Veckans Kommentar, Veckans händelser och Veckans film på dedeprivat!




Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans film på Dedeprivat!
- Nånting otroligt vackert börjar hända.


 



Veckans kommentar
: Batoul





Dede svarar: Tack så mycket Batoul! Det är kul när man känner igen sig och får deja-vu känslor =D Man blir beroenDe av allt de här och vill veta mer, och det är ju positivt för vår generation kan åstadkomma så mycket förändringar. Jättefint skrivet!

Batoul läste denna blogg: Om hur ljusarbetare är födda till att förändra världen.

->>> http://dedeprivat.blogg.se/2010/march/varfor-de-hur-blev.html





VECKANS HÄNDELSER!





Mamma gör bort mig i vanlig ordning...

"Ja de här är våran son Daniel, presentera dig nu". Jag blev helt generad som vanligt, 20-30 personer på kusinträffen som jag aldrig ens sett, alla blickar på mig ;D alla VET att jag inte tål släkträffar osv =D men haha de giick fiint, presentera mig o la in lite charm och ruffysmiles, de funkar alltid =D Jag kan charma upp VEM SOM HELST på 2 sec! Jag utmanar alla =D Allafall, de var otroligt kul att få träffa så många. Var även tjej jag hade kontakt med för 5 år sen, vi mailade förut eftersom vi var släkt, träffa hennes pappa men inte henne tyvärr.

Min matchvikt...
72 kg gick ja ner till eftersom ja sprungit så mycket. Som alla läsare vet är det en del av min träning så nu har jag fixat lite stuff och ska upp till 75-77 kg, där vill jag ligga eftersom där tror jag får ut mitt bästa. Snabbhet, styrka och smidighet. En del är ju bara starka, och en del är bara snabba, jag försöker blanda allt det där =D

Känner mig som Superman...
Känns lite som Clark Kent på stan, urstark och oövervinnerlig, men jobboutfiten på stan och sen hör man och ser problem och vill springa till en telefonkiosk och byta om till D ! Gillar inte robotisk outfit! Vill slita av den och ha min laidback fina egna stil! (Ni har sett en del av mina outfits)





Veckans klipp: David Icke om 2012




Den hyllade David Icke pratar om 2012 - om vad som händer och hur våran evolution kommer bli.
Han har väckt miljoner och en förändring börjar ske hos människor. Alla börjar verkligen vakna upp och ifrågasätta systemet och vad vi kan göra.


Nånting OTROLIGT stort är på gång. Nånting riktigt vackert, en förändring.
Till slut är det bara upp till oss - bryta vårt robotiska system och vårat robotiska jag.

Vad väljer du?
Fastna i en "3D verklighet" eller ett äventyr på nånting helt obeskrivligt?

It's time to go!

Kärlek
/ - D.
Postat av: chanine

som vanligt värmer det att höra dig säga det! och tack vännen!

jadu, dom säger att jag är en god människa. men jag har inte hittat mig själv ännu. det löser sig nog. varje dag lär man sig något nytt. borde inte svara såhär men detta är ju enda sättet att kontakta dig på! :D haha.

Peaceoutman - C

2010-06-14 @ 22:36:18
URL: http://chanineahlqvist.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Varför gillar du inte kusinträffar :O :O

2010-06-14 @ 22:40:53
Postat av: Anonym

Varför gillar du inte kusinträffar :O :O

2010-06-14 @ 22:41:03
Postat av: z

släkträffar är väl kul dede :D

2010-06-15 @ 08:51:14
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: celina

Du är super-d :D som clark kent fast DEDE då!

gå inte ner för mycket bara!

2010-06-15 @ 09:47:33
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: celina

<333333

2010-06-15 @ 09:47:40
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: clara

älskar klippet! :) han har helt rätt.

och du med D, bästa bloggen helt klart :) övernaturliga till hela ditt liv !

2010-06-15 @ 13:46:04
URL: http://lightworkers.org
Postat av: kanskegirlie

dede superman, är girlie supergirl ?? <3

2010-06-15 @ 17:02:43
Postat av: Sara SB-Stylist

DEDE <3 LOVE U FINASDE!

2010-06-15 @ 17:08:04
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: