D.Dede - Dedes privata dagbok, Del 3 - Otrolig text från en dröm










HEYYOOOOO KÄRA SÖTASTE BÄSTASTE COOLASTE RUUFFYSWEETIGASTE LÄSARE! =D


Läget me dig? =D Hur känns de o va så söt som du ä? =D
Rätt skön känsla lr? =D ruffycuuteey!

Idag tänkte jag låta DIG avgöra om jag ska posta upp bland den känsligaste texten jag nånsin(!) skrivit som jag fick igenom en dröm. De handlar med om hur jag lämnade min flickvän.

ALLA ni avgör - i kväll har jag lätt träning, och sen match i morgon igen. Så de är mycket fotboll nu, men jag hinner ju med detta bloggande ändå men ha de i baktanke om ja är borta ett tag att då är de mycket fotboll för D. O ja tackar otroligt mycket för alla fina mejl&kommentarer. Det berör nått helt otroligt, obeskrivligt.

Du avgör isåfall kommer den upp efter matchen i morgon - det är absolut den känsligast text jag nånsin skrivit.

Ifall mer än häften röstar ja - kommer den upp i morrn. Nej så kommer den aldrig upp nånsin.

Detta inläggs tas bort sen om ni röstat ja o då kommer texten upp! =D


Peace
- D.


Den gåvan jag fick är nått jag måste ta hand och våga kämpa för.
Läs detta.

"People just have not been connected to their memories in the Universe and to their bodies there and to their higher knowledge and to their souls. People have not really understood what the higher self even IS or why they are here."

"You cannot take so many things personally and think there is something wrong with you. The world is against you. The dark forces are at it again. Some things are just falling apart because they need to. They are wrong for us. "


"All things are going up to a new level. Many people are with the wrong people and need to move"

"Your angels, your guides are with you. Remember you have guides. Call on them. Doesn't matter you can't hear them, see them. They are there. It is their assignment to be your guide. So call on them. Just ask for help. And then help whoever is in front of you
."

Postat av: tea

fan vad kul att se en kille skriva om djupare grejer! :)

2010-03-22 @ 18:29:08
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Skriv texten ^^

shit, texten i slutet...

den biten med "Many people are with the wrong people and need to move"

Alltså jag har länge velat ha tecken på ifall de flesta som jag hänger med nu håller mig tillbaks, till allt det ytliga, jag kan liksom inte vara mig själv med de...jag vågar, men när jag visar den här andra sidan..då förstår de inte, jag ser ingen förståelse i deras ögon, jag ser tomhet, och det får mig att bara dö en liten bit inombords.

Varje dag är liksom den andra lik... Vi sitter och äter...massa massa skitsnack... om kändisars liv, om folk vi känner, om folk de inte gillar, om folk de inte kan relatera till, vad hon gjorde, vad han gjorde, vem som är ihop med vem, vem som vann idol, vem som ska gå vidare i melodifestivalen, vilken kändis som klär sig snyggt och fult osv..asså jag kommer sprängas!! Jag klarar inte av det, alltså det är nästan som att det är det enda deras konversationer går ut på...

och det läskiga är att det där brukade vara jag... men det där är ju inte jag längre...



2010-03-22 @ 21:58:45
Postat av: Z

Jag tycker du ska lägga upp den. Jag vill förstå dig. Det är bra det du skriver, du skriver bra, jävligt bra.



Kram

Z

2010-03-23 @ 08:52:05
URL: http://themagicwriter.blogg.se/
Postat av: Noomi Tingeling

Texter är ord på känslor något som man nog ska välja själv vilka man vill dela med sig utav och inte.

Har varit inne här ibland och kikat och gillar verkligen det sättet du skriver på. Brukar inte göra mig synlig men kände ändå att jag ville kommentera ditt inlägg.

Eftersom jag gillar ditt sätt att skriva på hade jag nog röstat ja men eftersom jag vet bättre än att hetsa och hävda andras tankar kommer inget svar naturligt! Välj själv, gör det som hjärtat säger till dig är rätt. DÅ kan det aldrig bli fel!!!!

2010-03-23 @ 08:55:10
URL: http://knm.blogg.se/
Postat av: seilon

Ja! :)

2010-03-23 @ 14:46:39
URL: http://www.seilon.org
Postat av: Evangelina

Aloha bebis :D Hihi, fin banner och skoj kommentarfälttextis :) Hur ter sig verkligheten, utöver dagboksfunderingar? Och, vad gör dig lycklig? Tycker att den frågan är så fin och jag tror att vardagen, livet har så stora chanser att bli alldeles förträffligt sprakande om en frågar sig det lite då och då :) Vad tror du? Puss, peace och kärlek!

2010-03-23 @ 15:49:22
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA!!!

2010-03-23 @ 16:23:52
Postat av: stina

absolut vill läsa :)

2010-03-23 @ 16:24:04
Postat av: stina

<3333

2010-03-23 @ 16:24:08
Postat av: stina

<3333

2010-03-23 @ 16:24:11
Postat av: tina

Självklart! :)

2010-03-23 @ 16:57:47
Postat av: tina

Det ser jag fram i mot mannen :D <33

2010-03-23 @ 16:58:04
Postat av: sabbe

gärna :)

2010-03-23 @ 17:53:32
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

De bestämmer du dede! <3

2010-03-23 @ 18:28:35
Postat av: elina

det här är ett svar till ett av dina tidigare inlägg; du skrev att du aldrig kommer kunna vara lycklig eftersom det är så mkt hemsk som händer runt om i världen. när ja läste de så blev ja nästan lite arg.. du tänker helt fel! det är just på grund av allt det som du ska vara lycklig, och ta vara av det, för du har det bra! du är inte hemlös och svälter, du har en bra familj/vänner osv. så istället för att må dålig på grund av sånt andra orsakas av så ska du vara extra glad för hur du har det. jag menar inte att det är fel att ha åsikter om det och tycka synd om dom men ja tkr nt man ska va olycklig för det. fast iof är det inte heller något man alltid kan bestämma själv.. jag kanske missuppfattade dej, men ja var iaf tvungen att säga något! ;)

2010-03-23 @ 22:03:38
Postat av: tina

jaaa älskart!!

2010-03-23 @ 22:12:27
URL: http://tiina.blogg.se/
Postat av: sandra

dede allting med dig är BEUNDRANSVÄRT!!



DU ÄR SÅ FIN, JAG VILL LÄSA ALLT :D<3

2010-03-23 @ 22:16:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: en fråga

va ska man göra om man är girlie eller tror sig vara det??

2010-03-23 @ 22:26:25
Postat av: en fråga

vad ska man göra om tror sig vara girlie i dina texter?

2010-03-23 @ 22:26:43
Postat av: M

och asså man vill ju inte låta som en groupie men om man känner att man är girlie?



ja går absolut inte bara på utseendet utan även på dina texter.

2010-03-23 @ 22:27:20
Postat av: emma

skitbra texter deedee man :D <3

2010-03-23 @ 22:29:50
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: frida

Rock on D-man, dina ögon, ditt hår, ditt ansikte <3 dina magrutor <3



jag vill se bilder nu med!! och jaa läsa texten <3

2010-03-23 @ 22:31:15

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: