Dede&Sara Bill mellan 4 ögon.



Vad hände mellan D.Dede&Sara Bill?
Många läsare blev chockade när jag träffade stylisten Sara Bill.
O idag avslöjas allt på Dedeprivat!




HeyooooooooooOoooo alla! =D

Nu kommer sanningen.


Det var en otrolig kväll. Jag&Sara har råkat stöta på varandra på stan eftersom vi bor på samma ställe. Först hade jag den uppfattningen att hon var ytlig och väldigt trög, haha sorry. Vet att man inte ska döma människor men jag tyckte hon var lite väl waaay to much.

Jag hade till och med omröstningar om vad folket tyckte.
Var hon Girlie i mina texter ? Skulle jag träffa henne? Många sa NEJ med stora bokstäver. Men det var väldigt splittrat i omröstningarna, många skrev anonymt och elaka saker om henne.

Fast jag lyssnar inte på andra, jag lyssnar på vad jag känner och vad jag vill.


Självklart ska man ta in råd och så från nära och kära, men till slut handlar det om att ta ett beslut själv från hjärtat.

Till slut träffades vi sen en kväll av slumpen, privat i ett enrum. Det var verkligen lite magi i luften.

Vi var ensamma.

Sara Bill stod helt plötsligt framför D.Dede och tittade honom djupt i ögonen.

Det var väldigt overkligt. Mellan 4 ögon. Vi log bara. Man behövde inte säga mycket.


Jag visste om att Sara gillade mig och alla otroliga fina komplimanger som jag hört "Dede är en drömpojkvän" och att jag var fin, o att de inte finns någon annan kille som mig och att allt var så obeskrivligt vackert, och fina ögon och hela kittet =D

Det var väldigt smickrande! För mig handlar dock inte stereotypa komplimanger om kärlek. För jag älskar verkligen inte jordiskt eller stereotypt.

Kan jag falla för en ful tjej? Attraktion är ju trots allt viktigt. Men det är trots allt elektroniska hjärnsignaler och där skönhet har blivit en manipulerad verklighet.

Därför kan jag inte falla för plastikopererade plastbrudar. Det var ett manipulerat ideal, och visst tyckte de flesta andra killar att de var sexigt i början. Sen kom jag på mig själv. Vad är de man älskar? Alla kvinnor idag på löpsedlar är idealistiskt och enbart elektroniska signaler och manipulerat i vår hjärna.

Jag vill inte vara en robot styrd och manipulerat av samhället.
Så jag vände ryggen och gick min egen väg...







Tryck på en msn-konversation som gjorde att Sara Bill vann min respekt.

Hon visste att jag fick ta bort massa bilder på mig för allt blev helt galet kring mig, tjejer ringde och kom även hem till mig.

Jag vill inte ha 1 miljard tjejer utan Girlie.
Elita&Kissie nobbar jag stenhårt.


Oh jag är en revolutionär i hela mitt hjärta...
Jag vill och kommer förändra världen och sen försvinna för alltid.

Det är en overkliga modern kärlekshistoria som är svårtolkad men otroligt äkta.
Så där vann Sara min respekt!

Hon förstod varför jag inte kunde vara för offentlig, allt hade blivit helt galet kring mig.

Hur ska jag hitta Girlie om alla säger att de är Girlie?







Vill inte förstöra nåns bubbla, men jag söker nånting annat. Nånting mer än normen. Nånting ojordiskt. Nånting som inte är stereotypt. Nånting kärleksfullt. Det är nånting övernaturligt.

Eller hur har kärlek blivit så galet idag. Det är lögner, otrohet och svek.
Oh jag vill inte älska så. Jag vill bli lycklig och göra nån till världens LYCKLIGASTE! =D Det är ju trots de alla mina texter handlat om.

Jag kan falla enbart för Girlie. O aldrig vara otrogen eller såra henne.
Och hon kan ha jordens alla färger och vara från alla jordens hörn.

Jag har inga direkta kritierier. Hon fångar mig sjäsligt. Jag blir kär i henne genom den hon är.
Helt Förälskad...

Du behöver inte leva i en ideal-värld med mig för jag älskar dig som du är!

Till och med dina brister, för det är ju trots allt de som gör dig mänsklig och det är de som blir charmigt.

Jag vill inte ha dig perfekt. Du behöver bara vara dig själv gumman, det är verkligen villkorslös kärlek.


Vi pratade om det.

Vi kröp ihop tillsammans utan att de blev "för intimt". Bara pratade om allt. Det var en otrolig kväll.

Kunde vi haft sex? Ja.

Men jag är inte den killen. Därför kysste jag aldrig Sara Bill. Jag tog inte någon fördel.


Jag har jättestor respekt för Sara, men det enda jag vet är att inte ens attraktion kan fånga mig. Jag är så otroligt svårfångad...och Sara vet om de.

Jag är den mest svårfångade killen, så enkelt är det. En vildhäst.

Vill inte älska jordiskt, utan ge ett otroligt ojordiskt lyckorus som får Girlie att känna känslan
"Dede nobbade alla ideal och alla kvinnor för han tycker jag är världens vackraste kvinna"

Det blir ju en OTROLIG LYCKA! =D

Då blir det som nånting släpper - nånting förändras och hon förvandlas. Till nånting otroligt vackert eftersom villkorslös kärlek gör att man förändras och skiner upp.

En sån otrolig lycka att de inte kan beskriva med jordiska termer, har försökt, but I cant.

De är därför man kommer känna en helt obeskrivlig lycka, inte jordiskt utan nånting fantastisk och bara helt otrolig glädje...och glädjetårar =D

Det blir som Dede&Girlie - Skimrande glädjetårar som ni kan läsa på "Känslor&Lyrik
"Ja lovade att rädda dig... och kyssa dina skimrande glädjetårar..."

Jag vet inte vem Girlie är...men jag vet att hon hittat hit till Dedeprivat.

Jag hoppas verkligen att alla förstår detta och accepterar detta, jag vill bara hitta Girlie.

O visa henne en helt annan värld...

Det här är direkt från hjärtat.


Kärlek
/ - D.




Den enda frågan alla ställer sig nu: Vem är Girlie?
Mer om det i morrn.

Senaste Dede&Girlie texten:
http://dedeprivat.blogg.se/2010/may/dedegirlie-d-kysser-girlies-skimmrande-gla.html


Postat av: clara

Du är en otroligt fin människa D!

2010-06-08 @ 00:06:19
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

<33

2010-06-08 @ 00:06:23
URL: http://lightworkers.org
Postat av: hanna

Stay real Dede!!



bra :)

2010-06-08 @ 00:08:49
Postat av: Mia

Äntligen! :D hihi oooh, så go du är. UNDERBAR! :D

Jag verkligen känner i mig den kärleken du vill ge henne.. helt otrolig och stark. Hon kommer bli den lyckligaste på jorden. Lycka till dede! :)

2010-06-08 @ 09:01:12
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Ja de är bra Dede <3

2010-06-08 @ 09:11:44
Postat av: kanskegirlie

Att det inte hände nått, men vet du vem girlie är? för ibland känneer jag igen mig i dina texter..

2010-06-08 @ 09:13:16
Postat av: emma

Det är så fiint skrivet med <33333 hur gör man för att bli girlie, ska man skriva det då? för girlie måste ju kontakta dig?

2010-06-08 @ 09:16:10
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: sandra

Stå på dig Dede ! :) önskar alla killar var så underbart fina som du !:)<3

2010-06-08 @ 10:38:51
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

Stå på dig Dede ! :) önskar alla killar var så underbart fina som du !:)<3

2010-06-08 @ 10:39:03
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: anna

Vackraste killen är du D :D<3

2010-06-08 @ 11:10:16
URL: http://sweetyanna.blogg.se/
Postat av: 123

vad menar du med "..och sen försvinna för alltid", "sen lämnar jag jorden", berätta!

<3

2010-06-08 @ 17:12:30
Postat av: Mia

Jag följer gärna med dig bort från denna jorden haha :)

2010-06-09 @ 14:22:03
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Missbill

tack dede vännen för din text, du är den bästa vännen man kan ha!:D / sara

2010-06-21 @ 23:49:05
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: