4 stereotypa drag - Tecken på att man är en man.



Special-inlägg om D! Tecken på att man är en man!
4 stereotypa drag.




Jag har ju märkt av mina manliga stereotypa drag i vardagen så jag tänkte dra ett par saker i min vardag.


1. När man är vilse i ICA-affären.
Man går runt i mataffären och undrar vad man ska köpa. Man sneglar lite på butikanställda och nästan skäms över att man behöver hjälp, herregud det här klarar jag! (slår mig för bröstet) ..men vänta vart är bearnisåsen!?

D: Du...vart är bearnisåsen?

Kvinnlig butiksanställd: Hej! Ja den är därnere, vill du göra själv eller ha färdiglagat?

DDe spelar ingen roll (eftersom jag inte fattar skillnanden eller frågan och känner mig som ett frågetecken var det bästa svaret jag kunde komma på)

När jag handlar ser jag de butiksanställda som proffessionella kärnfysiker - jag har myyyyycket o lära.



2. Inredning och nyinköpta möbler - jag har inget intresse, det är fint!

Mamma: De här var väl fint Daniel.

D: Ja...(*måttligt intresserad*)

Mamma: Men du har ju inte titta ens? Tycker inte du de matchar fint med gardinerna?

D: Ja...(oh please good god save me)



3. Köket.
Är som ett främmande land, och att lära sig ett nytt språk. Har även en teori att ju närmare köttbullarna ligger varandra desto mer värms dem haha =D

D: "Kan du ge mig burken sis"

Lilla syrran: "De heter kastrull Daniel!"(ger mig en blick som hon tappat all förtroende för mig)

D: Ooooh...^^

Lilla syrran: *står med händerna på höften* men daniel du bränner köttbullarna!

D: Oooooooohhh...! *springer till undsättning innan hela köket är i lågor*




4. När man pratar med galgar.
hahaha =D ja ni undrar säkert vad jag menar med den här rubriken. Men ibland fastnar galgarna i varandra när jag ska ta ut dem och jag sliter och rycker istället för o ta de lugnt och jag blir riktigt arg.

D: "Men kom igen för helvete, släpp för f-n!"

Galge: ...

D: Men f-n ! *sliter ner hela garderoben och får alla kläder över mig haha*

Gehör? Glöm det, inget svar tillbaka utan de tråcklar sig bara ännu mer och jag får alltid kläderna över mig haha! =D




Well, hell, ingen är fulländad!
Men jag ska bättra mig på mina stereotypa manliga drag hahaha yeeee =D

Kärlek
/ - D.
Postat av: manda

hahahahahahaahhaaXd ja döör!!

2010-06-29 @ 09:01:21
URL: http://manbdiis.blogg.se/
Postat av: emma

haahaha skönast humor :D

2010-06-29 @ 14:32:57
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

haahaha skönast humor :D

2010-06-29 @ 14:33:02
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: amanda

haaha ica-affären, vilse där? :O :P

2010-06-29 @ 15:25:09
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: amanda

dede din lillasyster verkar cooooool :D

2010-06-29 @ 15:25:48
Postat av: kanskegirlie

ahahahahahahahahahahaahahahXD pratar med galgar:D såg de framför mig hur allt ramla över dig!!

2010-06-29 @ 16:55:23
Postat av: kanskegirlie

dede får inte steka mer XD din syster verkar så söööt!

lyllos henne o va med dig varje da:D

2010-06-29 @ 16:58:56
Postat av: sara

haha:D naaaw DEDE!!! <3

2010-06-29 @ 18:10:45
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: sara

får väl ta o handla åt dig :) så du slipper deeeeeeeeee! :D

2010-06-29 @ 18:11:02
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: svaaaaraaaa

gillar du sara bill??? <3



roligt inlägg!

2010-06-29 @ 18:11:34

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: