Öppet brev från D.Dede - En REVOLUTION behövs nu!


Världen styrs mot en fascistisk världsregering - vad kan vi göra nu?
Ett öppet politiskt inlägg på Dedeprivat.
Många fler bloggare borde göra ett stort avstånd mot Illuminati och Israel.




Hey alla!


Detta är ett öppet brev till dig. Vi har sett hur världen förvandlats. Vi har inte agerat.
Vi har suttit där i vårt robotiska samhälle i våra tv-soffor. I våran västvärld.
Vi har sett övergrepp efter övergrepp. Krig efter Krig. Mord efter Mord.

Vi måste dock agera nu. Jag hörde med om Israels attack på Gaza Aid.
Zionisterna gjorde jobbet, men de är inte riktiga judar eftersom de har helt andra moraliska värderingar.
Förtrycket mot Palestina har pågått länge.

Vi har sett krig kommit genom lögner. Hur kommer våra barn tänka om oss? Varför agerade inte vi?
Nu är det vår tur att agera. Vi måste förändra nu.
Sverige börjar nu med bli en fasciststat- start den 2:a juni!

Detta medans dumma robotar sitter och bryr sig för mycket om melodifestivalen och VM i fotboll.
Detta är planerat att dra igenom olika lagförslag då robotarna och steroetyperna som går runt i samhället som 9-5 robotar och jagar egocentriska mål.

Läs dessa 4 punkter vänner - Militären sätts in, vår maktinflytande minskas.
Jag trodde aldrig det här skulle hända i Sverige - Nu behövs en revolution.

Illuminati styr världen och vill ha en världsregering, en stark militärmakt som kan tysta ner folket, microship i människor och en centraliserad bankelit som styr pengaflödet.







Jag kortade ner lite så det blir lättläst för alla. Lagförslagen går igenom den 2:a juni Sverige.
(Materialet är lånat från suveräna ww.vaken.se)


Minskad makt för medborgarna - vi kommer knappt ha någon makt längre.
Nivån höjs för hur många röstberättigade medborgare som måste kräva en kommunal folkomröstning för att den ska genomföras. Andelen höjs från 5% till 10% av de röstberättigande. Samtidigt blir det enklare för kommunala politiker att kräva samma sak. Politikerna kan fortfarande vägra att hålla en folkomröstning såvida 2/3 av kommunfullmäktige motsätter sig det. Resultatet av folkomröstningen är även i fortsättningen enbart ”rådgivande”.

EU-medlemskapet blir grundlag
Sveriges EU-medlemskap och Lissabonföredraget blir grundlagsskyddat, ett hårt slag mot de som vill ta Sverige ur unionen. Medlemskapet har dock funnits i grundlagen sedan 1995.

Offentlighetsprincipen ”upphävs”
Det betyder att myndigheter och politiker enkelt kan förstöra, eller som i tsunamifallet, låta offentliga handlingar ”försvinna”, utan att de får återskapas och lämnas ut. Grundlagsändringen har kritiserats för att i praktiken upphäva offentlighetsprincipen.

Militären får sättas in mot svenskar
En annan förändring är villkoren för när statsmakten får sätta in väpnade styrkor på svenskt territorium – en förändring som går i strid med vad Försvarsmakten själva vill. Regeringen vill utöka möjligheterna för att rikta vapen mot det svenska folket – om så krävs – med lagtillägget ”till rikets försvar”. I grunden råder en tvist mellan regering och försvarsmakt om vad som menas med ”krig och krigsfara”.



Militär mot folket? Minns ni göteborgskravallerna? Det kommer bli värre
Offentlighetsprincip för politiker försvinner? 
Men de får ha FRA-spaning mot oss folket där vi står utan integritet?
Vi har inget och säga till om känner vi idag och de gör dett ännu svårare för oss nu.

Sverige kan bli en fasciststat i morgon den 2:a juni.





(Känsliga personer bör ej se denna låt från Immortal Technique)

Men för er som vill förändra och behöver en "Reality Check" vakna nu.
För vi behöver stoppa Illuminati och förändra denna värld innan vi når en världsregering.

Kärlek
/ - D
(Läs gärna detta inlägg en gång till för att få mer inblick)


P.S Detta inlägg är politiskt och religöst obundet eftersom jag bara vill se värlsfred D.S
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi så härligt :D jo allt är bara finfint med mig :D

2010-06-01 @ 22:31:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Atousa

OH MY GOD!?:O Okej wtf, känner ju mig skit dum nu, varför vet inte jag om det här? Shiit vad läskigt hur allt håller på att förändras mitt framför ögonen på oss utan att vi ens bryr oss om att se helheten.

Jag känner mig som en slav... Jag känner mig inte fri, jag har nog aldrig gjort det men seriöst det här är ju bara SJUKT! Vi måste fan störta de!:O Tänk om de kontrollerar allt just nu också? Ser vad jag skriver?:S Alltså idioter, hur maktgalen får man bli! Åh du är mitt hopp Dede, du är den som håller mig vaken, okej fast nu när jag tänker efter märker jag att det är fel av mig att hela tiden vänta på att få informationen av dig, vänta på att du ska göra något, vänta på dig. Jag måste börja agera och inte bara säga att jag håller med dig och att jag tycker att världen är sjuk och behöver förändring. Är så arg just nu, på de som har makten, på alla som inte gör nåt, på alla som inte bryr sig, på mig själv! Vill göra något, orkar inte mer! Men samtidigt så finns det ju så mycket som går emot en, den man är utåt sätt, jag vill riskera att folk tycker att jag är dum i huvudet och försöka folk att förstå och ibland så brukar jag försöka väcka mina närmsta...men jag är ändå rädd, rädd för vad de ska tycka & tänka om mig som plötsligt bara enligt de har "lost my mind", men åååhhh, jag vet inte, va jobbigt...Du är så stark, världens bästa.

2010-06-01 @ 22:48:39
Postat av: clara

Det är oerhört sjukt att se världen och hur det förändrats!! Vi behöver nått nytt som du säger dede!! nu!! det här är verkligen omänsklig värld nu.

2010-06-01 @ 23:05:22
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

<33

2010-06-01 @ 23:05:39
Postat av: Sara SB-Stylist

Älskar dina tankar&åsikter!!



Om bara fler tänkte som du skulle världen va en bättre plats!! fortsätt alltid vara dig själv D!<3

2010-06-02 @ 09:17:26
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: johan

Immortal Technique släpper sån kunglig text!

Han är fett grym!

2010-06-02 @ 09:28:55
URL: http://vaken.se
Postat av: johan

föresten D har du hört att Irland skickat en båt med förnödenheter med?

2010-06-02 @ 09:29:18
URL: http://vaken.se
Postat av: D.Dede

Johan, yeepp Irland skicka det hörde jag!

Vi får se vad som händer, men Isreal vill inte få in det heller.



Peace

/ - D.

2010-06-02 @ 11:05:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Batoul

Fy fan på allt detta :O jag är i stor chock, och det är så sjukt. Detta skrämmer livet av mig och det sjuka är att man inte kan göra så mycket själv, liksom halva världen måste komma emot dem för det finns så många tvistade människor som är otroligt lyckliga med vad dom håller på med! Oooh fy!

Jag måste bara fråga D, var kommer du ifrån ??

2010-06-05 @ 18:25:17

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: