skön busschafför...
Tänk när folk skriker. Så pratar den här busschaffören. En gammal dam som är trött på överklassen.
"De bara tar och tar de där rika men ger aldrig nått tillbaka". Hennes mamma hade dött för 1 vecka sen och hon var helt lugn och skrek "De var lika bra att hon fick somna in".
Jag älskar arbetarklassen, de är raka och ärliga och förtjänar mer än vad de här äckliga moderatstyret ger dem...

Dede träffade en tjej när han loggade in på skolan på dedeprivat...
HON BA! Kom bakom mig och skrek DET ÄR JU DEDE!!!! Det är ju du dede!!! älskar dina texter på dedeprivat!
HAHAHA SNACKA OM CHOCKAD JAG BLEV!!! =D JAG BAAA HEEYOO! =D yeee!
Hon beundra mina texter o babblade som sjutton hahaa ja satt där helt generad och tog åt alla komplimanger;D fast hon såg givetvis inte att ja va generad, ja spela lite laidback cool D-style ;D

Men grymt kul att träffa en dedeprivat-läsare hey hey ifall du läser Angelica =D






Veckans film: 12 monkeys






Året är 2035. Ett virus har spritt sig på jorden och nästintill utrotat dess befolkning. De som fortfarande lever bor i underjorden. En grupp forskare tar fram en plan som innebär att man skickar en man tillbaka till tiden innan viruset spred sig.


Dedebetyg: 5/5 . En av de intelligentaste filmer jag nånsin sett. Den är så fruktansvärt intelligent så man blir tagen. Jag rekommenderar alla filmer jag skrivit om på veckans film eftersom de höjer medvetandet. Denna är ett "must see". En dag kan vi resa i tiden och de betyder att vi även kan möta människor från framtiden, eftersom det som hänt i framtiden även händer nu. Se den på direkten, ladda ner.
Postat av: samira

Vad för grupper?

2010-03-21 @ 21:52:30
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-03-22 @ 11:13:50
Postat av: Angelica

haha tack Dede :) <33 love!

2010-03-22 @ 11:15:10
Postat av: Tina

Den filmen är grymt bra!!

2010-03-22 @ 13:55:49
Postat av: Tina

precis som du då :D <3 love your blogg!

hoppas de är bra med ryggen nu då!

2010-03-22 @ 13:56:20
Postat av: Dawlish

Får jag bara fråga på vilket sätt min värld kommer att förändras radikalt efter att ha läst din blogg? Du har uppenbarligen förstått hur 14-åriga tjejer fungerar, och spelar på det utav bara helvete. Det är tyvärr det enda jag har fått ut från din blogg, och jag tog mig ändå en halvtimma eller så att läsa igenom ett par av dina inlägg.

Ibland kommer det fram att du faktiskt är en vettig kille, eller håller på att bli det, jag misstänker starkt att du själv är runt 15-16.

Tagga ner med ey yo sweeetieee, cutie och hela det köret, och ta upp lite mer seriösa ämnen som du uppenbarligen verkar intresserad av, istället för att skriva smöriga texter som är väldigt lätt genomskådade av någon som är lite mer världsvan.'



Lite konstruktiv kritik bara. =)

2010-03-22 @ 17:01:50
URL: http://metrobloggen.se/thiswillpass
Postat av: kanskegirlie

är hon girlie som blev veckans kommentar?

2010-03-22 @ 17:53:08
Postat av: kanskegirlie

Den filmen är så bra föresten!!



tyckte du om angelica? vad hette hon som blev veckans kommentar fick du reda på de?

2010-03-22 @ 17:57:12

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: