Veckans Kommentar, Veckans händelser och Veckans film på dedeprivat!



Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans film på dedeprivat!





VECKANS KOMMENTAR: Sofia






Dede svarar: Tack själv gumman att du öppna dig så! Du värmer lika mycket tillbaka, och du är aldrig en i mängden. Din pappa är säkert väldigt stolt över dig och följer din utveckling även om han är himlen. Det känns jätteinspirerande att stärka så många människor i så många år nu! Det är världens bästa känsla - att ge någon nånting. Det är som att ge julklappar, det är fint o få, men ännu finare att ge. Det är där riktiga glädje och kärlek är. Tack Sofia.




VECKANS HÄNDELSER: Mycket rykten just nu.

 



1. Jag svarar inte på mer frågor om Sara Bill eftersom det sprids så mycket rykten. Vi träffades på en fest, vi pratade, hon gillar mig o har kallat mig "drömpojkvän", jag tycker hon är en snäll person. MEN Hon är inte Girlie i mina texter. Klart nog? =D Kan hon bli Girlie? Möjligt. Men jag söker nånting otroligt, nån som kan fånga mig så jag blir förälskad bara genom hennes ord. Jag vill med smälta och bli förälskad =D Jag väntar...

2. "Dede de trodde jag inte om dig, att du låg med alla tjejer!!!""

Herregud!? Jag skrev "De beror på vart jag somnar i natt" när jag skulle festa på midsommarafton. De var om vi krascha hemma hos nån kompis eller inte. Då har nån läsare tolka det som att jag kunde hamna hos vilken tjej som helst!? hahaa? =D Då har man nog inte följt mina texter speciellt bra eftersom jag väntar på världens otroligaste tjej! Herregud...

3. Topprekord av Dede på 8 kilometer !

Har ju mycket fotboll just nu och sprang 8 kilometer på en väldigt bra tid - jag mår utmärkt, och det kommer bara öka och jag är ON FIIIIREEEE AS DAMN! =D det går otroligt bra och den enda vägen är upp! Älskar känslan och lever ett helt otroligt liv! =D












Mycket den senaste veckan om blodlinjer. Så se detta klipp snabbt!

Dede betyg: 5/5 - Visste du att Barack Obama är 11:e kusin med Bush!?
Sprid kunskapen, det är dags att exponera lögnerna och vår maktelit. Ifall systemet ska förändras måste denna maktelit exponeras och bekämpas.

De är en osannolik tid vi lever i , mycket kommer förändras nu.

Det är dags och göra ett aktivt val nu.

Kärlek
/ -D .


Postat av: jeanette

Sv: Okey, låter bra det, hehe :)

Jag hade det hur trevligt som helst med vänner och familj, men en del drack för mycket och det blev bråk, men det e väl sånt som händer..

2010-06-27 @ 23:18:43
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Anonym

men är inte sara bill girlie??

2010-06-28 @ 10:18:23
Postat av: Anonym

men är inte sara bill girlie??

2010-06-28 @ 10:21:35
Postat av: lina

Sara Bill ser ju VÄLDIGT bra ut! modell o snygg, så tycker du ska bli tillsammans med henne! FINASTE PARET!!



2010-06-28 @ 10:22:34
Postat av: Anonym

bli ihop med SARA!!!!



Hon är vacker:P

2010-06-28 @ 13:01:05
Postat av: selma

jag tycker du ska bli ihop med sara:P

2010-06-28 @ 13:01:26
URL: http://santlopez.bilddagboken.se
Postat av: selma

hon är ju girlie-material, jättefin.

2010-06-28 @ 13:01:41
URL: http://santlopez.bilddagboken.se
Postat av: sandra

Tycker inte Sara Bill är din typ av tjej, bra klipp föresten om blodlinjer!



Du stärker så mycket <3 föresten va sprang du på för tid?

2010-06-28 @ 13:52:08
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: stina

klippet är scary :O helt sjuk värld

2010-06-28 @ 14:00:28
Postat av: D.Dede

Sluta prata om Sara Bill hela tiden, tack. =D



Kärlek

/ - D.

2010-06-28 @ 14:10:47
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha Sara är ett jävla freak, spammar runt hundratals bloggar om dig.. helt besatt. du borde fan polisanmäla henne innan du har en ful ragata spionerandes efter dig jämt, hon är verkligen pinsam och blockerad hos de flesta stora bloggare idag ^^

2010-07-03 @ 21:57:04
Postat av: Nora Fazel

Hahhaha, lägg märke till hur lika de är också! Obama och Bush menar jag =D

2010-07-04 @ 00:01:37
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: