Intelligent liv i Universum . Spiral-Ufon




Finns det intelligent liv i Universum?
Övernaturligt inlägg.


Dede svarar:

Det har börjat ske mycket mer aktivitet i himlen
och det nyaste är att de är overkliga spiral-Ufon som setts över himlen över hela världen. Det här är bara början på en ny era där vi kommer få kontakt med andra civilisationer. Det är inget märkvärdigt i sig eftersom när Columbus hittade Amerika så var det också bara myt och sägner om det fanns människor i Amerika, och det fanns det ju.

Vi måste acceptera att vi går in i ett nytt paradgimskifte
och att vi kommer säkerligen möta på olika civilisationer - universum är oändligt. Vad detta betyder för oss är att vi kommer nå en annan teknologisk tidsålder med som hållts undan för folket. Vi kan bygga nånting nytt på jorden - Istället för ett maktgirigt kapitalistiskt samhälle som skapat klasskillnader, svält, krig och död.

Men vi har förlorat våran källa och inte förstått vårt ursprung och vad för syfte vi har på jorden. Därför har vi fastnat i ett materialistiskt samhälle. Det har till och med varit enklare för Agneta, 62 en vanlig svensson att tro på skrock "nycklarna på bordet ger otur" än att acceptera att vi inte är ensamma I universum. Illuminati har förvrängt systemet och sanningen därför har vi skapat en sån destruktiv värld.

Vi är inte menade att leva i en sån värld - utan detta är början på nånting nytt och en förändring av jorden för vi har verkligen förstört den och levt i ett materialistiskt hamsterhjul som 9-5 robotar medans maktgiriga människor gjort allt för styra systemet genom sina kapitalistiska och materialistiska intressen.

Men många har sett nu och vet sanningen. 89% i Aftonbladets enkät trodde på intelligent liv i Universum.
Så sanningen kan inte tystas ner längre.

Här är ett klipp från Australien och Norge.











Vi vet att det finns cirka 100 miljarder stjärnor, och det finns 100 tusen miljoner galaxer, och kanske finns det 100 miljarder stjärnor i varje!

Och i våran galax tar det 226 miljoner år för solen att gå runt hela vintergatan .... =D

Det finns intelligent liv i universum. Det här kommer bli en av mänsklighetens största händelser.
Och början på en ny era.

Kärlek
/ - D.

226 miljoner år(!) för solen att gå runt "lilla vintergatan?" That's a hell of a long time =D
Postat av: Mia

Ja jag hoppas verkligen att det händer ngt snart för denna världen är fan inte lönt att leva i. Massa skit, blir så arg när jag tänker på de. Äntligen börjar ngt hända :)

2010-06-09 @ 14:12:28
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Agnesa

preciiiiis som dom säger i låten patience av nas och damian marley : The Earth was flat if you went too far you would fall off. Now the Earth is round if the shape change again everybody woulda start laugh!! såå sant...

2010-06-09 @ 18:00:33
Postat av: clara

älskar dem här inläggen :) otroligt intressant

2010-06-09 @ 21:52:16
URL: http://lightworkers.org
Postat av: k

är girlie från ett spiral ufo?

2010-06-09 @ 21:52:36
Postat av: clara

Dede förstår inte hur du kan allt det där :) men jag tänkte på en sak och det är om du kan skriva lite mer om det där med 3 solar.

2010-06-09 @ 22:05:23
URL: http://lightworkers.org
Postat av: D.Dede

Clara //



Det är en hemlighet =D men jag kanske tar upp det en dag.

2010-06-09 @ 22:25:15
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: clara

Gör de dede för jag vill veta och förstå mer!

2010-06-09 @ 22:30:02
URL: http://lighrworkers.org
Postat av: D.Dede

Clara //



Lovar att göra det en vacker da =D

2010-06-09 @ 22:31:23
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: