Rihanna en del av en sjuk musikindustri som kontrolleras av Illuminati.


Rihanna - en del av en sjuk musikindustri kontrollerad av Illuminati.





Vad hände med Rihanna?

Den sockersöta tjejen som var helt otrolig, lös och sken upp som en sol! Hon var oskuldsfull, vacker och det bara sprudla skönhet kring henne. Och efter Chris Browns slag hände det nånting. En stor förändring, och även hennes personlighet utnyttjades och drogs till mer mörka krafter.

Jay-Z som alla vet är "Mason" och en del av Illuminati (Frimurare på svenska, som även vår statsminister Reinfeldt är och många av världens elit är) lockade med henne på Def Jam.

En radikal förändring skedde - Jay Z som även promotat att Illuminati jagade honom i en av hans låtar. Jay-Z är mera känd nu för alla symboler för Illuminati och frimureri. Han är en kapitalistiskt stereotyp och bryr sig inte ett dugg.

Jay-Z säger allt i dessa rader:

I used to say 'fuck mic skills,' and never prayed to God, I prayed to
Gotti
That's right it's wicked, that's life I live it
Ain't askin' for forgiveness for my sins, endz
I break bread with the late heads, picking their brains for angles on
all the evils that the game'll do
It gets dangerous, money and power is changing us
And now we're lethal, infected with D'Evils...


"My soul is possessed by D'Evils in the form of diamonds and lexuses"


"The closest of friends when we first started
But grew apart as the money grew, and soon grew black-hearted
"

Samtliga rader från Jay-Z låt D'evils.
Jay-Z har alltid jämfört sig med Gud och kallar sig själv Jehova och hans bolag heter Rockafella' baserat på Rockafeller, den mest kända Illuminati-familjen. Majoriteten har börjat förstå att Jay-Z sålt sin själ helt och hållet. Illuminati handlar inte om kön eller färg, alla människor kan fastna i det.





Kommer ni ihåg de mest kända Illuminati-symbolerna?




På baksidan av dollarsedeln står det  Novus Ordo Seclorum på latin - "New order of ages". "Den nya världsordningen" New World Order Illuminati. Och samtidigt en pyramid som symboliserar maktstruktur medan de allsende ögat representerar Lucifer.




Det allsende-ögat.


Det vänstra allsende-ögat som representerar Lucifer och pyramiden, allt går tillbaka till egyptisk-babylonsk tid. Egentligen ska de inte vara chockerande att musikindustrin tillber Lucifer, det är ändå rätt vanligt genom hårdrocken. Men att våran maktelit gör det är inte alla ens medvetna om, och inte heller att musikindustrin har influerats och styrts av Illuminati.




Och pyramiden - ett maktexempel på att Rihanna fångats av Illuminati inne i pyramiden i en av sina musikvideos.




Rihanna några år bak i tiden innan hon uttnyttjades av Jay-Z och Illuminatis sjuka musikindustri.


From that to this...



Jay-Z och Illuminati har verkligen förstört Rihanna. Detta är Rihanna i musikvideon "Run this town" med skulls and bones emblen på fingrarna och det mest kända tecknet för dyrkan till något helt annat.



Vad är de bästa sättet att stoppa en Revolution?

De är att stoppa de bästa. Att snärja de tyngsta. Illuminati står ju för ett kapitalistiskt styre - så idag ser vi bara bling bling hiphop på TV. De är så styrt. Hiphop handlade förutom att exponera orättvisorna i världen och att lösa problem med ord. Hiphop var den största kraften från de svarta att starta en revolution.

Men många faller i pengar och fame...

Det är därför vi inte ser Dead Prez, Immortal Techniques sanna ord på MTV - vi ser istället Lil Wayne, och mfl artister rappa om pengar, bitches, röka gräs och sex.

Den svarta revolutionen har inte förlorat sin kraft, men den har förlorat en av de största förebilderna i modern tid, Rihanna.

Och symbolism är ett vanligt maktredskap för att visa vem som bestämmer.

Tänk att allting började med att ord var vapen - nu har vi knappt inga förebilder på TV, ingenting. Lyssnar man på många låtar och ser symbolismen (många känner inte igen symbolism) så förstår man hur musikindustrin kontrolleras av pengar, fame, bitches, röka gräs, sex. Det är så fucked up.

Men de kommer också en starkare revolutionen underifrån - truthspeakers, Dead Prez, Common Sense, KRS one, Immortal Technique.

Jag tror inte Rihanna vet riktigt allt hon utsätts för, eftersom hon är en ung väldigt sårad kvinna. Men det är otroligt sorgligt o se en av de största förloras i ett mörkt svart hål av en sjuk musikindustri kontrollerad av Illuminati.

I want Rihanna back. Hoppas hon verkligen kommer tillbaka och ser själv hur manipulerad och styrd hon är av ockult symbolism i de flesta av hennes musikvideos av Illuminati.




Se detta klipp direkt för mer kunskap.

Att Illuminati kontrollerar musikindustrin är väldigt tydligt och snart allmän kunskap. Så sprid detta till alla du känner!
Läs även mer här http://vigilantcitizen.com/?p=1676


Kärlek&Peace
/ - D.Dede
Postat av: celina

Riiiktigt skrämmande är det! :O



Bra skrivet D!! Du inspirerar och skriver helt otroligt!! Jag tror vi kan förändra mot illuminati!!



Synd om Rihanna ju :(

2010-07-29 @ 01:17:17
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: celina

Riiiktigt skrämmande är det! :O



Bra skrivet D!! Du inspirerar och skriver helt otroligt!! Jag tror vi kan förändra mot illuminati!!



Synd om Rihanna ju :(

2010-07-29 @ 01:17:42
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: Hana

Daniel, snälla snälla du, kan inte du göra ett inlägg om misshandeln på Rihanna, eller om kvinnomisshandel över huvudtaget? Du är en så stor förebild för unga tjejer, det skulle betyda så mycket för många om du skrev om detta ämnet. Jag vet att om jag för ett år sedan haft en människa som skrev starkt emot det, en människa i min egen ålder, på internet, som jag såg upp till, ja då tror jag aldrig att jag hade låtit det hända. Vill du inte så är det helt okej såklart, men posta gärna ett svar till min mail eller i min blogg om du tänker göra det. Tack på förhand snälla du.

2010-07-29 @ 02:42:49
URL: http://hanaprivat.blogg.se/
Postat av: avgudar dig.

Jag misstänkte oxå det..

så jävla synd..

iwant Rihanna back:((

hon var så fin innan..

2010-07-29 @ 04:41:41
Postat av: emma

Galet bra skrivet!!! Helt sjuk värld vi lever i :S

2010-07-29 @ 09:49:52
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: anna

Rihanna var en av mina största idoler, det märks att hon förändrats, hennes musikvideos med!

2010-07-29 @ 11:26:11
URL: http://sweetyanna.blogg.se/
Postat av: shpresa

usch vad händer med världen:S

2010-07-29 @ 11:29:49
Postat av: peysan

Börja prenumerera på min blogg via blogglovin här ---> http://www.bloglovin.com/blog/1718562/wwwnattstadsepeysan

Så skriver du i kommentarerna din bloggadress så börjar jag prenumerera på din blogg också!

2010-07-29 @ 12:09:13
URL: http://nattstad.se/peysan
Postat av: clara

Helt oroligt :S de visste jag inte alls. Bara hoppas hon förstår det själv med o hennes vänner!

2010-07-29 @ 12:11:01
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

Helt oroligt :S de visste jag inte alls. Bara hoppas hon förstår det själv med o hennes vänner!

2010-07-29 @ 12:11:09
URL: http://lightworkers.org
Postat av: johan

Se mer här alla



http://www.youtube.com/watch?v=iX-xVN0xERk



över 2 miljoner träffar så folk börjar vakna upp o fatta att Illuminati styr industrin!!



SPREAD IT!

2010-07-29 @ 12:21:48
URL: http://vaken.se
Postat av: Lena

Det som är riktigt läskigt (enligt mig) är att i skolböckerna står det att Ra är solguden, inte lucifer. Det finns teorier att egyptierna byggde pyraminderna för att komma närmre Ra.

Vilket betyder att de har redan censuerat allmän kunskap.

2010-07-29 @ 14:45:06
URL: http://yellowmonkii.blogg.se/
Postat av: Nikki

Säger inte att du har fel, har ej kollat upp detta men det allseende ögat,wedjat,(bilden bredvid Rihanna)som härstammar från egyptisk-babylonsk tid kommer väll ändå från Horus och har ingen koppling med Lucifer då?

2010-07-29 @ 17:27:24
Postat av: D.Dede

Nikki //



Precis det jag skrev, egyptisk babylonisk tid. Starka influenser har illuminati därifrån, Horus var son till Ra. Men det allsende-ögat är "Ra".



Peace

/ - D.Dede

2010-07-29 @ 22:48:30
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: LANJAFAN -

vad är din mail så mailar jag?

2010-08-01 @ 17:44:10
URL: http://lanjas.blogg.se/
Postat av: Laura

Rihanna vet exakt vad hon sysslar med, och har gjort det sen dag 1 hon träffade Jay-Z.

2010-08-02 @ 23:55:11
URL: http://lampis.blogg.se/
Postat av: fråga

Helloo Dede! Har precis hittat hit och fastnade på en gång, då jag dras till allt "övernaturligt" i princip, plus att du verkar vara en härlig person som ger positiv energi! Fastna helt enkelt;)..



Hoppas verkligen du läser det här..

Det kanske inte är någon nyhet, men då jag läst lite av dina "illuminati" inlägg tänkte jag att det här kunde vara relevant; lady gagas video + låt alejandro.

Innan tvekade jag lite och tänkte att man överanalyserade och nästan letade efter new age stuff.. men den här har fått mig o' bli mer säker..



Har du sett videon? I'm warning you.. sjukt creepy. Allt skriker illuminati. Pyramider, naZi musik i början av låten, "naZist killar i läderkallingar o pistoler o HÖGKLACKAT (?) whut. Jude stjärnan i början, täcker höger öga, sväljer ett krusifix osv osv osv. gaga rejpar män i klackar OSV! MÅSTE SES!



hittade även denna bland kommentarerna;



Alejandro means man’s defender and protector (God.)



Fernando means ardent for peace (Jesus.)



Roberto means bright or shining fame (Holy Spirit.)



Babe is the same as Child.



Don’t call my name, dont call my name, GOD.



I’m not your child, i’m not your child, Jesus



Don’t call my name, dont call my name, holy spirit.



God, just let me go.



SJUKT! men inte förvånande.



här är länken för den som é intresserad;

http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA&feature=player_embedded



bless.

2010-08-04 @ 22:14:55
Postat av: D.Dede

Jag posta den fråga eftersom nån ställt den, och tänkte svara på den.



Lady Gaga är en av de mest kända illuminati puppetdockor. Alla hennes konstiga videos är märkliga för en anledning. Kolla upp henne på youtube och googla Illuminati Lady Gaga för egen efterforskning.



Kärlek

/ - D.

2010-08-04 @ 22:16:07
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sofia i London

hur menar du att hon är förstörd? för att hon visar upp lite frimurartecken? Vad ska hända då? Ska jävulen komma upp till jorden och käka oss alla?

2010-08-05 @ 04:01:38
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Sara

Fan va bra skrivet.

2010-08-05 @ 16:29:47
URL: http://confessions.devote.se/
Postat av: D.Dede

Laura //



Kan vara så, men det är lättare o förstöra nån när nån är sårad som Rihanna är.



Kärlek

/ - D.Dede

2010-08-06 @ 08:40:48
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Sofia i London //



Frimurarna efter första 1-3 degree har ingen aning vad som sker högst upp där man är tex 33 degrees. Kolla på deras symbolism och frågasätt vad de kallar för "Gud".



Man måste ställa sig en fråga: Vad är de som är så gudaktigt i dagens värld med dessa som styr världen när det är svält, krig och död. Det är inte "Gud" det är nått helt annat.



Kärlek

/ - D.

2010-08-06 @ 08:42:45
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: elsa

håller med dig totalt, vad har hänt med henne egentligen? bra skriver. du har en rätt läskig blogg , väldigt mörk. men på ett bra sätt :)

2010-08-06 @ 16:41:02
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com
Postat av: anonym

tänkt på det här länge.. har velat veta mer tack för faktan. Hur är det med Beyonce? Kan du berätta mer om det? Tack på förhand :)

2010-08-09 @ 11:57:33
Postat av: Shaw

Finns det någon speciell anledning till varför du inte godkänner min kommentar? Du kan inte ge ut felaktig information till dina läsare.

2010-08-10 @ 17:55:21
URL: http://holymotherofcow.blogg.se/
Postat av: Psyshine

Jag hatar bloggar. Varför vill jag tänker jag inte säga, men jag respekterar dig och din blogg. Hoppas du delar med dig av mer som får folk att öppna ögonen.



True eyes..

..Realize

true lies..

2011-11-02 @ 00:39:22

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: